Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00066960/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
- 2022/BZP 00078425/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ciągu dróg gminnych stanowiących ul. Przygraniczną oraz Fijałkowskiego w Zgierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ciągu dróg gminnych stanowiących ul. Przygraniczną oraz Fijałkowskiego w Zgierzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4193ceb5-8f1a-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066960/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PŚ.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8759342,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na zaprojektowaniu i wybudowaniu ciągu dróg gminnych: ul. Fijałkowskiego oraz ul. Przygranicznej w Zgierzu, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia, załączonym Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik oraz aktualnie obowiązującymi przepisami.
Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje:
A. Wykonanie dokumentacji projektowej:
- sporządzenie projektu budowlanego branży drogowej, kanalizacji deszczowej w zakresie przykanalików oraz wpustów deszczowych, a także w przypadku takiej potrzeby opracowań branżowych dotyczących usunięcia kolizji, czy wykonania kanału technologicznego z kompletem uzgodnień, opracowany w zakresie zgodnym z art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane oraz szczegółowości zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej oraz rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
- uzyskanie decyzji na wycinkę drzew,
- sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wyżej wymienionych branż,
- sporządzenie przedmiarów robót dla wyżej wymienionych branż,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- sporządzanie projektu stałej organizacji ruchu i tymczasowej organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień.
Dokumentację należy sporządzić i dostarczyć w wersji papierowej – 4 komplety oraz w wersji elektronicznej na nośniku -2 komplety.
WARUNKI SZCZEGÓLNE:
1. Wykonawca winien na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe. Zamawiający ma 7 dni roboczych na ustosunkowanie się do proponowanych rozwiązań projektowych.
2. Dokumentację projektową Wykonawca winien opracować na aktualnej mapie do celów projektowych.
3. Dokumentację projektową Wykonawca winien opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi projektowania oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego.
4. Prace projektowe winny być prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane.
5. Dokumentacja projektowa winna posiadać wszystkie uzgodnienia i opinie zewnętrzne oraz opracowania wymagane do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, a także do wykonania tych robót.
6. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z uzyskaniem materiałów i informacji
do projektowania oraz koszty związane z uzgodnieniami.
Uwaga: Zamawiający załącza dokumentację projektową na budowę kanału deszczowego
z odbiornikiem w ul. Przygranicznej. Po uzyskaniu pozwolenia na budowę lub zgłoszenia dokumentacja zostanie udostępniona Wykonawcy do realizacji
B. Zakres przebudowy ciągu dróg gminnych stanowiących ul. Przygraniczną oraz Fijałkowskiego w Zgierzuprzewiduje:
- przebudowę, budowę, remont konstrukcji nawierzchni jezdni,
- przebudowę, budowę chodników,
- budowę ścieżki rowerowej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi oraz wylotem kanału deszczowego,
- wykonanie trawników oraz nasadzeń, wycinkę drzew
- przebudowę urządzeń naziemnych i podziemnych w przypadku takiej konieczności.
C. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych projektowych wskazujących na współfinansowanie zadania, zgodnie ze wzorem udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Kancelarii Rady Ministrów pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/rzadowy-fundusz-inwestycji-lokalnych – 4 szt.
D. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych projektowych wskazujących na współfinansowanie zadania, zgodnie ze wzorem udostępnionym pod adresem https://www.bgk.pl/polski-lad/– 4 szt.
Warunki realizacji zamówienia:
1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty uzgodnień, map, prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej/deszczowej, telekomunikacyjnych, gazowych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych wraz z wymianą włazów studzienek j.w.,
2. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
3. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
4. Elementy betonowe z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania t.j. płyty Jomb, czy kostka betonowa, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza na odległość do 5 km. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca opracuje niezbędne projekty tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót, wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do dopełnienia wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym drógpowiatowych.
6. Roboty będą prowadzone zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami i pozwoleniami.
7. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców.
8. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem.
9. Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, a niebędących w zakresie wykonywanych prac.
10. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy.
11. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy niewyjaśnione w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym.
12. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego.
13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy dla przedmiotowego zadania.
Załącznik:
Program funkcjonalno – użytkowy.
UWAGA:
Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności: roboty drogowe, roboty kanalizacyjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ZAKUP WRAZ Z DOSTWĄ KRUSZYWA, ŻWIRU PŁUKANEGO ORAZ PIASKU
- DOSTAWA LEKÓW ORAZ PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA ZESPOŁÓW ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO ORAZ MUŚ I AMBULATORIÓW 31 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. M. Skłodowskiej - Curie w Zgierzu.
- "Przebudowa kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej w Szczawinie"
- "Przebudowa kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej w Giecznie"
- Sukcesywne dostawy zestawów do badań, barwników, asortymentu jedno- i wielorazowego użytku na potrzeby ZDL i Pododdziału Urologii oraz odczynników do badań z zakresu serologii grup krwi
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.