eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnożyły › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Platoń



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094740 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Platoń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNOŻYŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 48

1.5.2.) Miejscowość: Czarnożyły

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 84 16 805

1.5.8.) Numer faksu: 438416281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bip.czarnozyly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarnozyly.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.czarnozyly.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Platoń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cac916f9-ada4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001408/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Platoń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046848/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFK.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę
lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz wykonanie prac budowlanych dla zadania pn. „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Platoń”
Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej przydomowych oczyszczalni ścieków 26 szt. (o przepustowości do 120 dm3/Mxd) zgodnie
z warunkami opisanymi w PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
- 5 egz. dokumentacji budowlanej opracowanej zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003
„w sprawie szczegółowego, zakresu i formy projektu budowlanego”
(Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zmianami) z aktualnym wykazem właścicieli działek objętych projektem - aktualnymi adresami, informacją projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia),
- sporządzenie kosztorysu inwestorskiego opracowanego zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r.,
w sprawie określania metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r), w 2 egzemplarzach w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej,
- sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 poz.1129) w 2 egzemplarzach w formie papierowej
i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej,
Wersja elektroniczna Dokumentacji projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
- rysunki, schematy, diagramy – format PDF lub DWG,
- opisy zestawienia, specyfikacje – format MS WORD lub PDF.
2) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy)
4) wykonanie prac budowlanych, w szczególności: wykonanie
na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej 26 szt. przydomowych oczyszczalni ściekówo przepustowości do
120 dm3/Mxd zgodnie z warunkami opisanymi w PFU (załącznik nr 1 do SWZ)
5) wykonanie obsługi geodezyjnej związanej z budową przydomowych oczyszczalni ścieków.
a) Zakres prac projektowych:
1) Wykonawca, w zakresie prac projektowych zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze zleceniem Zamawiającego i wszystkimi wymaganiami przewidzianymi w umowie i dokumentach stanowiących jej integralną część zwłaszcza programem funkcjonalno - użytkowym, zasadami aktualnej wiedzy technicznej, obowiązującymi
w tym zakresie przepisami.
2) Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń muszą określać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z Ustawą
Prawo Zamówień Publicznych (art. 99-103).
3) Przedmiar robót winien zostać wykonany w ilości 2 egzemplarzy
(wersja papierowa). Powinien zawierać zestawienie przewidywanych
do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz
z ich uszczegółowieniem oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem
i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót, w rozbiciu na poszczególne roboty ogólnobudowlane i instalacyjne.
4) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej (atesty, aprobaty, opinie, wyniki badań, karty gwarancyjne).
5) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egzemplarzy (wersja papierowa) i przekazania jej Zamawiającemu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w PFU.
6) Jeżeli w trakcie realizacji robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, zajdzie konieczność wykonania dodatkowej dokumentacji uzupełniającej niezbędnej dla realizacji robót, Wykonawca wykona tę dokumentację na własny koszt.
Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z:
1) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;
2) Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;
3) Ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne;
4) Ustawą i przepisów wykonawczych do ustawy Prawo Budowlane,
5) Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
6) Ustawą i przepisów wykonawczych do ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
7) Ustawą z dnia 3 października 2008 o udostępnieniu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz ustaleń wynikających z warunków umowy pomiędzy Zamawiającym,
a Wykonawcą. Każda część dokumentacji musi posiadać oświadczenie, Projektanta i Sprawdzającego, że jest wykonana zgodnie
z obowiązującymi polskimi przepisami i wytycznymi projektowymi oraz jest kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć.Dokumentacja projektowa musi posiadać oświadczenie Wykonawcy
o przeprowadzonym sprawdzeniu, uzgodnieniu i gotowości jej do realizacji.
8) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003
„w sprawie szczegółowego , zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zmianami).
9) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r.,
w sprawie określania metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389
z 2004 r),
10) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2013 poz.1129) ;
11) Ustawą z dn. 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. 2020 poz. 471);
12) Ustawa z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019);
13) Ustawa z dn. 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz.U. z 2020r. poz. 215);
14) Ustawą z dn. 30 sierpnia 2002 o systemie oceny zgodności (Dz.U. 2016 poz. 542);
15) Ustawą z dn. 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska
(Dz.U. 2019 poz. 13960;
16) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 luty 2003 r.
w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz.U. 2003 nr 47 poz. 401)
17) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 20 września 2001 r.
w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń do robót ziemnych, budowlanych i drogowych
(Dz.U. 2018 poz. 583);
18) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie krajowych ocen technicznych (Dz.U. 2016 poz. 1968)
Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) – Załącznik Nr 1 do SWZ
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu
w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w PFU. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać
w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia
i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w PFU etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe elementy opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Rozdziale 4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486866,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767245,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486866,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "ROB-BUD" Bożena Gryga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271810784

7.3.3) Ulica: Nowa Wieś 29

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486866,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.