eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działoszyn › Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Działoszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Działoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzialoszyn.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzialoszyn.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ac499e4-964f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034927/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037385

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.GPOŚ.VIII.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa ronda na DK 42 – skrzyżowanie ul. Mickiewicza,
ul. Piłsudskiego i ul. Dmowskiego w Działoszynie
3.1.1. Szczegółowy zakres zadania objętego niniejszym zamówieniem opisany został
w programie funkcjonalno użytkowym(zwanym dalej PFU) dla części I będącym załącznikiem do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu.
3.1.2. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym
w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców i użytkowników ulic, placów
w obrębie których prowadzone będą roboty, umożliwiający dostęp do posesji.
3.1.3. Ustala się, że ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia nastąpi w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy przy czym:
1) etap I – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) nie więcej niż 20% wartości przedmiotu zamówienia.
2) etap II – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) nie więcej niż 30% wartości przedmiotu zamówienia.
3) etap II - obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) pozostałego zakresu nie zrealizowanego w etapie
3.1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zamówienia wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia
z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2311900,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Rozbudowa układu komunikacyjnego pomiędzy ul. Sportową, a ul. Grota Roweckiego w Działoszynie
3.1.1. Szczegółowy zakres zadania objętego niniejszym zamówieniem opisany został
w programie funkcjonalno użytkowym(zwanym dalej PFU) dla części II będącym załącznikiem do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu.
3.1.2. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym
w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców i użytkowników ulic, placów
w obrębie których prowadzone będą roboty, umożliwiający dostęp do posesji.
3.1.3. Ustala się, że ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia nastąpi w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy przy czym:
1) etap I – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) nie więcej niż 20% wartości przedmiotu zamówienia.
2) etap II – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) nie więcej niż 30% wartości przedmiotu zamówienia.
3) etap II - obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) pozostałego zakresu nie zrealizowanego w etapie

3.1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zamówienia wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia
z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 3148551,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Rozbudowa drogi gminnej dz. Nr ewid. 701 obręb Sadowiec
3.1.1. Szczegółowy zakres zadania objętego niniejszym zamówieniem opisany został
w programie funkcjonalno użytkowym(zwanym dalej PFU) dla części III będącym załącznikiem do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu.
3.1.2. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym
w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców i użytkowników ulic, placów
w obrębie których prowadzone będą roboty, umożliwiający dostęp do posesji.
3.1.3. Ustala się, że ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia nastąpi w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy przy czym:
1) etap I – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) nie więcej niż 20% wartości przedmiotu zamówienia.
2) etap II – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) nie więcej niż 30% wartości przedmiotu zamówienia.
3) etap II - obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) pozostałego zakresu nie zrealizowanego w etapie
3.1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowych(oddzielne opracowania dla każdego z zadań wskazanych w pkt 3.2.) niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia
z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 5245748,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
UZASADNIENIE

W prowadzonym przez Miasto i Gminę Działoszyn postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn” część I do wyznaczonego w SWZ terminu składania ofert tj. do 01.02.2023r do godz. 10:00 złożono(w każdej części) dwie oferty których ceny znacznie przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
UZASADNIENIE

W prowadzonym przez Miasto i Gminę Działoszyn postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn” część II do wyznaczonego w SWZ terminu składania ofert tj. do 01.02.2023r do godz. 10:00 złożono(w każdej części) dwie oferty których ceny znacznie przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym przez Miasto i Gminę Działoszyn postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn” część III do wyznaczonego w SWZ terminu składania ofert tj. do 01.02.2023r do godz. 10:00 złożono dwie oferty z których oferta pierwsza w rankingu ofert została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 8 pzp, a cena drugiej oferty znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.