Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00037385/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Działoszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Działoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzialoszyn.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzialoszyn.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ac499e4-964f-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034927/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.GPOŚ.VIII.271.1.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Budowa ronda na DK 42 – skrzyżowanie ul. Mickiewicza,ul. Piłsudskiego i ul. Dmowskiego w Działoszynie
3.1.1. Szczegółowy zakres zadania objętego niniejszym zamówieniem opisany został
w programie funkcjonalno użytkowym(zwanym dalej PFU) dla części I będącym załącznikiem do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu.
3.1.2. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym
w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców i użytkowników ulic, placów
w obrębie których prowadzone będą roboty, umożliwiający dostęp do posesji.
3.1.3. Ustala się, że ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia nastąpi w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy przy czym:
1) etap I – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) nie więcej niż 20% wartości przedmiotu zamówienia.
2) etap II – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) nie więcej niż 30% wartości przedmiotu zamówienia.
3) etap II - obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) pozostałego zakresu nie zrealizowanego w etapie
3.1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zamówienia wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia
z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 2311900,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Rozbudowa układu komunikacyjnego pomiędzy ul. Sportową, a ul. Grota Roweckiego w Działoszynie3.1.1. Szczegółowy zakres zadania objętego niniejszym zamówieniem opisany został
w programie funkcjonalno użytkowym(zwanym dalej PFU) dla części II będącym załącznikiem do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu.
3.1.2. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym
w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców i użytkowników ulic, placów
w obrębie których prowadzone będą roboty, umożliwiający dostęp do posesji.
3.1.3. Ustala się, że ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia nastąpi w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy przy czym:
1) etap I – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) nie więcej niż 20% wartości przedmiotu zamówienia.
2) etap II – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) nie więcej niż 30% wartości przedmiotu zamówienia.
3) etap II - obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) pozostałego zakresu nie zrealizowanego w etapie
3.1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania zamówienia wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia
z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 3148551,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Rozbudowa drogi gminnej dz. Nr ewid. 701 obręb Sadowiec3.1.1. Szczegółowy zakres zadania objętego niniejszym zamówieniem opisany został
w programie funkcjonalno użytkowym(zwanym dalej PFU) dla części III będącym załącznikiem do SWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw wynikających z PFU będącego załącznikiem do SWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie elementów PFU a w szczególności zignorowanie zakresu.
3.1.2. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym
w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców i użytkowników ulic, placów
w obrębie których prowadzone będą roboty, umożliwiający dostęp do posesji.
3.1.3. Ustala się, że ostateczny termin zakończenia realizacji zamówienia nastąpi w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy przy czym:
1) etap I – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) nie więcej niż 20% wartości przedmiotu zamówienia.
2) etap II – obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) nie więcej niż 30% wartości przedmiotu zamówienia.
3) etap II - obejmujący wykonanie (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo – finansowym o którym mowa w § 4 pkt 1) pozostałego zakresu nie zrealizowanego w etapie
3.1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji projektowych(oddzielne opracowania dla każdego z zadań wskazanych w pkt 3.2.) niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z wszelkimi uzgodnieniami, decyzjami itp. Na etapie realizacji dokumentacji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia
z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, koncepcji. Wykonawca przez wystąpieniem do poszczególnych organów wydających odpowiednie pozwolenia, decyzje itp. zobowiązany będzie do przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego koncepcji/projektu obejmującego przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 5245748,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
UZASADNIENIE
W prowadzonym przez Miasto i Gminę Działoszyn postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn” część I do wyznaczonego w SWZ terminu składania ofert tj. do 01.02.2023r do godz. 10:00 złożono(w każdej części) dwie oferty których ceny znacznie przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
UZASADNIENIE
W prowadzonym przez Miasto i Gminę Działoszyn postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn” część II do wyznaczonego w SWZ terminu składania ofert tj. do 01.02.2023r do godz. 10:00 złożono(w każdej części) dwie oferty których ceny znacznie przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym przez Miasto i Gminę Działoszyn postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Działoszyn” część III do wyznaczonego w SWZ terminu składania ofert tj. do 01.02.2023r do godz. 10:00 złożono dwie oferty z których oferta pierwsza w rankingu ofert została odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 8 pzp, a cena drugiej oferty znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.