eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa Parku Doświadczeń na terenie Przedszkola Miejskiego nr 5 w Gliwicach.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094166 z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Parku Doświadczeń na terenie Przedszkola Miejskiego nr 5 w Gliwicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 5 W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361084052

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kozielska 39

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/237 99 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp5.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp5gliwice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Parku Doświadczeń na terenie Przedszkola Miejskiego nr 5 w Gliwicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f815a6c9-d4f0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000514/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Edukacyjny Park Doświadczeń (Budżet Obywatelski)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zsp5.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)
komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który
dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”,
3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach k o
r z y s t a n i a z e l e k t r o n i c z n e j p l a t f o r m y u s ł u g a d m i n i s t r a c j i p u b l i c z n e j ( e PU A P ) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,
4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,
5) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 26. SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP5.26.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówieniem publicznym objete sa roboty zwiazane z modernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5
w Gliwicach i obejmuja prace zwiazane z zagospodarowaniem terenu
w zakresie budowy Parku doswiadczen w Przedszkolu Miejskim nr 5 w ramach programu Budzet Obywatelski
2021.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w :
- załaczniku 6.1 do SWZ - dokumentacji : "Projekt budowy parku doswiadczen na terenie Przedszkola
Miejskiego nr 5 na działce nr 397 przy ul. Kozielskiej 73 w Gliwicach;
- załaczniku nr 6.2 do SWZ : specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
- przedmiarach robót stanowiacych załacznik nr 6.3 do SWZ.
Zakres rzeczowy robót ujety w przedmiarach robót nalezy traktowac jako orientacyjny, Wykonawca uwzgledni
w ofercie całosc robót niezbednych do prawidłowego wykonania zmówienia w tym roboty, które nie zostały
wyszczególnione w przedmiarach robót a sa konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z "sztuka
budowlana" i obowiazujacymi przepisami.
Ze wzgledu na charakter obiektu, w którym beda prowadzone roboty remontowo-budowlane Zamawiajacy
oczekuje od Wykonawcy doswiadczenia w prowadzeniu robót remontowo-budowlanych w czynnych
placówkach oswiatowych.
Zamawiajacy oczekuje przeprowadzenie przez Wykonawce wizji lokalnej w celu zapoznania sie z miejscem
i zakresem rzeczowym robót objetych postepowaniem.
Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbedne działania w celu
ochrony mienia placówki. W tym celu m. in. zabezpieczy w razie potrzeby teren z przyległosciami przed
negatywnym oddziaływaniem w trakcie realizacji robót i na biezaco bedzie utrzymywał porzadek. Ze wzgledów
organizacyjnych Zamawiajacy przewidział mozliwosc realizacji zamówienia wyłacznie w sposób nie kolidujacy
z funkcjonowaniem placówki.
Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urzadzenia techniczne i materiały z podaniem producenta
nalezy traktowac jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiajacego parametrów technicznych
i uzytkowych i przykładowe ze wzgledu na zasady ustawy Prawo zamówien publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r.
poz. 2019 z póz. zm.).
Oznacza to, ze wykonawcy moga zaproponowac inne niz wyszczególnione w dokumentacji rozwiazania
z zachowaniem, ze wzgledu na kontynuacje modernizacji, odpowiednich równowaznych parametrów
technicznych dla osiagniecia oczekiwanej funkcjonalnosci całego układu bedacego przedmiotem zamówienia
z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnien w tym zaakceptowania zmian
materiałowych przez Zamawiajacego.
Wymagany termin gwarancji: minimum 24 miesiecy, maksimum 60 miesiecy, liczac od dnia koncowego
odbioru robót. Deklarowany okres gwarancji przez wykonawce powinien obejmowac całosc robót w tym
zabudowywane urzadzenia i sprzet oraz koszt przegladów okresowych w czasie gwarancji. Wykonawca
bedzie ponosił koszty zakupu i wymiany materiałów eksploatacyjnych niezbednych w trakcie przegladów
serwisowych w okresie gwarancji.,
Wymagany termin rekojmi: minimum 24 miesiecy, maksimum 60 miesiecy, liczac od dnia koncowego odbioru
robót, przy czym termin rekojmi ma byc równy terminowi gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe kierownika budowy/projektu

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunku:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli
na prawidłowe wykonanie zamówienia.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunku:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na
prawidłowe wykonanie zamówienia.
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację co najmniej trzech robót
budowlanych, związanych z zagospodarowaniem terenu, polegających na budowie,
przebudowie lub modernizacji placu zabaw i wykonanych w obrębie czynnych obiektów
użyteczności publicznej zgodnie z klasą PKOB 1263 o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł
brutto zł każdej z wykonanych robót.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na
prawidłowe wykonanie zamówienia,
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio
wykwalifikowany personel w tym: jedną osobę, która przy realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy/kierownika projektu, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i co najmniej 10-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności oraz posiada doświadczenie, w kierowaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, minimum trzema robotami budowlanymi związanymi z zagospodarowaniem terenu , polegającymi na budowie/przebudowie lub modernizacji placu zabaw, wykonanych na terenie czynnego obiektu użyteczności publicznej zgodnie z klasą PKOB 1263, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto zł wykonanych robót.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz oświadczeń, które wykonawca składa wraz z ofertą :
1.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2.zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
na wezwanie
1.odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej
2.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej
3.oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń, które wykonawca składa wraz z ofertą :
1.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2.zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
na wezwanie
1.dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
2.wykaz robót budowlanych
3.wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy
spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunki zmiany zawiera ZAŁACZNIK NR 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-09 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-09 15:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-07

2021-06-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.