eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie: wywozu odpadów z utrzymania i sprzątania otwartych terenów gminnych (zadanie 1) oraz odpadów z koszy ulicznych (zadanie 2) w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie: wywozu odpadów
z utrzymania i sprzątania otwartych terenów gminnych (zadanie 1) oraz odpadów z koszy ulicznych (zadanie 2) w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kostrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-025

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania?ContractingEntityCity=kostrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie: wywozu odpadów
z utrzymania i sprzątania otwartych terenów gminnych (zadanie 1) oraz odpadów z koszy ulicznych (zadanie 2) w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-236ca915-550e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007060/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Bieżąca obsługa Gminy Kostrzyn w zakresie: wywozu odpadów z utrzymania i sprzątania otwartych terenów gminnych (zadanie 1) oraz odpadów z koszy ulicznych (zadanie 2) w 2022 r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410624/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.19.2022.IZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów z kontenerów, w których gromadzone będą odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych terenów zielonych, odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych,
a także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk.
a) Do zadań Wykonawcy należy odbiór i zagospodarowanie odpadów z kontenerów ustawionych na placu przy ul. Ignacewo w Kostrzynie lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W kontenerach gromadzone będą odpady ze sprzątania otwartych terenów gminnych, utrzymania gminnych terenów zielonych, odpadów powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych, a także odpadów z likwidacji dzikich wysypisk. Zamawiający zaznacza, że szacunkowa ilość odpadów gromadzonych
w kontenerach wynosi 150 Mg.
b) Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów z kontenera typu PK7 posiadającego
6 otworów wrzutowych zamykanych pokrywami. Kontener jest własnością Zamawiającego.
c) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na plac przy Przepompowni ścieków
ul. Ignacewo 1 w Kostrzynie dwóch kontenerów typu otwartego o pojemności 7 m3 oraz wywozu z niego odpadów.
d) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia kontenera nieuszkodzonego, w dobrym stanie technicznym.
e) Wywóz odpadów będzie następował na telefoniczne lub e-mailowe zlecenie zgłoszone przez pracownika Urzędu Miejskiego w Kostrzynie na wskazany przez Wykonawcę adres e-mailowy lub numer telefonu. Wykonanie zlecenia (wywóz odpadów
i podstawienie pustego kontenera) musi nastąpić w ciągu 48 godzin, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
f) Wywóz odpadów bez zlecenia wydanego przez pracownika Urzędu Miejskiego nie będzie podlegał zapłacie.
g) Wykonawca, w ramach umowy, dokona odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów ze wskazanych powyżej 3 kontenerów do 90 razy w czasie trwania umowy.
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania innego miejsca do podstawienia pojemników/kontenerów na odpady lub zażądania pojemników/kontenerów zamkniętych lub otwartych, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Pojemniki muszą być wyposażone w zamknięcia, zabezpieczające przed rozwiewaniem odpadów, dostępem gryzoni, psów, kotów i innych zwierząt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy podstawienia pojemników typu otwartego, bez wyżej wymienionych zabezpieczeń. Wykonawca powinien dysponować pojemnikami o poj. 1,1 m3, ok. 2,5 m3, 5 m3, 7 m3. Wykonanie tego rodzaju zlecenia związane jest z wywozem odpadów
powstałych na festynach i innych wydarzeniach kulturalnych, okolicznościowych i musi nastąpić w ciągu 48 godzin, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zobowiązania Wykonawcy do opróżnienia pojemników o poj. 1,1 m3, będących własnością Zamawiającego i ustawionych
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
j) Wykonawca zobowiązuje się do bezzwłocznego informowania Zamawiającego o uszkodzonych pojemnikach/kontenerach lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia.
k) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej sprawozdanie o ilości (Mg, kg) wywiezionych z terenu gminy Kostrzyn odpadów,
w terminie do 30 dni po zakończeniu okresu obowiązywania umowy.
l) Wykonawca powinien postępować z odebranymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz powinien posiadać Karty przekazania odpadów wywiezionych podczas trwania zadania.
m) W trakcie obowiązywania umowy ceny jednostkowe za wykonanie usług nie mogą ulec zmianie.
n) W trakcie realizacji zamówienia wskazane w lit. g) ilości opróżnień mogą ulec zwiększeniu o 20% lub zmniejszeniu o 10%. Zmiana ilości opróżnień uzależnione jest od zapotrzebowania Zamawiającego. Zwiększenie ilości opróżnień uzależnione jest od zapotrzebowania Zamawiającego opisanego w lit. h).
o) Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę, na podstawie przedstawionej faktury, do której należy dołączyć karty przekazania odpadów.
p) Usługę należy realizować specjalistycznym środkiem transportowym służącym do wywozu odpadów i będącym w dyspozycji Wykonawcy, o którym mowa w Rozdz. VI SWZ – WARUNKI UDZIALU W POSTĘPOWANIU ust. 2 pkt 4 lit b – potencjał techniczny Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 198000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów z koszy ulicznych, znajdujących się na ulicach, na przystankach autobusowych, w parkach oraz na placach zabaw i rekreacyjnych, a także uporządkowanie terenu dookoła koszy, znajdujących się na terenie miasta i gminy Kostrzyn.
a) Do zadań Wykonawcy należy:
 opróżnianie koszy ulicznych o poj. 35 l, 50 l i 75 l (m.in. KPA-1, Dinova i Esplanada), znajdujących się na terenie miasta (kosze uliczne, na przystankach autobusowych, w parkach, placach zabaw itp.) 3 razy w tyg., w następujące dni tygodnia: poniedziałek, środa i piątek. Wykonawca jest zobowiązany umieścić
i pozostawić w pojemniku worek foliowy w kolorze czarnym o wielkości dostosowanej do pojemności kosza (zakup worków należy do Wykonawcy). Aktualna ilość koszy 160 szt.,
 opróżnianie koszy o poj. 35 l i 50 l (m.in. KPA-1 i Dinova) znajdujących się na terenie gminy Kostrzyn – poza sołectwami Siekierki i Gułtowy (kosze uliczne, na przystankach autobusowych, placach zabaw itp.) – co 2 tygodnie w okresie od stycznia do kwietnia i od października do grudnia oraz raz w tygodniu w okresie od maja do września (pierwszy wywóz 03 stycznia 2022 r.). Aktualna ilość koszy 105 szt.,
 opróżnianie koszy o poj. 35 l i 50 l znajdujących się na terenie sołectw Siekierki i Gułtowy (kosze uliczne, na przystankach autobusowych, placach zabaw itp.) – 1 raz w tygodniu w okresie od stycznia do kwietnia i od października do grudnia oraz 2 razy w tygodniu w okresie od maja do września (pierwszy wywóz 03 stycznia 2022 r.). Aktualna ilość koszy 49 szt.,
 opróżnianie koszy na psie nieczystości o poj. 35 l znajdujących się w Kostrzynie –
w Parku Harcerza, na skwerze im. Jana Pawła II oraz na skrzyżowaniu ulic Kuśnierskiej i Rzemieślniczej oraz na Skwarze w Siekierkach Wielkich – 3 razy
w tyg., w następujące dni tygodnia: poniedziałek, środa i piątek. Wykonawca jest zobowiązany umieścić i pozostawić w pojemniku worek foliowy w kolorze czarnym o wielkości dostosowanej do pojemności kosza (zakup worków należy do Wykonawcy). Aktualna ilość koszy 6 szt.,
 opróżnienia koszy zlokalizowanych na Rynku w Kostrzynie, w każdą niedzielę,
 utrzymanie czystości w promieniu 2 m od kosza poprzez zebranie odpadów, a także uprzątnięcie odpadów z jezdni lub chodnika, które mogą wypaść podczas opróżniania koszy,
 ustawienie i zawieszenie koszy ulicznych, po ich opróżnieniu w taki sposób, aby otwór do wrzucania odpadów był skierowany w stronę chodnika dla pieszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 170052,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207539,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Artur Zus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7770008248

7.3.3) Ulica: Pławce 5a

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia ustala się: 12 miesięcy od dnia 09.02.2023 r. lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.