Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00492707/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
- 2022/BZP 00513046/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-22
- 2022/BZP 00516947/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej, położonego w Sompolnie przy ul. Piotrkowskiej 39
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PIOTRKOWSKA 39
1.5.2.) Miejscowość: Sompolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-610
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2614401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puksompolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puksompolno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/c826a24e-4097-4416-930f-6e394bad97d01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej, położonego w Sompolnie przy ul. Piotrkowskiej 392.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc199eff-7a1b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
WRPO, Oś Priorytetowa 3 „Energia”, Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym”, Poddziałanie 3.2.1 „Kompleksowa modernizacja budynków użyteczności publicznej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKS/331/01/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1016826,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku obejmuje w szczególności:
• wymianę stolarki okiennej – ok. 66 m2 i drzwi zewnętrznych – ok.12 m2,
• docieplenie ścian zewnętrznych oraz cokołu styropianem o gr. 10 i 15 cm
z zastosowaniem systemu ETICS – ponad 600 m2,
• wykonanie wyprawy elewacyjnej oraz elementów dekoracyjnych na elewacji,
• wymianę posadzek w części biurowej budynku w celu wykonania ogrzewania podłogowego – ponad 114 m2,
• wykonanie nowej instalacji c.o. po demontażu istniejącej, w tym montaż nowych grzejników stalowych niskotemperaturowych w ilości 51 szt. z zaworami termostatycznymi,
• montaż 3 szt. pomp ciepła o mocy 16 kW każda, pracujących w układzie kaskadowym
z podkonstrukcją dla jednostek zewnętrznych i niezbędną automatyką,
• wykonanie systemu ogrzewania podłogowego w części biurowej budynku,
• montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 38 kW, składającej się ze 100 szt. modułów monokrystalicznych,
• wykonanie nowej instalacji odgromowej po demontażu istniejącej. Szczegółowy zakres zawiera dokumentacja projektowa i STWiORB, opisujące przedmiot zamówienia, dołączone do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu wpłynęło w terminie 7 ofert. Najniższą cenę w wysokości 1.150.050,00 zł zawierała oferta nr 5, którą Zamawiający zmuszony był odrzucić. W wyniku badania i oceny ofert, Zamawiający zobowiązany był odrzucić również ofertę nr 7 oraz ofertę nr 1 z ceną w wysokości 1.199.250,00, a więc kolejną z najniższą ceną ofertową, po odrzuceniu oferty nr 5. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1.250.000,00 zł. W zaistniałych okolicznościach, oferta nr 2 uplasowała się na 1 miejscu listy rankingowej ofert niepodlegających odrzuceniu z ceną w wysokości 1.299.849,86 zł. Jednakże przewyższa ona znacznie wartość kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający po analizie swoich możliwości finansowych nie jest w stanie jej zwiększyć.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1299849,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2058155,88 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.