eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przedmiotem zamówienia są przeglądy konserwacyjne i naprawy sprzętu chłodniczego i agregatów na samochodach znajdujących się w użytkowaniu Służby Żywnościowej.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedmiotem zamówienia są przeglądy konserwacyjne i naprawy sprzętu chłodniczego i agregatów na samochodach znajdujących się w użytkowaniu Służby Żywnościowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261442292

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/31wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia są przeglądy konserwacyjne i naprawy sprzętu chłodniczego i agregatów na samochodach znajdujących się w użytkowaniu Służby Żywnościowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95a7d87d-8f0b-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058848/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 37/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 100000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są przeglądy konserwacyjne i naprawy sprzętu chłodniczego i agregatów na samochodach znajdujących się w użytkowaniu Służby Żywnościowej.

Sprzęt podlegający usłudze znajduje się w następujących rejonach:
– m. Zgierz – kompleks koszarowy ul. Konstantynowska 85, kuchnia i stołówka wojskowa, magazyn żywnościowy oraz instytucje będące na zaopatrzeniu;
– m. Łódź – kompleksy koszarowe na ul. 6-go sierpnia 90 oraz ul. Źródłowa 52: kuchnia i stołówka wojskowa, magazyn żywnościowy, pododdziały WCKMed oraz instytucje będące na zaopatrzeniu;
– m. Tomaszów Mazowiecki – kompleks koszarowy ul. Piłsudskiego 72: kuchnia i stołówka wojskowa, pododdziały 25 BKPow;
– m. Nowy Glinnik – kompleks koszarowy: kuchnia i stołówka wojskowa, magazyn żywnościowy, przedszkole wojskowe nr 129, pododdziały 25 BKPow;
– m. Leźnica Wielka – kompleks koszarowy: kuchnia i stołówka wojskowa, magazyn żywnościowy, przedszkole wojskowe nr 147, pododdziały 25 BKPow.
– m. Kutno – kompleks koszarowy ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 1, kuchnia
i stołówka wojskowa, magazyn żywnościowy.

Zakres usługi przeglądów konserwacyjnych oraz napraw sprzętu w ramach przeglądów konserwacyjnych obejmuje w szczególności:
a. sprawdzenie sprzętu pod względem technicznym, mechanicznym, elektrycznym oraz BHP,
b. przeglądy konserwacyjne umożliwiające właściwą eksploatację,
c. wykonanie napraw umożliwiających dalszą eksploatację (w tym wymiana zużytych części i elementów roboczych),
d. dokonanie wpisów w dowodach urządzenia (zezwalających na dalszą eksploatację lub zakwalifikowanie sprzętu do wybrakowania).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50883000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń zaprowiantowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ZUiPE" Zakład Usług i Pomiarów Elektrycznych Maciej Pietruszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271715192

7.3.3) Ulica: Podchorążych 142

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-410

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.