eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Świętej Małgorzaty › Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra Świętej Małgorzaty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Góra Świętej Małgorzaty 44

1.5.2.) Miejscowość: Góra Świętej Małgorzaty

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-122

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia@goraswmalgorzaty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraswmalgorzaty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c17406e-9c8a-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c17406e-9c8a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043665/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GL. 271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty.”
4.2. Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD:
W ramach przedmiotowego zadania Beneficjent projektuje w formule "zaprojektuj i
wybuduj" budowę drogi - szlaku pieszo-rowerowego wraz z niezbędną infrastrukturą i oświetleniem. Budowa tej drogi stanowi odpowiedź na zgłaszane przez mieszkańców i turystów zapotrzebowanie dotyczące nieutrudnionego i bezpiecznego przemieszczania się w ramach tzw. "Pierścienia Salomei". Inwestycji, realizowanej indywidualnie, ale w jednym celu przez dwa samorządy: Gminę Góra Świętej Małgorzaty i Miasto Łęczycę. Szlak nazwany "Pierścieniem Salomei", ponieważ kształtem ścieżka ta przypomina pierścień. Na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty komunikacja rowerowa i pieszorowerowa, staje się coraz bardziej popularna, szybsza i wygodniejsza niż użycie samochodu. Dlatego też powinna się stać integralną częścią infrastruktury drogowej i jednym z jej elementów, obok transportu zbiorowego, umożliwiającym bardziej zrównoważoną mobilność mieszkańców. Na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty w ramach przedmiotowego projektu planuje się około 2,4 kilometrowej drogi, w konstrukcji zgodnej z przyjętą koncepcją budowy, która zoptymalizuje walory tegoż przedsięwzięcia. Trasa wyposażona zostanie w niezbędną, małą architekturę, m.in. ławeczki, latarnie, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne. Trasa drogi na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty rozpoczynać się będzie od mostu na rzece Bzurze i zmierzać w kierunku Archikolegiaty w Tumie, łącząc się z istniejącą drogą do Skansenu w Kwiatkówku. Następnie droga zmierzać będzie do grodziska w Tumie i kończyć się na rzece Bzurze na wysokości osiedla "Waliszew" w Łęczycy. Dzięki temu zadaniu, sieć dróg - traktów pieszo-rowerowych na terenie naszej gminy stanie się bardziej spójna, obejmie większy zasięg oraz ominięte zostaną przeszkody komunikacyjne. Realizacja projektu przyczyni się do rozwiązywania problemów zdiagnozowanych w obszarze transportu indywidualnego, tj. m.in. narastającej intensywności ruchu samochodowego, hałasu, korków, zanieczyszczenia powietrza związanego z dużą emisją spalin, niebezpieczeństwa ruchu drogowego, zagrożenia wypadkiem, z powodu niewystarczającego poziomu rozwoju infrastruktury dedykowanej rowerzystom i pieszym. Droga, która powstanie będzie użytkowana w różnych celach: turystycznych, sportowych, rekreacyjnych, przyrodniczych, naukowych, jak również służyć będzie jako dojazd do pól i łąk.
4.3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia (PFU przewiduje tryb realizacji inwestycji na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych);
3) w zależności od zapisów PFU - uzyskanie decyzji ZRID lub ewentualnie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w tym:
- budowę drogi o długości około 2.252 m, w dwóch odcinkach :
a) odcinek I – od Kolegiaty w Tumie do rzeki Bzura o długości ok. 1.022 m,
b) odcinek II – od skrzyżowania w km 0+163,53 do rzeki Bzura o długości ok. 1.230 m,
- wykonanie jezdni o szerokości 3,50 m o nawierzchni bitumicznej i klasie technicznej drogi D z prędkością projektową 30 km/h oraz mijanki i poszerzenia w obrębie łuków i skrzyżowań zapewniające lepszą widoczność;
- obustronne pobocza o nawierzchni z kruszywa naturalnego oraz szerokości 0,75 m;
- budowę zjazdów o nawierzchni kruszywowej do każdej działki;
- zabezpieczenie m.in. infrastruktury elektroenergetycznej, wodociągowej, teletechnicznej i gazowej, przebiegających w obrębie działek;
- wzdłuż drogi zamontowanie autonomicznego oświetlenia na słupach ze sterowaniem za pomocą zegara astronomicznego;
- w zakresie małej architektury: ławki, tablice, kosze na śmieci, stoły wypoczynkowe z siedziskami, stacje obsługi rowerów, gry terenowe.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.