eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G - na odcinku od m. Kopaniewo do skrzyżowania z DP 1312G w m. Łebień - DP 1309G od km 9+890 do km 11+870 oraz DP 1312G od km 4+470 do km 4+740



Ogłoszenie z dnia 2021-06-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092858 z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G - na odcinku od m. Kopaniewo do skrzyżowania z DP 1312G w m. Łebień - DP 1309G od km 9+890 do km 11+870 oraz DP 1312G od km 4+470 do km 4+740

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983271

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czołgistów, 5A

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 8623 987

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdplebork.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Samorządu Terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G - na odcinku od m. Kopaniewo do skrzyżowania z DP 1312G w m. Łebień - DP 1309G od km 9+890 do km 11+870 oraz DP 1312G od km 4+470 do km 4+740

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f59b3c60-b6d6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000403/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi powiatowej nr 1309G - na odcinku od m. Kopaniewo do skrzyżowania z DP 1312G w m. Łebień - DP 1309G od km 9+890 do km 11+870 oraz DP 1312G od km 4+470 do km 4+740

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055905/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: zdp-zp.333.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2253420,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa obejmuje drogę powiatową nr 1309G na dług. 1,980 km oraz DP 1312G na dług. 0,270 km klasy Z, KR 3-4. Przebudowa dróg 1309G i 1312G polega na poszerzeniu nawierzchni do 5,50m z chodnikiem w terenie zabudowanym i 6,00m nawierzchnia poza terenem zabudowanym.
Zadanie I obejmuje DP 1309G w km 9+890 - 10+690 – Gmina Wicko,
Zadanie II obejmuje DP 1309G w km 10+690 - 11+870 oraz DP 1312G w km 4+470 - 4+740 – Gmina Nowa Wieś Lęborska.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SWZ. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SWZ.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót:
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2. Roboty ziemne,
3. Odwodnienie,
4. Podbudowy,
5. Nawierzchnie,
6. Roboty wykończeniowe,
7. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
8. Elementy ulic,
9. Zieleń drogowa,
10. Inne roboty.

W poszerzeniu nawierzchni przewiduje się następujące konstrukcje :
- 4 cm warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70
- wzmocnienie siatką z włókien szklanych na szerokości 1,00m na połączeniu starej i nowej konstrukcji nawierzchni
- 4 cm warstwa wiążąca z AC 16 W 50/70
- 8 cm podbudowa zasadnicza z AC 22P 35/50
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego kamiennego 0/31,5mm o grubości warstwy 20 cm
- 15 cm wzmocnienie podłoża z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm=5MPa
Odcinek przejściowy wywyższenia nawierzchni na skrzyżowaniach należy wykonać z kostki betonowej kostki brukowej koloru czerwonego - grubość 8cm na podsypce cementowo-piaskowej (1:4) - grubość 5cm na długości 3,00 m, rozbierając nawierzchnię istniejąca na tym odcinku. Należy wykonać wzmocnienie podłoża i podbudowę z kruszywa.
Na istniejącej nawierzchni o szerokości zmiennej 4,50÷5,00 należy ułożyć:
- 4 cm warstwa ścieralna z AC 11 S 50/70
- średnio 100 kG/m2 warstwy wyrównawczej z AC 11 S 50/70
Nawierzchnie chodnika należy wykonać:
- kostka betonowa 6,00cm typu Holland
- 5 cm podsypka cementowo – piaskowa (1:4)
- 15 cm wzmocnienie podłoża kruszywem naturalnym stabilizowanym cementem o Rm=5MPa
Wzmocnienie skarp rowów należy wykonać przez ułożenie płyt ażurowych betonowych 8/60/40 na podsypce cementowo – piaskowej 1;4 z wypełnieniem otworów w płytach betonem C 8/10. Na istniejącej nawierzchni po sfrezowaniu należy ułożyć kostkę betonową gr. 8 cm na podsypce z betonu C 16/20 tak żeby wywyższenie wynosiło nie więcej niż 18 cm. Między krawężnik a nawierzchnię należy ułożyć elementy odwodnienia liniowego H=155mm na ławie betonowej średniej grubości 10cm. Poszerzenie nawierzchni po stronie braku krawężnika należy budować w systemie schodkowym wg rysunku szczegółowego. Pobocze drogi należy umocnić kruszywem łamanym kamiennym 0/31,5mm o grubości warstwy 15 cm.
Nawierzchnię zatoki autobusowej należy wykonać:
- warstwa ścieralna z kostki granitowej nieregularnej 17 cm na 8 cm podsypce
z betonu C 16/20
- warstwa 20 cm z betonu C 8/10 jako podbudowa zasadnicza
Podłoże koryta zatoki autobusowej należy wzmocnić kruszywem naturalnym stabilizowanym cementem. Nawierzchnię zatoki autobusowej należy oddzielić od nawierzchni drogi opornikiem 12/25/100 cm na ławie betonowej. W miejscach gdzie zabudowany jest chodnik ograniczony krawężnikiem 15/30 na podsypce i ławie betonowej należy wykonać ściek przykrawężnikowy z 2 rzędów kostki betonowej (2x10cm) na ławie betonowej w połączeniu z krawężnikiem. Od strony terenów zielonych chodnik należy ograniczyć obrzeżem betonowym 30/8cm na ławie betonowej 10/15cm klasy C8/10. Istniejące rowy drogowe należy oczyścić i wyprofilować do kształtu trapezowego.
Na odcinku zatoki autobusowej na długości peronu postojowego należy zastosować ścianki oporowe z prefabrykatów typu L wysokości 150 cm na ławie betonowej C12/15 o grubości 10cm oraz na 5 cm podsypce cementowo – piaskowej i geotkaninie 100/100kN/mb i 10 cm podsypce piaskowej.
Nierówności nawierzchni należy frezować średnio 4 cm grubości.
Niwelety dróg 1309G i 1312G zaprojektowano z wywyższeniem wg profilu podłużnego przy założeniu, warstwa wyrównawcza średnio 4 cm, warstwa ścieralna na całej szerokości i długości grubości 4 cm, wywyższania wahają się o 6÷14 cm.
Zakres prac obejmuje wykonanie odwodnienia na skrzyżowaniach wyniesionych, montaż wpustów wraz z przykanalikami w chodnikach oraz remont/wymianę wpustów deszczowych wraz z wykonaniem studni z piaskownikiem i kanałami z rur PVC SN 8 śr. 200 i 314 mm.
Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie z STWiOR.
Wykonawca zobowiązuje się przedstawić do zaakceptowania Zamawiającemu atesty oraz recepty wbudowywanych materiałów, a następnie wbudować materiały zgodnie z obowiązującymi normami.
W ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób aby utrzymać przejezdność odcinka drogi nr 1309G i 1312G przewidzianego do przebudowy przez cały okres realizacji prac. Dopuszczalne będzie wyłączenie dla ruchu samochodowego odcinka drogi nr 1309G i 1312G w przypadku gdy przyjęta technologia wykonywania robót bitumicznych obejmować będzie wykonywanie robót całą szerokością jezdni bez złącza w osi jezdni. W takim przypadku Wykonawca wyznaczy objazd odcinków wyłączonych z ruchu i zapewni dojazd dzieci do szkół.
Wykonawca zobowiązuje się:
1) prowadzić roboty tak, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania,
2) oznakować miejsca robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia pracowników, zgodnie z „Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym” i innymi przepisami w tym zakresie. Wykonawca robót odpowiada również za wszelkie skutki wynikające z pracy pod ruchem. Oznakowanie i zabezpieczenie robót musi być zgodne z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót winien być sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem.
Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt m.in.:
1) zapewnić kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad,
2) wykonać projekt i zabezpieczenie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
3) zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty,
4) ponosić odpowiedzialności za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno – techniczne stosowane na placu budowy,
5) uczestniczyć w konsultacjach, naradach koordynacyjnych i odbiorach organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie,
6) zrealizować prace zawarte w uzgodnieniach branżowych,
7) usuwać wszelkie kolizje i prace niewymienione w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją,
8) wykonać odcinki próbne z każdej warstwy po 500 m2 (w. ścieralna gr. 4 cm, w. wiążąca gr. 4 cm, w. podbudowy gr. 8 cm) na DP 1309G w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
9) wykonać niezbędne pomiary, próby i sprawdzenie prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych,
10) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego,
11) wszelkie rozbiórki należy dokonać w taki sposób, aby odzyskany materiał mógł być w jak największym zakresie możliwy do ponownego wykorzystania. Przed rozbiórką materiałów komisja składająca się z przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów które wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (do 15 km). Wszystkie pozostałe materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt,
12) usuwać wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci zgodnie z obowiązującymi przepisami,
13) doprowadzić teren przyległy (do placu budowy) do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych (np. przywrócenia do stanu pierwotnego pobocza i terenów zielonych),
14) zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy,
15) dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań,
16) zapewnić pełną obsługę geodezyjną oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej,
17) wykonywać wszelkie inne obowiązki, zgodnie z zapisami SWZ,
18) wprowadzić docelową organizację ruchu łącznie z powiadomieniem zarządzającego ruchem,
19) wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. i dokumentacje odbiorową.
Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
Ze względu, że zadanie ma być realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, Zamawiający stara się o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji. W przypadku braku pełnego dofinansowania, o które ubiega się Zamawiający, Inwestor zastrzega sobie prawo do ograniczenia wykonania zakresu robót w ramach w/w inwestycji lub unieważnienia postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2771706,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3277493,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2771706,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "Dromos'

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891584211

7.3.3) Ulica: Gdańska 26

7.3.4) Miejscowość: Kartuzy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2771706,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-31
2021-06-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.