eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Wielka › Budowa dwóch Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Nowa Wieś Wielka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Nowa Wieś Wielka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA WIEŚ WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-060

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523206868

1.5.8.) Numer faksu: 523206850

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wysota@nowawieswielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowawieswielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/652613

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Nowa Wieś Wielka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f4be41e-1e20-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019937/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa dwóch Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Nowa Wieś Wielka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308617/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPL.271.42.2022.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4210315,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa dwóch Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Nowa Wieś Wielka”, obejmującego opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, wykonanie robót budowlanych i świadczenie usługi dostawy. Zamówienie należy zrealizować w miejscowościach: Dziemionna ul. Kanałowa - dz. nr 18/3 (teren po byłej nieczynnej oczyszczalni ścieków) oraz Brzoza ul. Spacerowa - dz. nr 171 (teren przy nowej czynnej oczyszczalni ścieków). Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz wykończeniowych PSZOK, w tym między innymi w każdej lokalizacji:
a) budowę hali stalowej o pow. użytkowej min. 200 m2 dla potrzeb czasowego gromadzenia odpadów drobnych m.in. elektronicznych;
b) budowę budynku socjalnego w formie konteneru systemowego wraz z wyposażeniem;
c) budowę rampy rozładunkowej wraz z najazdami;
d) budowę dwóch kompletów zagłębionych wag samochodowych o nośności 30Mg wraz z fundamentem i wymaganym oprzyrządowaniem oraz montaż szlabanów i sygnalizacji świetlnej;
e) uzbrojenie terenu w kanały technologiczne w postaci rur ochronnych PE wraz ze studzienkami kablowymi;
f) budowę zjazdów, dróg wewnętrznych, placów manewrowych, dojść i miejsc parkingowych;
g) budowę oświetlenia zewnętrznego;
h) budowę odwodnienia nawierzchni utwardzonej wraz z drenażem rozsączającym;
i) budowę elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej;
j) budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej;
k) montaż monitoringu terenu;
l) budowę ogrodzenia wraz z montażem bram przesuwnych;
m) wykonanie oznakowania terenu oraz dróg wewnętrznych znakami pionowymi i poziomymi;
n) rekultywację gleby i wysianie trawy;
o) inne roboty określone na podstawie projektów budowlanych, wykonanych opinii; uzgodnień i ekspertyz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena oferty z najniższą ceną wynosi 13.580.548,08 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 5.222.501,60 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13580548,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13580548,08 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.