Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00538331/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00558720/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-18
- 2024/BZP 00000650/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-19202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dda47c2-94e5-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057961/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy z częścią przeznaczoną na Izbę Pamięci Prezydenta Lecha Kaczyńskiego i Budzicieli Polskości w latach 1918-1920 współfinansowane ze środków Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.78.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9029974,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920” - zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia w oparciu o dokumentację techniczną, przedmiar, STWiOR, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
1.1. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
Realizacja niniejszego zamówienia obejmuje etap I - przebudowy i rozbudowy Urzędu Gminy w Jabłonce wraz z infrastrukturą techniczną obejmującą – zgodnie z załączoną dokumentacją dotyczącą etapu I:
a) Przebudowę sieci Spółki Wodociągowej nr 3 w Jabłonce.
b) Przebudowę przyłącza sieci wodociągowej – do sieci Spółki Wodociągowej nr 3 w Jabłonce.
c) Przebudowę sieci kanalizacji deszczowej.
d) Przebudowę przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej.
e) Wykonanie instalacji odprowadzającej wody deszczowe do istniejącej kanalizacji deszczowej
f) Przebudowę sieci teletechnicznej.
g) Wykonanie wewnętrznej zalicznikowej instalacji oświetlenia zewnętrznego
h) Wykonanie utwardzenia terenu z kostki brukowej, plantowania terenu wraz z zielenią i małą architekturą
i) Przebudowa istniejącej części budynku obejmującej zmianę układu i funkcji pomieszczeń
wraz z dobudową skrzydła do części istniejącej
W części istniejącej budynku należy wykonać demontaż wszystkich instalacji a następnie zamontować nowe- zgodnie z dokumentacją obejmującą etap I.
Budynek po przebudowie i rozbudowie należy wyposażyć w wewnętrzne instalacje:
a. Elektryczną wraz z agregatem prądotwórczym
b. Instalację alarmową
c. Instalację sygnalizacji pożaru
d. Instalację telewizji dozorowej CCTV
e. Wodociągową ciśnieniową, wody ciepłej i zimnej
f. Kanalizacyjną, wewnętrzną i zewnętrzną grawitacyjną
g. Instalację gazową wraz kotłownią i wyposażeniem
h. Instalację odgromową
i. Instalację hydrantową wewnętrzną
j. Instalację oddymiania klatki schodowej
k. Instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
1. Wentylację wyciągową mechaniczną w sanitariatach
2. Wentylację mechaniczną i klimatyzację
l. Teletechniczną sieci komputerowej i telefonicznej
j) Budynek zgodnie z dokumentacją obejmującą etap I należy dostosować do wymogów zapewniających niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, a w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich.
a) Dostawę i montaż windy
b) Zapewnienie komunikacji wewnętrznej w budynku – normatywne drzwi, przejścia, pomieszczenia w tym toalety wraz z wyposażeniem
c) Wykonanie pochylni umożliwiającej dostęp osób niepełnosprawnych na poziom parteru
d) Wykonanie i oznakowanie miejsc postojowych
k) Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż. poprzez zapewnienie wymaganej przepisami komunikacji(drogi ewakuacyjne), wydzielenie stref pożarowych, montaż stolarki, montaż systemu instalacji p.poż.(w tym oddymiania klatek schodowych), oświetlenia oraz oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego budynku.
l) Materiały z rozbiórki należy przekazać do utylizować, koszt zagospodarowania odpadów, utylizacji nie będzie stanowił dodatkowego wynagrodzenia wykonawcy i należy go ująć w kosztach ogólnych budowy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokument pozwalający na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego.
W przygotowaniu oferty, wycenie robót należy uwzględnić, że roboty realizowane będą w czynnym - użytkowanym obiekcie. W związku w powyższym etapowanie robót w tym wyłączenia z użytkowania w części istniejącej wymagać będą wcześniejszych uzgodnień z użytkownikiem obiektu i wiązały się będą z kosztami zabezpieczenia obiektu na czas wykonywania robót, które należy skalkulować w ofercie, ponieważ nie będą podlegały dodatkowemu wynagrodzeniu.
Z uwagi na konieczność funkcjonowania Urzędu Gminy i utrzymania bieżącej obsługi petentów w części istniejącej budynku podczas prowadzonych robót, Zamawiający informuje o konieczności etapowania prac, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo finansowym, który uwzględniał będzie w pierwszej kolejności wykonanie dobudowy do budynku, a następnie remont i przebudowę części istniejącej.
Sposób prowadzenia prac:
• Prace będą prowadzone na obiekcie czynnym.
• Wykonywanie robót budowlanych na terenie funkcjonującego obiektu budynku Urzędu Gminy , co jest związane z utrudnieniami w miejscu wykonywania robót.
• Wszelkie roboty wykonywane wewnątrz przyległego budynku, a mogące powodować utrudnienia w funkcjonowaniu obiektu, wymagają wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem.
• Prowadzenie prac w sposób zapewniający całkowite bezpieczeństwo i higienę pracy na terenie budowy (robót). W szczególności w zakresie BHP należy rozumieć:
a) zabezpieczenie przed przerwami w zasilaniu w energie elektryczną,
b) zabezpieczenie pracy innych instalacji niezbędnych do normalnego funkcjonowania obiektów,
c) zabezpieczenie przed zalaniem budynku przy wymianie instalacji sanitarnych,
d) wykonanie wszelkich zabezpieczeń, w szczególności przed pożarem, zadymieniem,
e) poniesienie odpowiedzialności za powstałe szkody,
• Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, doprowadzenie do stanu pierwotnego.
• Prace porządkowe, sprzątanie po robotach budowlanych, mycie podłóg i stolarki.
2. Szczegółowy zakres prac precyzuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja techniczna, przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki;
Załącznik Nr 12 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 13 do SWZ Dokumentacja techniczna
Załącznik Nr 14 do SWZ Przedmiar robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 12 stycznia 2024 r. do godz. 11:30 złożono 7 oferty od:Numer oferty Firmy, adresy wykonawców Cena brutto (zł)
(Kc)
1. KONSORCJUM:
Stanisław Karpiel FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EFER"
ul. Szlak Papieski 76, 34-521 Ząb
Marek Głowa FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA
ul. Tatrzańska 9, 34-432 Łopuszna 15.350.400,00 zł
2 Firma Budowlana TOPER-BUD Paweł Nieużytek
Toporzysko 213,
34-240 Jordanów 10.922.482,93 zł – oferta odrzucona
3 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GUT-WIERCHOWY Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 36B
34-520 Poronin, 16.219.087,33 zł
4 Nowator Sp. z o. o.
34-745 Spytkowice 722a 13.920.000,00 zł
5 Przedsiębiorstwo Budowlane „SIKORA” WOJCIECH SIKORA
os. Niwa 103a
34 - 400 Nowy Targ 22.499.160,00 zł
6 Zakład Remontowo-Budowlany „BUDOLEX” Stanisław Oleksy
34-603 Ujanowice 109 14.227.177,54 zł
7 ERBET SP. z o.o.
ul. Węgierska 148B
33-300 Nowy Sącz, 14.987.550,00 zł
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, ze na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 12.000.000,00 zł.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13920000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22499160,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.