eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092123 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2992042

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fdaf587-bc01-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000104/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062722/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-3942-24/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 340080,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pod nazwą: Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno - sportowych dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących, zwanych w dalszej części SWZ „Użytkownikami”.
1) Przez pracownika zamawiającego należy rozumieć osobę zatrudnioną przez zamawiającego na podstawie umowy o pracę, mianowania lub powołania.
2) Przez dziecko pracownika należy rozumieć zarówno dzieci do 16 lat jak też uczące się dzieci powyżej 16 lat i studentów.
3) Przez osobę towarzyszącą należy rozumieć osobę, którą pracownik Zamawiającego wskaże jako taką. Osoba towarzysząca nie musi być spokrewniona z pracownikiem zamawiającego.
2. Wykonawca zapewni możliwość korzystania z różnych dyscyplin sportowo-rekreacyjnych pracownikom Zamawiającego, ich dzieciom oraz osobom towarzyszącym, w tym:
1) dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych takich jak: basen, lodowisko (dostęp do lodowiska co najmniej w okresie zimowym), ścianka wspinaczkowa, korty do squash, sauna, siłownia, grota solna, kluby fitness,
2) dostęp do usług rekreacyjnych i sportowych zapewniający udział w zajęciach takich jak: fitness, pilates, siłownia, sztuki walki, taniec, joga, nordic walking, aqua aerobic,
3) dostęp na terenie województwa małopolskiego do co najmniej trzech basenów o dł. min. 25 m każdy, do których dostęp nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Przez pojęcie obiekt sportowo-rekreacyjny należy rozumieć oddzielne miejsce, gdzie świadczone są przedmiotowe usługi rekreacyjne i sportowe.
3. Wykonawca zobowiązany będzie umożliwić użytkownikom korzystanie z usług świadczonych na terenie Polski (w tym na terenie miast: Kraków, Niepołomice, Wieliczka, Chrzanów, Olkusz, Oświęcim, Myślenice, Skawina, Zakopane), przez wszystkie podmioty, z którymi Wykonawca zawarł umowy/porozumienia o współpracy. W przypadku, gdy Wykonawca poszerzy zakres dostępnych usług, zobowiązany jest umożliwić do nich dostęp użytkownikom.
4. Minimalna wymagana liczba różnych lokalizacji obiektów sportowo – rekreacyjnych na terenie miasta Krakowa - 80 obiektów świadczących usługi wymienione w pkt 2 .
5. Wykonawca, w ramach miesięcznego karnetu, zobowiązany będzie zapewnić użytkownikom dostęp, do co najmniej wyżej wymienionych obiektów/zajęć, który ma mieć charakter nieograniczony czasowo, tj. dający możliwość korzystania z usług bez limitu czasowego, w pełnym zakresie godzin ich otwarcia, chyba że takie są nałożone bezpośrednio przez obiekty sportowo-rekreacyjne. Limit czasowy nie może być krótszy niż:
1) dla siłowni, lodowiska, zajęć fitness, ścianki wspinaczkowej – 60 minut
2) dla pozostałych wymienionych w pkt 2 ppkt 1) i 2) rodzajów obiektów/zajęć - 45 minut (za wyjątkiem sauny, gdzie czas dostępu może wynosić 30 minut)
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić użytkownikom dostęp do usług w poszczególnych obiektach, każdego dnia, w godzinach ich otwarcia, chyba że ewentualne ograniczenia wynikają z harmonogramów przyjętych w tych obiektach. Użytkownicy mają mieć możliwość korzystania z wybranych przez siebie usług w różnych obiektach tego samego dnia. Zamawiający nie dopuszcza stosowania odstępów czasowych pomiędzy korzystaniem z usług w różnych obiektach tego samego dnia.
7. Użytkownicy będą korzystać z usług zgodnie z grafikiem i regulaminem obowiązującym w danym obiekcie.
8. Zamawiający wymaga, aby udostępniane przez Wykonawcę obiekty spełniały standardy bezpieczeństwa określone przepisami, w tym w szczególności sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe, a urządzenia i sprzęt posiadały wymagane atesty, certyfikaty.
9. Dostęp użytkownika do obiektów i zajęć ma odbywać się na podstawie wystawionej przez wykonawcę imiennej karty, ważnej po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość. Sposób weryfikacji wejść do obiektów i na zajęcia nie może pociągać za sobą żadnych dodatkowych kosztów nakładanych na użytkownika, a także konieczności posiadania telefonu stacjonarnego lub komórkowego, ani dostępu do Internetu; ani wymagać od niego podawania innych danych (takich jak numer telefonu, adres e-mail, PESEL, odciski linii papilarnych itp.). Potwierdzeniem wizyty będzie złożenie przez użytkownika podpisu na liście obecności w obiekcie partnera.
10. W przypadku dzieci i młodzieży nieposiadających dokumentu potwierdzającego tożsamość, wystarczającym ma być okazanie imiennej karty.
11. Zamawiający przekaże Wykonawcy wyłącznie dane osobowe użytkowników niezbędne do weryfikacji, tj. imię i nazwisko użytkownika, informację czy użytkownik jest pracownikiem zamawiającego ewentualnie dzieckiem/osobą towarzyszącą danego pracownika zamawiającego.
12. Szacunkowa ilość użytkowników:
1) Pracownicy Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie – 100
2) Dzieci pracowników w wieku do 16 lat – 10
3) Dzieci pracowników - młodzież powyżej 16 lat i studenci – 10
w stosunku, do których Zamawiający przewiduje dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych do każdego karnetu w wysokości nie mniejszej niż 50% ceny abonamentu miesięcznego,
oraz 4) Osoby towarzyszące – 10 (bez dofinansowania)
13. Podane wyżej ilości odpowiadają liczbie użytkowników, którzy przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wstępnie zgłosili chęć korzystania z usług stanowiących przedmiot pakietu. Ostateczną decyzję w tej sprawie użytkownicy podejmą po zapoznaniu się z treścią oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
14. Minimalna gwarantowana przez zamawiającego liczba użytkowników wynosi 50 - średnio miesięcznie w skali okresu obowiązywania umowy, z wyłączeniem okresu/ów zawieszenia wykonywania umowy (o ile będą miały miejsce).
15. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę użytkowników (lub złoży zamówienie na karty imienne dla użytkowników poprzez stronę internetową wykonawcy) na pierwszy okres rozliczeniowy, w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca wystawi bezpłatne imienne karty dla użytkowników, oraz przekaże je upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia przekazania przez zamawiającego listy użytkowników lub złożenia zamówienia na karty imienne dla użytkowników poprzez stronę internetową Wykonawcy.
16. Listy użytkowników lub zgłoszenia poprzez stronę internetową Wykonawcy na kolejne okresy rozliczeniowe będą przekazywane Wykonawcy najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego.
17. Wykonawca wystawi imienne karty dla nowych użytkowników, oraz przekaże je upoważnionemu przedstawicielowi zamawiającego nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego.
18. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty wzoru regulaminu Wykonawcy. Zasady oraz warunki korzystania z usług Wykonawcy określone zostały w specyfikacji warunków zamówienia i te zasady będą obowiązywały.
19. Zamawiający wymaga, aby aktualna lista usług oraz obiektów była zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy.
20. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ - projektowane postanowienia umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w rozdziale III Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361676510

7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.