Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00339939/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
- 2023/BZP 00062007/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza Mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 89 IM. TADEUSZA MAZOWIECKIEGO W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000255562
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szyprów 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-335
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 557 98 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp89.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp89.edu.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Placówka Oświatowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza Mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-613db986-69a8-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 89 im. Tadeusza Mazowieckiego w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339939/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 275298,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańskuim. Tadeusza Mazowieckiego
CZĘŚĆ I Zamówienia: mięso, wędliny.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza Mazowieckiego (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Szyprów 3, 80-335 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 39353,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańskuim. Tadeusza Mazowieckiego
CZĘŚĆ II Zamówienia: mrożonki, ryby mrożone
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza Mazowieckiego (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Szyprów 3, 80-335 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 54814,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza MazowieckiegoCZĘŚĆ III Zamówienia: warzywa, owoce, ziemniaki
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza Mazowieckiego (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Szyprów 3, 80-335 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 39398,95 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza MazowieckiegoCZĘŚĆ IV Zamówienia: Wyroby mleczarskie, nabiał
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza Mazowieckiego (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Szyprów 3, 80-335 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 21197,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza MazowieckiegoCZĘŚĆ V Zamówienia: pieczywo, wyroby piekarskie
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza Mazowieckiego (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Szyprów 3, 80-335 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 3488,51 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza MazowieckiegoCZĘŚĆ VI Zamówienia: wyroby garmażeryjne
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza Mazowieckiego (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Szyprów 3, 80-335 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 58843,88 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza MazowieckiegoCZĘŚĆ VII Zamówienia: pozostałe artykuły spożywcze
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza Mazowieckiego (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Szyprów 3, 80-335 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 72030,56 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza MazowieckiegoCZĘŚĆ VIII Zamówienia: jaja
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na rzecz Zamawiającego – Szkoły Podstawowej Nr 89 w Gdańsku im. Tadeusza Mazowieckiego (odpowiednio w ramach danych części zamówienia), do punktu (miejsca dostawy) przy ul. Szyprów 3, 80-335 Gdańsk. Wykonawca dostarczy produkty do magazynu (pomieszczenia) na poziomie -1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 1446,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42778,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42778,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42778,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Salawa Mas-DROB
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580004627
7.3.4) Miejscowość: GDYNIA
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42778,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46523,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53969,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46523 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): COOL Zofia i Andrzej Żmudzińscy
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: nie dotyczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830206503
7.3.4) Miejscowość: Lublewo Gdańskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54814,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26793,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32368,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26793,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. Karotka Mariusz Leśnikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932138840
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdanski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "KAROTKA" MARIUSZ LEŚNIKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "KAROTKA" MARIUSZ LEŚNIKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26793,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty zostały odrzucone
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42017,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42017,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42017,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA "MARIT" JULITA LAGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871238931
7.3.4) Miejscowość: STARZYŃSKI DWÓR
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42017,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1235,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1235,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1235 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H. "KAROTKA" Mariusz Leśnikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932138840
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1235 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie Dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z pełnieniem przyszłego nadzoru autorskiego
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Dostawa chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mas (chromatograph GC-MS) na potrzeby laboratorium Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pod nazwą: "Budowa szklarni w Parku Oliwskim w Gdańsku ul. Opata Jacka Rybińskiego 12 c"
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- TP.D.LN NŻ.30.24_Zakup wraz z dostawą przetworów oraz artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 13 w Chorzowie, ul. Styczyńskiego 32 - I/2024
- Dostawę artykułów spożywczych - słodycze, ogólnospożywcze, napoje
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.