eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usługi wyżywienia dla cudzoziemców i uchodźców z ogarniętej wojną Ukrainy.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wyżywienia dla cudzoziemców i uchodźców z ogarniętej wojną Ukrainy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 537 59 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umcs.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wyżywienia dla cudzoziemców i uchodźców z ogarniętej wojną Ukrainy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d5c8d46-a6c2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawą udzielenia zamówienia są ustalenia podjęte w dniach 01÷03.03.2022r. pomiędzy UMCS, a Gminą Lublin w związku z działaniami zleconymi Gminie Lublin przez Wojewodę Lubelskiego, dotyczącymi wyjątkowej sytuacji związanej z natychmiastową potrzebą zapewnienia, cudzoziemcom i uchodźcom, noclegów oraz wyżywienia. Wybranym podmiotem jest AngelRest Agnieszka Ćwiek Robert Ćwiek S.C., ze względu na położenie na terenie miasteczka akademickiego, obiektu „Trójka”, którym dysponuje Wykonawca oraz spełnianie przez obiekt wymagań dotyczących infrastruktury do przygotowania posiłków i ich rozdystrybuowania w stanie zapewniającym właściwy poziom świadczenia usługi. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w sytuacji wymienionej w ww. przepisie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR/19-2022/DZP-p

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 666666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usługi wyżywienia, organizowanej przez UMCS w Lublinie dla cudzoziemców i uchodźców.
2. Usługa świadczenia wyżywienia obejmować będzie całodzienne wyżywienie składające się z 3 posiłków dziennie, w tym 1 posiłek ciepły (śniadanie, dwudaniowy obiad, kolacja).
3. Zamawiający szacuje, iż w ciągu 30 dni świadczenia usługi, może z niej korzystać maksymalnie 480 osób dziennie, przy czym liczba osób może być zmienna (może ulec zmniejszeniu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AngelRest Agnieszka Ćwiek Robert Ćwiek spółka cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ĆWIEK AGNIESZKA AGA GASTRONOMIA; BALTICA ROBERT ĆWIEK.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 712-329-07-43 / REGON: 061742955

7.3.3) Ulica: ul. Biskupińska 78

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-830

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Prawo opcji:
1. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w postępowaniu zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy.
2. Realizacja prawa opcji polegać będzie na wydłużeniu czasu realizacji usługi, o okres maksymalnie 30 dni, w przypadku gdy kwota brutto umowy wskazana w § 3 ust. 1 umowy nie zostanie wykorzystana w okresie w § 1 ust. 7 umowy.
3. W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
5. Stawki za każdy z posiłków będą takie same, jak dla świadczenia usługi podstawowej.
6. Warunkiem skorzystania z prawa opcji, jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.