eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych na potrzeby projektu pn. "Zawodowa współpraca 3" - części 1-20.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091550 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 3” – części 1-20.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 37 07 618

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.czestochowa.pl/przetargi/71430

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 3” – części 1-20.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ebcd231-983f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003368/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kursy zawodowe w tym certyfikowane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, poddziałania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032036/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179856,36 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1: Kurs budowa, spawanie i pomiary sieci światłowodowych dla uczniów/uczennic i nauczyciela/ki Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 20386,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2: Kurs CISCO CCNA Security dla nauczyciela/ki Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 2275 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3: Kurs doskonalący z zakresu bezpieczeństwa sieci komputerowych dla nauczyciela/ki Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3583 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4: Kurs doskonalący SQL - język dostępu do bazy danych MS SQL Server – poziom zaawansowany dla nauczyciela/ki Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 1420,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5: Kurs doskonalący z zakresu architektury aplikacji webowych - JavaScript, Node.js, REST, Angular i MongoDB dla nauczyciela/ki Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 1866,67 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6: Kurs kelnerski I stopnia dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3950 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7: Kurs kelnerski II dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i
Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9300 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8: Kurs kuchni molekularnej dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 7823,35 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 9: Kurs baristyczny dla uczniów/uczennic i nauczycieli/ek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego i Zespołu Szkół Gastronomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 24786,67 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 10: Kurs barmański dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i
Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego i Zespołu Szkół Gastronomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 44638 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 11: Kurs doskonalący cukierniczy dla nauczycieli/ek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4100 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 12: Kurs doskonalący kelnerski dla nauczycieli/ek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3093,33 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 13: Kurs doskonalący kucharski dla nauczycieli/ek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8598,67 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 14: Dodatkowe zajęcia z przedmiotów zawodowych - warsztaty kulinarne prowadzone przez szefów kuchni dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Gastronomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8050 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 15: Kurs doskonalący - "Profesjonalna, nowoczesna restauracja" dla nauczycieli/ek Zespołu Szkół Gastronomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 15270 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 16: Szkolenie z koloryzacji dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 1520 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 17: Szkolenie ze strzyżenia damskiego dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 2430 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 18: Kurs koloryzacji włosów dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6316,67 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 19: Kurs upinania i koków dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6250 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 20: Warsztaty z koloryzacji dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4198 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną dla ww. części zamówienia przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 5.530,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 3.500,00 zł brutto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 5.530,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 3.500,00 zł brutto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną dla ww. części zamówienia przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 5.550,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 5.000,00 zł brutto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną: 5.010,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia: 1.500,00 zł brutto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 5.010,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 1.500,00 zł brutto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 5.820,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 2.250,00 zł brutto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 16 896,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 12 320,00 zł brutto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 26 268,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 18 480 zł brutto

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 3.936,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 2.960,00 zł brutto

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 3.800,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 2.160,00 zł brutto

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradczo-Edukacyjne ProEfecto dr Marietta Blachnik-Gęsiarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5761327906

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradczo-Edukacyjne ProEfecto dr Marietta Blachnik-Gęsiarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761327906

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11970 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11970 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakładem Doskonalenia Zawodowego w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6340135558

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-952

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11970 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 8.160,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 1.500,00 zł brutto

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 7.440,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 900,00 zł brutto

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty zostały odrzucone

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty zostały odrzucone

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 5.940,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 3.600,00 zł brutto

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.