eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Wykonanie przyłącza wodociągowego w m. Buków i Osiedle Niewiadów oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej w m. Osiedle Niewiadów"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091496 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przyłącza wodociągowego w m. Buków i Osiedle Niewiadów oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej w m. Osiedle Niewiadów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJAZD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 6

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ug.ujazd.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.ug.ujazd.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przyłącza wodociągowego w m. Buków i Osiedle Niewiadów oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej w m. Osiedle Niewiadów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04d7666e-a1c0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001865/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa sieci wodociągowej w miejscowowsci Buków oraz przyłacza wodociagowego i kanalizacyjnego w miejscowości Osiedle Niewiadów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036813/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I „Wykonanie przyłącza wodociągowego w m. Buków” obejmuje m.in.:
1) Wykonanie przyłącza wodociągowego dla potrzeb budownictwa mieszkaniowego;
2) Roboty ziemne, w tym wykopy ciągłe o ścianach pionowych, umocnionych, na podsypce z piasku grubości 10 cm i 20 cm;
3) Ułożenie na odcinku 106,7 m rurociągów z rur PE średnicy 90 mm oraz na odcinku 43,7 m rurociągów z rur PE o średnicy 63 mm wg wymogów projektu technicznego;
4) Zasypanie wykopu z zagęszczeniem;
5) Wykonanie przewiertu sterowanego;
6) Montaż hydrantu przeciwpożarowego nadziemnego – 1 kpl.;
7) Montaż zestawu wodomierzowego – 1 kpl.;
8) Włączenie do istniejącego wodociągu;
9) Przywrócenie miejsca prowadzonych robót do stanu pierwotnego;
10) Oznakowanie trasy wodociągu i hydrantu;
11) Wykonanie próby szczelności sieci wodociągowej, płukanie i dezynfekcja sieci;
12) Zgłoszenie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wykonanego przyłącza do Terenowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej celem pobrania próbek wody do badań oraz przedstawienie wyników potwierdzających przydatność wody do spożycia;
13) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
14) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego przedmiotu zamówienia w myśl przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 57731,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II „Wykonanie przyłącza wodociągowego w m. Osiedle Niewiadów” obejmuje m.in.:
1) Wykonanie przyłącza wodociągowego na odcinku od istniejącej sieci wodociągowej zlokalizowanej na terenie ogródków działkowych do zestawu wodomierzowego zlokalizowanego na terenie kompleksu basenowego;
2) Roboty ziemne, w tym wykopy ciągłe o ścianach pionowych, umocnionych, na podsypce z piasku grubości 10 cm i 20 cm;
3) Ułożenie na odcinku 107,0 m rurociągów z rur PE średnicy 110 mm wg wymogów projektu technicznego;
4) Zasypanie wykopu z zagęszczeniem;
5) Wykonanie przewiertu sterowanego;
6) Montaż hydrantu przeciwpożarowego nadziemnego – 1 kpl., wraz z zasuwą odcinającą z obudową i skrzynką uliczną;
7) Montaż 2 układów pomiarowych:
- z przepływomierzem elektromagnetycznym
- z wodomierzem
8) Włączenie do istniejącego wodociągu;
9) Przywrócenie miejsca prowadzonych robót do stanu pierwotnego;
10) Oznakowanie trasy wodociągu i hydrantu;
11) Wykonanie próby szczelności sieci wodociągowej, płukanie i dezynfekcja sieci;
12) Zgłoszenie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego wykonanego przyłącza do Terenowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej celem pobrania próbek wody do badań oraz przedstawienie wyników potwierdzających przydatność wody do spożycia;
13) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
14) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego przedmiotu zamówienia w myśl przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 111081,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III „Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej w m. Osiedle Niewiadów” obejmuje m.in.:
1) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej na odcinku od istniejącej sieci kanalizacyjnej zlokalizowanej w pasie drogowym poprzez projektowaną studnię rozprężną do projektowanej przepompowni ścieków zlokalizowanej na terenie kompleksu basenowego;
2) Roboty ziemne, w tym wykopy ciągłe o ścianach pionowych, umocnionych, na podsypce z piasku grubości 20 cm i 30 cm;
3) Ułożenie na odcinku 94 m rurociągów z rur PE o średnicy zewnętrznej 90 mm wg wymogów projektu technicznego;
4) Zasypanie wykopu z zagęszczeniem;
5) Wykonanie przewiertu sterowanego;
6) Montaż kompletnej studni rozprężnej;
7) Włączenie do istniejącej studni rewizyjnej wraz z przebudową kinety;
8) Przywrócenie miejsca prowadzonych robót do stanu pierwotnego;
9) Oznakowanie trasy kanalizacji sanitarnej;
10) Wykonanie próby szczelności kanałów rurowych;
11) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
12) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego przedmiotu zamówienia w myśl przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 45236,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72290,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72290,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72290,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUBUDINVEST Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712899443

7.3.3) Ulica: Młynarska 2 lok. 106 i 107

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72290,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132538,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132538,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132538,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUBUDINVEST Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712899443

7.3.3) Ulica: ul. Młynarska 2 lok. 106 i 107

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132538,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45671,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45671,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45671,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUBUDINVEST Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712899443

7.3.3) Ulica: ul. Młynarska 2 lok. 106 i 107

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45671,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.