eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań jednorazowych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091383 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań jednorazowych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA JADŁODAJNIA "U ŚWIĘTEGO ANTONIEGO"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340833633

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Antoniego 11

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@jadlodajniawloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.jadlodajniawloclawek.pl/?app=przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań jednorazowych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58eeaae2-b3de-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003815/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań jednorazowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054161/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MJ.AZ.2420-03/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań jednorazowych dla Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego”:Część I zamówienia (chemia):a) Płyn do ręcznego mycia naczyń - produkt przeznaczony do mycia naczyń kuchennych i urządzeń w gastronomii mających kontakt z żywnością. Usuwa tłuszcz, brud i bakterie. Wysoko skoncentrowany, gęsty, pozostawia przyjemny zapach. Opakowanie od 4 l do 6 l. Produkt dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii, do powierzchni mających kontakt z żywnością. Minimalne rozcieńczanie koncentratu w stosunku 1:20. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 200 litrów,b) Mydło w płynie - o silnym działaniu bakteriobójczym. Produkt bezzapachowy zawierający substancje o właściwościach pielęgnacyjnych typu lanolina. Produkt przeznaczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii. Opakowanie do 5 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 20 litrów,c) Mleczko do czyszczenia - skutecznie usuwa uporczywy brud, osady z kamienia, przypalone resztki, pleśń, mydło, osady z rdzy oraz uporczywe zabrudzenia pochodzenia tłuszczowego. Nie rysuje powierzchni, łatwo się spłukuje, pozostawia przyjemny zapach. Nie wpływa ujemnie na czyszczone powierzchnie, nie powoduje korozji, nie niszczy powierzchni lakierowanych. Produkt dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii, do powierzchni mających kontakt z żywnością. Opakowanie do 2 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 15 litrów,d) Proszek do prania - do białego, z wybielaczem. Do prania w pralkach automatycznych. Usuwa brud już w temperaturze 30OC, przystosowany do prania w temperaturze do 90 OC. Opakowanie od 5 kg do 15 kg. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: kilogram, ilość: 30 kilogramów,e) Wybielacz - koncentrat. Do białych tkanin bawełnianych, syntetycznych, lnianych. Usuwa plamy. Opakowanie do 2 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,f) Krochmal - w płynie. Opakowanie do 1 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,g) Preparat do mycia podłóg - środek myjąco – konserwujący, zapachowy, przeznaczony do gruntownego ręcznego mycia wszelkich wodoodpornych powierzchni. Dopuszczony do stosowania w zakładach przemysłu spożywczego, gastronomii. Koncentrat do rozcieńczania. Rozcieńczanie w stosunku minimalnym 1:20. Opakowanie do 5 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 50 litrów,h) Płyn do podłóg drewnianych - skutecznie czyści i usuwa kurz, odżywia, odświeża i pielęgnuje podłogi nie pozostawiając smug. Opakowanie do 1 l, koncentrat. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,i) Preparat czyszcząco – nabłyszczający do stali szlachetnej - gotowy do użycia preparat do czyszczenia, konserwacji, nabłyszczania i polerowania powierzchni ze stali nierdzewnej, chromowanych i aluminium. Nadaje się do pielęgnacji szafek, zmywarek, lad chłodniczych, blaszanych obić drzwi wind i innych urządzeń wykonanych z w/w metali. Produkt bezzapachowy, szybko wysychający na bazie silikonu lub wosku, charakteryzujący się łatwością rozprowadzania, niepozostawiający na czyszczonej powierzchni tłustych plam i smug. Preparat usuwa brud, zacieki i smugi bez zarysowań, ujednolicając i nadając połysk czyszczonej powierzchni, jednocześnie zabezpieczając powierzchnię przed szybkim ponownym zabrudzeniem. Produkt w opakowaniu plastikowym z rozpylaczem o pojemności do 1 l. Produkt zgodny z wymogami UE, posiadający kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 5 litrów,j) Płyn do usuwania przypalonych zabrudzeń – środek czyszczący, skutecznie rozpuszcza przypalone, tłuste i uporczywe zabrudzenia, usuwa smoliste zanieczyszczenia z powierzchni. Przeznaczony do piekarników, grilli, pieców konwekcyjnych, frytkownic, blach piekarniczych itp. Koncentrat do rozcieńczania. Rozcieńczenie w stosunku minimalnym 1:20. Opakowanie do 5 l. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 10 litrów,k) Preparat do czyszczenia pieca konwekcyjnego – płyn do mycia pieców konwekcyjno – parowych UNOX dedykowany do systemu mycia automatycznego urządzenia, w opakowaniu do 10 l. Mieszanina o zawartości wodorotlenku potasu mniej niż 15% i wodorotlenku sodu mniej niż 5%. Produkt zgodny z wymogami UE. Produkt posiada kartę charakterystyki w języku polskim dostarczaną wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: litr, ilość: 10 litrów,2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej. 3. Wykonawca zapewnia transport środków czystości oraz naczyń i opakowań jednorazowych do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 15 % ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia,7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z dwudniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.8. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego nie częściej niż dwa razy w miesiącu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 12:00,W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwudziestu czterech godzin od momentu zgłoszenia reklamacji,9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.Zamawiający dołożył wszelkich starań, a by w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeżeli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39830000-9 - Środki czyszczące

39831000-6 - Preparaty piorące

39831200-8 - Detergenty

39831220-4 - Środki odtłuszczające

39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39831250-3 - Roztwory myjące

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

4.5.5.) Wartość części: 6414,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań jednorazowych dla Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego”: Część II zamówienia (materiały i artykuły higieniczne):a) Rękawice gumowe – gospodarcze, flokowane rozmiar M; jednostka miary: para, ilość: 20 par,b) Ścierka tetrowa – o wymiarach minimum 60 cm x 80 cm, 100% bawełny; jednostka miary: sztuka, ilość: 200 sztuk,c) MOP bawełniany – minimum 180 g. Chłonny, czyści najgorsze zabrudzenia. Elementy myjące trwale zamocowane do końcówki, w sposób chroniący przed ich wypadaniem. Końcówka z gwintem do wkręcania trzonka; jednostka miary: sztuka, ilość: 10 sztuk,d) Rękawice lateksowe – z rolowanym brzegiem, przeznaczone do kontaktu z żywnością. Produkt zgodny z wymogami UE, rozmiar S; jednostka miary: sztuka, ilość: 1000 sztuk,e) Rękawice lateksowe – z rolowanym brzegiem, przeznaczone do kontaktu z żywnością. Produkt zgodny z wymogami UE, rozmiar M; jednostka miary: sztuka, ilość: 1000 sztuk,f) Druciak, zmywak spiralny ze stali nierdzewnej – o średnicy minimum 10 cm. Do czyszczenia silnie zabrudzonych powierzchni, usuwania kamienia, przypaleń; jednostka miary: sztuka, ilość: 50 sztuk,g) Papier toaletowy – jednowarstwowy. 100% makulatury, min. 33g/m2. Minimalna ilość listków w rolce: 200; jednostka miary: sztuka, ilość: 576 sztuki,h) Ręcznik Z-Z – standardowa jakość. Rozmiar listka minimum 200 mm x 240 mm, opakowanie karton, ilość listków w opakowaniu do 5000 szt. Jednowarstwowy; jednostka miary: sztuka, ilość: 12000 sztuk,i) Ścierka domowa – do wielokrotnego prania. Wysoka chłonność, do wszelkiego rodzaju zabrudzeń o wymiarach minimum 28 cm x 28 cm; jednostka miary: sztuka, ilość: 400 sztuk,j) Gąbka, zmywak profilowany do naczyń z uchwytem – wyżłobieniami ułatwiającymi trzymanie zmywaka, o długości od 10 cm do 14 cm, szerokości od 7 cm do 9 cm i wysokości 4,3 cm do 5,5 cm; jednostka miary: sztuka, ilość: 50 sztuk.2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej. 3. Wykonawca zapewnia transport środków czystości oraz naczyń i opakowań jednorazowych do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 15 % ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia,7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z dwudniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.8. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego nie częściej niż dwa razy w miesiącu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 12:00,W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwudziestu czterech godzin od momentu zgłoszenia reklamacji,9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.Zamawiający dołożył wszelkich starań, a by w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeżeli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.5.) Wartość części: 17848,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań jednorazowych dla Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego”:Część III zamówienia (naczynia i opakowania jednorazowe):a) Pojemnik obiadowy – wykonany ze spienionego polipropylenu (expanded polypropylene) - EPP, termiczny, odporny na wysokie temperatury, dzielony na trzy części, jednorazowy (opakowanie do 1.000 szt.). Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki w języku polskim dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: sztuka, ilość: 40000 sztuk,b) Folia aluminiowa - spożywcza, o długości minimum 150 m i szerokości minimum 44 cm. Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki w języku polskim dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: sztuka, ilość: 5 sztuk,c) Worki foliowe do mrożenia artykułów spożywczych - jednorazowe, niedziurkowane, o długości 50 cm i szerokości 35 cm; dopuszczalna tolerancja wymiarów produktu, tj. długość i szerokość: +/- 2 cm. Opakowanie do 100 szt. Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki w języku polskim dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: sztuka, ilość: 2000 sztuk,d) Worki foliowe do mrożenia artykułów spożywczych - jednorazowe, niedziurkowane, o długości 80 cm i szerokości 60 cm; dopuszczalna tolerancja wymiarów produktu, tj. długość i szerokość: +/- 2 cm. Opakowanie do 100 szt. Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki w języku polskim dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: sztuka, ilość: 1000 sztuk,e) Torba papierowa – z uchwytem skręcanym lub płaskim wystającym ponad zarys torby. Wymiary torby: Podstawa: szerokość od 22 cm do 24 cm i długość od 30 cm do 34 cm; Wysokość od 22 cm do 25 cm. Opakowanie do 200 szt. Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki w języku polskim dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: sztuka, ilość: 150 sztuk,f) Pojemnik niedzielony - wykonany w całości z powlekanego papieru lub PP, z pokrywką wykonaną z PP, szczelnie zamykającą pojemnik, odporny na wysokie temperatury, okrągły, o pojemności od 500 ml do 580 ml, do posiłków (opakowanie do 100 szt.). Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki w języku polskim dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: sztuka, ilość: 42000 sztuk,g) Worki foliowe - grube, na odpadki, jednorazowe, o pojemności 160 l, (opakowanie do 50 szt.). Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki w języku polskim dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: sztuka, ilość: 600 sztuk,h) Worki foliowe - grube, na odpadki, jednorazowe, o pojemności 60 l, (opakowanie do 50 szt.). Produkt dopuszczony do użytku na terenie RP, co potwierdza karta charakterystyki w języku polskim dostarczona wraz z nim przy pierwszej dostawie; jednostka miary: sztuka, ilość: 300 sztuk.2. Jakość wymienionego wyżej asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej. 3. Wykonawca zapewnia transport środków czystości oraz naczyń i opakowań jednorazowych do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku.4. Transport przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno – epidemiologiczne.5. Miejscem dostaw jest magazyn Miejskiej Jadłodajni „U Świętego Antoniego” przy ul. Św. Antoniego 11 we Włocławku.6. Ilość przedmiotowych artykułów, o których mowa w pkt. III/1 może ulec zmianie wartościowo maksymalnie o minus 25 % ogółem od wartości umowy na dostawy w/w przedmiotu zamówienia.7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z dwudniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 13:00.8. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego nie częściej niż dwa razy w tygodniu każdorazowo od godziny 7:00 do godziny 9:00,W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostawy braków ilościowych i jakościowych Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnienia braki ilościowe w terminie do dwóch godzin od momentu zgłoszenia reklamacji.9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego.Zamawiający dołożył wszelkich starań, a by w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeżeli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39222000-4 - Artykuły cateringowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 272860,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 988,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 988,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 988,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FOLMEX Damian Żuchowski, Radosław Bierzgalski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FOLMEX Damian Żuchowski, Radosław Bierzgalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882704396

7.3.3) Ulica: ul. Witoszyńska 11/13

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 988,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2088,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2088,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2088,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FOLMEX Damian Żuchowski, Radosław Bierzgalski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FOLMEX Damian Żuchowski, Radosław Bierzgalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882704396

7.3.3) Ulica: ul. Witoszyńska 11/13

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2088,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38885,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75243,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38885,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FOLMEX Damian Żuchowski, Radosław Bierzgalski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FOLMEX Damian Żuchowski, Radosław Bierzgalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882704396

7.3.3) Ulica: ul. Witoszyńska 11/13

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38885,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.