eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Miliczu



Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Miliczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz modernizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Miliczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3f43432-933c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025422/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz modenizacja sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Miliczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Cyfrowa gmina”, umowa o powierzenie grantu 3238/1/2021 z dnia 25.01.2022r. współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UE działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia- dotyczy realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033995

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa sprzętu teleinformatycznego oraz wykonanie modernizacji istniejącej sieci LAN jest częścią realizowanego projektu pn. Cyfrowa Gmina Os Priorytetowa V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia:
- podwyższenia parametrów transmisyjnych wyeksploatowanej istniejącej sieci teleinformatycznej;
- rozbudowy sieci o dodatkowe punkty logiczne (PL);
- budowy dedykowanej instalacji sieci zasilającej dla potrzeb węzłów sieci;
- modernizacji węzłów sieci LAN;
- optymalizacji rozmieszczenia Punktów Logiczno (PL);
Modernizacja sieci LAN będzie dotyczyła fizycznej rozbudowy infrastruktury kablowej obejmującej wykonanie nowych przyłączy logicznych w pomieszczeniach urzędu oraz dostawę urządzeń aktywnych. W ramach zadania należy wykonać 186 nowych linii sieci LAN. Struktura sieci będzie sprowadzona do topologii gwiazdy-drzewa ograniczonej wyłącznie do węzłów dystrybucyjnych, bez kolejnych rozgałęzień. Zostaną wymienione przełączniki sieciowe, przez co cała struktura będzie zarządzalna oraz pozwoli na znaczące podniesienie poziomu bezpieczeństwa i wydajności sieci.
Materiał zawarty w niniejszym PFU jest wytyczną dla wykonawcy do wykonania kompleksowej realizacji zadania. Zawiera niezbędne informacje do przygotowania oferty przetargowej, a w późniejszym etapie do zaprojektowania i wykonania zadania.
Przedmiot zamówienia obejmuje podstawowe szkolenie stacjonarne, jednodniowe w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania.

2. Szczegółowy zakres i opis robót stanowi:
Program Funkcjonalno Użytkowy (ZAŁĄCZNIK NR 9 DO SWZ) ,

3. Na podstawie art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w PFU i SWZ. Jeżeli wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w PFU, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 ustawy. Wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Tam, gdzie w PFU oraz opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji i Programie Funkcjonalno – Użytkowym .
5. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno – użytkowych założonych w dokumentacji technicznej i PFU dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.), dotyczących osób wykonujących roboty budowane określone za pomocą dokumentacji projektowej, przez cały okres realizacji danej roboty wynikającej z przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie to dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców, którym Wykonawca lub jego podwykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją roboty budowlanej objętej zakresem niniejszego zamówienia.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 1 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób o których mowa w pkt 1 oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu otwarcia ofert t. j. 3 lutego 2023 roku Wykonawca: INVOI Sp. z o. o., ul. Wodna 1A, 05-250 Słupno, przedłożył ofertę z ceną (brutto) w wysokości: 258.300,00 zł, która przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie ww. roboty budowlanej - t. j. 193.500,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.