Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00059405/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego przez sanitariuszy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/szpitalsiedlce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego przez sanitariuszy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35683062-b6cf-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059405
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.2810.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pozostających w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego w ich pracy, świadczonych przez sanitariusza.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pozostających w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego w ich pracy, świadczonych przez sanitariusza.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pozostających w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego w ich pracy, świadczonych przez sanitariusza.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pozostających w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego w ich pracy, świadczonych przez sanitariusza.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pozostających w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego w ich pracy, świadczonych przez sanitariusza.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług pozostających w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego w ich pracy, świadczonych przez sanitariusza.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40230 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 35
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 36
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 37
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 38
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 39
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 40
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Zamawiający dopuszcza składanie oferty tylko na jedną część / pakiet. W pozostałych przypadkach Zamawiający nie ogranicza liczby części, na których realizację ofertę może złożyć jeden wykonawca.4.5.3.) Główny kod CPV: 85110000-3 - Usługi szpitalne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Zając
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1111111111
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinga Krasuska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1111111111
7.3.4) Miejscowość: Tworki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40320 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yulian Zlotesku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1111111111
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1111111111
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daniel Jagodziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1111111111
7.3.4) Miejscowość: Lubomin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Filipiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1111111111
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Markiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1111111111
7.3.4) Miejscowość: Żelków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Viktoriia Hlushchenko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1111111111
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 35
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 35)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 36
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 36)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 37
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 37)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 38
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 38)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 39
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 39)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
Część 40
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 40)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii oraz Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących
- Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego.
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 39.2024 Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz wydawanie orzeczeń lekarskich...
- Zapewnienie usług medycznych, w tym medycyny pracy, na potrzeby pracowników Sinfonii Varsovii
- Wykonanie usług medycznych z zakresu badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.