eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Budowa placów zabaw wraz z dostawą wyposażenia w m. Mołodycz, Wiązownica, Nielepkowice i Manasterz



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090766 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa placów zabaw wraz z dostawą wyposażenia w m. Mołodycz, Wiązownica, Nielepkowice i Manasterz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska

1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wiazownica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placów zabaw wraz z dostawą wyposażenia w m. Mołodycz, Wiązownica, Nielepkowice i Manasterz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4c555f4-a8c8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004314/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa 7 placów zabaw w miejscowościach: Piwoda, Wiązownica, Manasterz, Mołodycz, Szówsko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044050/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach części nr 1 - Budowa publicznego placu zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia w miejscowości Mołodycz,
przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
 zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 730x600x400 cm. 1 kpl.
 karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 1 typu baran 1 kpl.
 sprężynowiec nr 2 typu mały lew 1 kpl.
 huśtawka wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
 huśtawka ważka o wym. 250x40x60 cm. 2 kpl.
 ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
 regulamin placu zabaw 1 kpl.
 kosz na odpady 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne

37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 41479,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach części nr 2 - Budowa publicznego placu zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia w miejscowości Wiązownica,
przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
 zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 730x600x400 cm. 1 kpl.
 karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 1 typu żyrafa 1 kpl.
 sprężynowiec nr 2 typu żółw 1 kpl.
 huśtawka wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
 huśtawka ważka o wym. 250x40x60 cm. 2 kpl.
 ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
 regulamin placu zabaw 1 kpl.
 kosz na odpady 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne

37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 41479,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach części nr 3 - Budowa publicznego placu zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia w miejscowości Nielepkowice,
przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
 zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 730x600x400 cm. 1 kpl.
 karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
 huśtawka wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
 ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne

37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 30776,42 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach części nr 4 - Budowa publicznego placu zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia w miejscowości Manasterz,
przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie (dostawa i montaż) placu zabaw z jednolitym wyposażeniem, w postaci zestawów zabawowych, karuzeli, sprężynowców i huśtawek, celem zapewnienia najmłodszym dzieciom dostępu do wypoczynku i rekreacji.
Teren działki przeznaczony pod plac zabaw dla dzieci, należy wyposażyć w dodatkowe elementy, tj. ławka z oparciem, tablica informacyjna z regulaminem oraz kosz na odpady.
 zestaw zabawowy ze ślizgami o wym. 730x600x400 cm. 1 kpl.
 karuzela obrotowa dla 6 osób o śr. 150 cm. 1 kpl.
 sprężynowiec nr 1 typu pony 1 kpl.
 sprężynowiec nr 2 typu żyrafa 1 kpl.
 huśtawka wahadłowa o wym. 650x130x220 cm. 1 kpl.
 huśtawka ważka o wym. 250x40x60 cm. 2 kpl.
 ławka ogrodowa z oparciem o wym. 150x60x78 cm. 3 kpl.
 regulamin placu zabaw 1 kpl.
 kosz na odpady 1 kpl.
Szczegółowy opis techniczny urządzeń określono w rozdziale IV SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37482000-0 - Sportowe tablice informacyjne

37535210-2 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

37535250-4 - Huśtawki (poziome) do placów zabaw

39113600-3 - Ławki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 41479,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zaoferowana cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, i nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66652,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66652,47 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65471,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65471,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65471,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dr Spil Polska Marcin Kozubek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541549676

7.3.3) Ulica: ul. Pietrusńskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-842

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65471,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zaoferowana cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, i nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52905,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52905,99 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zaoferowana cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, i nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.