eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miasto › Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2023 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie
miasta Dobre Miasto w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobre Miasto

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 14

1.5.2.) Miejscowość: Dobre Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-040

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 896153939

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dobremiasto.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12882fea-9338-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie
miasta Dobre Miasto w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12882fea-9338-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036242/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031354

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FR.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz odśnieżanie i zwalczanie skutków gołoledzi na terenie miasta Dobre Miasto w 2023 roku.
2. W ramach utrzymania czystości na terenie miasta Dobre Miasto do obowiązków Wykonawcy należy:
1) usuwanie zanieczyszczeń poprzez: systematyczne oczyszczanie z błota, piachu, liści i innych nieczystości ulic, chodników, placów, przystanków komunikacyjnych (na terenie miasta i gminy), ciągów komunikacyjnych, ciągów pieszych w parkach i skwerach,
2) utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy w należytej czystości, m.in. poprzez bieżące usuwanie ogłoszeń/reklam itp. oraz ich bieżąca konserwacja poprzez naprawę uszkodzonych ławek/siedzisk, wymianę pękniętych lub stłuczonych osłon, wymianę uszkodzonych koszy,
3) utrzymanie w czystości oraz w należytym stanie technicznym (tj. prostowanie) znaków drogowych na terenie miasta, w tym: wymiana tarcz oznakowania pionowego niespełniających warunków technicznych, minimum raz na pół roku, mycie tarcz oznakowania pionowego w ciągu ulic, placów, chodników i ciągów pieszych wymienionych w załączniku nr 10 oraz uzupełnianie znaków drogowych, zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu drogowego,
4) utrzymanie w czystości fontanny solankowej (ul. Warszawska) i fontanny kuli (skwer Ks. Jerzego Popiełuszki), zdrojów ulicznych (ul. Warszawska, skwer Ks. Jerzego Popiełuszki, ul. Tadeusza Nalepy) oraz stanowiska dla kamperów (ul. Tadeusza Nalepy),
5) w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych, usunięcie zanieczyszczeń w tym ułamanych konarów i gałęzi drzew, połamanych drzew (złomów), wywrotów drzew (wyrwane wraz z bryłą korzeniową) – niezwłocznie po ich ustąpieniu,
6) dostawianie nowych koszy ulicznych, minimum raz na pół roku mycie koszy ulicznych oraz raz do roku ich odkażanie,
7) zagospodarowanie powstałych po sprzątnięciu zmiotek i innych odpadów ulicznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
8) usuwanie nieaktualnych ogłoszeń umieszczanych na słupach ogłoszeniowych – po każdym weekendzie,
9) bieżące usuwanie ogłoszeń/reklam itp. ze słupów oświetleniowych, znaków drogowych, drogowskazów, drzew oraz innych miejsc nie przeznaczonych do tego celu,
10) usuwanie padłych zwierząt z przestrzeni publicznej miasta i gminy, zgłaszanych indywidualnie przez Zamawiającego ustnie, telefonicznie lub pisemnie – w ciągu 30 minut od zgłoszenia,
11) utrzymanie toalety publicznej, zlokalizowanej przy ul. Jana Pawła II, przy ul. Warszawskiej oraz przy ul. Ks. Emila Rzeszutka poprzez:
a) bieżące utrzymanie czystości pomieszczenia toalety i urządzeń w niej zainstalowanych,
b) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, środków czystości i opróżnianie kosza z odpadków,
c) utrzymywanie w należytym stanie technicznym urządzeń znajdujących się w toalecie,
d) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem energii elektrycznej i wody,
e) pobieranie opłat z tytułu korzystania z toalety – opłaty te będą stanowić dochód Wykonawcy,
12) bieżące utrzymanie w czystości i konserwacja (w tym uzupełnianie) nawierzchni ciągów pieszych kruszywem o właściwej granulacji i rodzajem zgodnym z wbudowanym,
13) przeglądy roczne i 5-letnie placu zabaw przy ul. Warszawskiej i siłowni zewnętrznych zlokalizowanych przy ul. Kościuszki, ul. Łużyckiej, ul. Zwycięstwa i ul. Grudziądzkiej,
14) coroczna konserwacja ciągów pieszych, kładek dla pieszych, tarasów nadrzecznych, stopni tarasowych oraz schodów (zlokalizowane przy ul. Warszawskiej, ul. Jana Pawła II, ul. Sowińskiego i ul. Nalepy), wykonanych z pokładów drewnianych modrzewiowych, preparatem przystosowanym dla drewna do użytku zewnętrznego,
15) utrzymanie i konserwacja urządzeń zabawowych i małej architektury, tj. makiety, tablice informacyjne, ławki, wiaty, kosze na śmieci oraz urządzenia interaktywne (zlokalizowane przy ul. Warszawskiej, ul. Rzeszutka, ul. Sowińskiego, ul. Nalepy, ul. Kościuszki, ul. Orła Białego i ul. Malczewskiego),
16) coroczna wymiana piasku na terenach rekreacyjno – sportowych (o powierzchni około 949 m2), zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej, ul. Nalepy oraz ul. Zwycięstwa, zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego.
3. W ramach pielęgnacji terenów zieleni miejskiej i utrzymania estetyki miasta do obowiązków Wykonawcy należy:
1) koszenie trawników w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu;
2) zagospodarowanie skoszonej trawy zgodnie z ustawą o odpadach;
3) pielęgnacja trawników reprezentacyjnych (wskazanych przez Zamawiającego): wiosenna i jesienna aeracja na głębokość 4-5 cm, wertykulacja, usunięcie resztek obumarłej trawy i nawożenie nawozem wieloskładnikowym dostosowanym do pory roku, dosiewanie trawy (mieszanką regeneracyjną lub taką samą mieszanką traw jak pielęgnowany trawnik), szczególnie w miejscach zdegradowanych na skutek użytkowania, wysuszenia lub wygnicia po zimie;
4) podlewanie trawników w miarę potrzeby w zależności od pogody,
5) wiosenne i jesienne grabienie trawników z liści (szczególnie dokładnie spod kasztanowców),
6) bieżące rozgrabianie, rozgarnianie hałd i usypisk śniegu zalegających na trawnikach,
7) wykonanie nasadzeń roślin (kwiatów jednorocznych, bylin, krzewów i drzew) z towaru dostarczonego przez
Zamawiającego,
8) przygotowanie podłoża pod wykonanie nasadzeń na terenie wskazanym przez Zmawiającego,
9) przygotowanie podłoża pod wykonanie nasadzeń w donicach wymienionych w: wykazie ulic przy których ustawione są donice/tort/pergole/gazony lub nowych donicach dostarczonych przez Zamawiającego,
10) przycinanie i formowanie żywopłotów i krzewów – co najmniej 2 razy w roku, zgodnie z zasadami pielęgnacji danego gatunku oraz bieżące przycinanie w miarę potrzeby krzewów i gałęzi drzew, które przerastają na ciągi pieszo – jezdne
utrudniając poruszanie się lub przesłaniając znaki drogowe, w ramach utrzymania skrajni dróg i chodników,
11) utrzymanie nadanego kształtu korony drzew formowanych (formowanie w kulę), wskazanych w zestawieniu tabelarycznym – 1 raz w roku (w okresie bezlistnym) oraz usuwanie odrostów korzeniowych z drzew formowanych i pędów regeneracyjnych wyrastających z pnia przesłaniających znaki lub wchodzących w skrajnię chodnika – co najmniej 2 razy w roku (I cięcie najpóźniej do końca marca, II cięcie najpóźniej do końca grudnia),
12) usuwanie drzew (złomów lub wywrotów) lub ich uszkodzonych części, potencjalnie zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia – niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Odpowiednie oznakowanie terenu do czasu uprzątnięcia złomu lub wywrotu,
13) pielenie żywopłotów i wycinanie odrostów oraz siewek drzew wyrastających z żywopłotów,
14) ucinanie odrostów korzeniowych wchodzących w kolizję z infrastrukturą,
15) utrzymywanie alejek parkowych i ciągów spacerowych poprzez:
a) systematyczne odchwaszczanie alejek,
b) systematyczne wykaszanie ciągów spacerowych,
c) bieżące uzupełnianie ubytków i wyrównywanie nawierzchni alejek i ciągów,
16) systematyczna pielęgnacja kwiatów jednorocznych w donicach oraz rabat roślin wieloletnich, drzew i krzewów wskazanych w wykazie terenów zieleni miejskiej podlegającej pielęgnacji, stanowiącej załącznik nr 13, polegająca na:
- bieżącym pieleniu,
- podlewaniu w zależności od pogody i potrzeb, ze szczególną dbałością o podlanie nowo wykonanych nasadzeń zaraz po posadzeniu;
- nawożenie kwiatów jednorocznych w donicach 2 razy do roku (podczas sadzenia i najpóźniej do połowy lipca),
- nawożenie rabat z roślin wieloletnich w razie potrzeby nie rzadziej niż 2 razy do roku (wiosną i jesienią),
- wykonanie oprysków środkami ochrony roślin w razie potrzeby tj. występowania chorób lub szkodników,
- bieżące uzupełnianie ściółki (kory) mis nowo posadzonych drzew i krzewów oraz rabat ściółkowanych korą;
- wykopywanie po pierwszych przymrozkach karp roślin z rodzaju: paciorecznik (kanna) i dalia (gieorginia) z rabat i donic miejskich i odpowiednie przechowanie przez zimę.
17) zabezpieczanie rabat na zimę, polegające na: przykrywaniu roślin jesienią i odkrywaniu wiosną, wykonaniu parawanów
zabezpieczających przed zasoleniem;
18) przygotowanie igliwia (gałązek świerkowych) celem dekoracji donic w okresie świątecznym;
19) utrzymanie i konserwacja konstrukcji kwietnikowych i donic na terenie Dobrego Miasta,
20) bieżące uzupełnianie palików i wiązań do drzewek oraz podpór krzewów i roślin pnących,
21) pielenie trawy z chodników i krawężników,
20) utrzymywanie i konserwacja ławek, polegająca na:
- malowaniu 1 raz w roku (wiosną),
- bieżącej naprawie, wzmocnieniu mocowania do podłoża i uzupełnianiu ubytków, zmianie lokalizacji zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
4. W ramach zimowego utrzymania ulic, chodników, ciągów pieszych i placów na terenie miasta, do obowiązków Wykonawcy należy:
1) odśnieżanie ulic, chodników ciągów pieszych i placów,
2) zwalczanie śliskości nawierzchni ulic, chodników ciągów pieszych i placów,
3) usunięcie nadmiaru śniegu i piasku.
Wykaz ulic, chodników, ciągów pieszych i placów objętych utrzymaniem zimowym na terenie miasta Dobre Miasto stanowi załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 690120 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 690120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 690120 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalenj Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393062986

7.3.3) Ulica: Olsztyńska

7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 11-040

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 690120 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.