eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26



Og³oszenie z dnia 2022-03-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: TEATR MIEJSKI IM.WITOLDA GOMBROWICZA W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279114

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-381

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 660 59 49

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrgombrowicza.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.teatrgombrowicza.art.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d021de2e-9f90-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00090694

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00002898/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/teatrgombrowicza

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/teatrgombrowicza

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferty, o¶wiadczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w niniejszym postêpowaniu w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t. j. Dz. U. z
2020 r. poz. 346 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).
3. Zamawiaj±cy okre¶la jako dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie PAdES i XAdES.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 pkt 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne oraz informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych, umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
– sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci niemniejszej ni¿
512 kb/s;
– komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
– zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
– w³±czona obs³uga JavaScript;
– zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
– Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
– oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
a) dopuszczalne formaty przesy³anych danych: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv.
W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
b) w celu kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub 7Z.
c) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
– oferta za³±czona przez Wykonawcê na Platformie i zapisana nie jest widoczna dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie widnieje jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otworzenia oferty dostêpna jest dopiero po up³ywie terminu sk³adania ofert,
– oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss).
6. Wielko¶ci plików, które bêd± podpisywane podpisem elektronicznym poprzez profil zaufany, wynosiæ mo¿e max 10MB oraz max 5MB dla plików podpisywanych podpisem elektronicznym osobistym poprzez aplikacjê eDoApp.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje Wykonawców, osoby reprezentuj±ce Wykonawców, pe³nomocników, podwykonawców i inne osoby wskazane w ofercie lub za³±czonych do niej dokumentach, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w zwi±zku z przeprowadzaniem niniejszego postêpowania jest Zamawiaj±cy: Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni z siedzib± 81-381 Gdynia, ul. Bema 26, adres e-mail: sekretariat@teatrgombrowicza.art.pl ;
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Teatrze Miejskim im. Witolda Gombrowicza w Gdyni mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@teatrgombrowicza.art.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, f RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem, w tym w celu realizacji umowy i roszczeñ z tym zwi±zanych;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uprawnione do uzyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów o ¶wiadczenie us³ug;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania, nie krótszy jednak ni¿ ca³y czas trwania umowy oraz okres przedawnienia ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
– na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wykonawca w ofercie sk³ada odpowiednie o¶wiadczenie o wykonaniu tych obowi±zków informacyjnych (wed³ug wzoru podanego w za³±czniku nr 1 do SWZ pkt 18), chyba ¿e Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych ni¿ bezpo¶rednio jego dotycz±cych lub zachodzi wy³±czenie stosowania obowi±zku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, wówczas tre¶ci o¶wiadczenia Wykonawca nie sk³ada (usuniêcie tre¶ci o¶wiadczenia np. przez jego wykre¶lenie).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony obiektu i terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26.
2. Przedmiot zamówienia obejmujê us³ugê:
a) ca³odobowej przez wszystkie dni tygodnia bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia przez jednego pracownika ochrony w budynku Teatru i na terenie przyleg³ym do Teatru,
b) monitorowania sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych i przeciwpo¿arowych,
c) ochrony dora¼nej w postaci patrolu interwencyjnego w sytuacjach alarmowych, awaryjnych lub kontrolnych,
d) monta¿ monitora dziel±cego obraz oraz rejestratora zapisu obrazu ze zdolno¶ci± przechowywania do 30 dni na czas trwania umowy – szczegó³owy opis parametrów zosta³ przedstawiony w za³±czniku nr 8 do SWZ - Czê¶æ B, oraz serwis systemu monitoringu (14 kamer: 6 zewnêtrznych i 8 wewnêtrznych), systemu napadowego i alarmowego zainstalowanych w obiekcie w trakcie trwania
3. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowi±zki Wykonawcy zawieraj± za³±czniki do SWZ:
a) za³±cznik nr 8 do SWZ– Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – czê¶æ A,B i C,
b) za³±cznik nr 7 do SWZ– Wzór umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w zwi±zku z art. 305 pkt 1 ustawy, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug i zgodnych z jego przedmiotem, a ca³kowita warto¶æ tych zamówieñ zosta³a uwzglêdniona przy obliczeniu jego warto¶ci. Zamówienie polega na powtórzeniu, podobnych us³ug zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie wykonania us³ug okre¶lonych w ust. 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu mobilnej grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 8 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da posiadania takich uprawnieñ, o ile obowi±zek ich posiadania wynika z odrêbnych przepisów, w szczególno¶ci:
1) posiadania aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych
i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 838).
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego Wykonawcê.
3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:
3.1 wykazania wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówieñ polegaj±cych na ¶wiadczeniu us³ug ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 2000 m2 przez okres ci±g³y co najmniej 12 miesiêcy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 180.000 z³ brutto ka¿de, w tym przynajmniej jednym zamówieniem polegaj±cym na ochronie instytucji kultury.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, spe³nienie wy¿ej wymienionego warunku wykazuje jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Warunek nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w sumie wyka¿± siê wymaganym do¶wiadczeniem, ale ¿aden z nich indywidualnie nie wykaza³ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem opisanym powy¿ej.
Przez jedn± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie jedn± umowê.
Zamawiaj±cy dopuszcza spe³nianie ww. warunku w ramach jednej umowy spe³niaj±cej ww. wymogi.
Budynek u¿yteczno¶ci publicznej: zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (tekst jednolity: Dz.U. 2019 poz. 1065 z pó¼n. zm.) nale¿y przez to rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
Okresy wyra¿one w latach liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert
3.2 skierowania przez wykonawcê do realizacji zamówienia co najmniej jednej (1) osoby realizuj±cej us³ugê ochrony okre¶lon± przedmiotem zamówienia, legitymuj±cej
siê statusem pracownika ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.
o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2018 poz. 2142 z pó¼n. zm.) i wpisanej na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, któr± prowadzi Komendant G³ówny Policji w systemie teleinformatycznym oraz posiadaj±cej co najmniej 3-letnie udokumentowane do¶wiadczenie pracownika ochrony.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub polegaj±cych na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego Wykonawcê. Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcê, w celu osi±gniêcia wymaganego poziomu do¶wiadczenia w zakresie opisanym powy¿ej przez ró¿ne podmioty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1
i art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikom nr 2a i 2b do SWZ (O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe).
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) je¿eli jest to niezbêdne - o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 2c do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
A. wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 838).
B. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 5 do SWZ, oraz dowody okre¶laj±ce, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz winien dotyczyæ us³ug, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:
4 0000,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2) i 3) oraz ust.2 ustawy.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie porêczeñ lub gwarancji musi wskazywaæ jako beneficjenta: Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni, ul. Bema 26, 81-381 Gdynia.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, tj. Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni, ul. Bema 26, 81-381 Gdynia w Santander Bank Polska S.A. 5 w Gdyni SZ nr rachunku bankowego: 42 1500 1881 1210 2001 4830 0000, z oznaczeniem: Wadium do postêpowania nr 2-2022.
6. Wadium w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu).
7. Gwarancje lub porêczenia o których mowa w ust. 3 musz± byæ z³o¿one w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê upowa¿nion± do wystawienia przedmiotowych dokumentów (np. bank, ubezpieczyciel) i z³o¿one wraz z ofert± za po¶rednictwem Platformy.
8. O uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego
9. Wadium w formie porêczeñ lub gwarancji musi gwarantowaæ Zamawiaj±cemu bezwarunkow± wyp³atê na jego pierwsze pisemne ¿±danie kwoty wadium w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 pkt 1)-3) ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrze¿eñ i warunków. Porêczenia i gwarancje musz± byæ wa¿ne co najmniej przez okres zwi±zania ofert±, a w przypadku przed³u¿enia terminu zwi±zania ofert± – tak¿e przez ten okres.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
11. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium, z tym ¿e Wykonawca zobowi±zany jest podaæ Zamawiaj±cemu w Formularzu OFERTA adres e-mail gwaranta do z³o¿enia o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
12. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 1
pkt 1) - 3) ustawy.
13. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku o zwrot wadium, w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 1) – 4) ustawy.
14. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 13, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.
15. Kopiê dowodu wniesienia wadium w formie pieni±dza zaleca siê do³±czyæ do oferty.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy okre¶lone zosta³o w ust. 1 do 3 powy¿ej. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia i na potwierdzenie przedstawia dokumenty wymienione w Rozdziale 8 ust. 3 pkt 1)- 5).
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców sk³adaj± oni wraz z ofert± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 4 do SWZ.
8. Wykonawca mo¿e, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
9. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
10. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w ust. 9, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
11. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 8 ust. 3 pkt 1)- 5).
12. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany tre¶ci Umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci± zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych Umow±.
2. Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e wprowadzenie zmian do zawartej Umowy mo¿liwe bêdzie w sytuacjach, gdy Zamawiaj±cy uzna, ¿e zmiany te s± niezbêdne celem zapewnienia prawid³owego wykonania Umowy przez strony, w szczególno¶ci w nastêpuj±cych przypadkach:
1) omy³ek pisarskich lub b³êdów rachunkowych,
2) maj±cych na celu wyja¶nienie w±tpliwo¶ci tre¶ci Umowy, je¶li bêdzie ona budzi³a w±tpliwo¶ci interpretacyjne miêdzy stronami,
3) konieczno¶ci zmiany sposobu wykonania lub zakresu przedmiotu Umowy z przyczyn wcze¶niej nie przewidzianych,
4) prowadzone w siedzibie Zamawiaj±cego roboty budowalne, remontowe albo organizowane wydarzenia kulturalne wymagaj± zmian organizacji wykonania us³ugi – jedynie w zakresie wynikaj±cym z tych zmian,
5) je¿eli zmiany Umowy, w tym zmiany sposobu p³atno¶ci, wymagaæ bêdzie ochrona interesu Zamawiaj±cego,
6) zmiany cen brutto w zwi±zku ze zmian± obowi±zuj±cych stawek podatku od towarów i us³ug,
7) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,
8) innych zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego, chocia¿by wi±za³o siê to z konieczno¶ci± zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu Umowy.
3. Zmiany dokonywane s± poprzez z³o¿enie wniosku o zmianê w formie pisemnej przez jedn± ze Stron wraz z okre¶leniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany i wymagaj± zawarcia aneksu do Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/teatrgombrowicza Ofertê i dokumenty sk³adane z ofert± mo¿na z³o¿yæ jedynie w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za po¶rednictwem Platformy zakupowej Open Nexus.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-28 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-26

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: 12 miesiêcy.
Rozpoczêcie realizacji zamówienia nie wcze¶niej ni¿ od dnia 16 maja 2022 r. od godziny 12:00 i realizowana bêdzie przez okres 12 miesiêcy do dnia 16 maja 2023 r. do godziny 12:00.

2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci zwi±zane z realizacj± zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
1) rodzaj czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
a) ca³odobowa bezpo¶rednia ochrona fizyczna osób i mienia przez pracowników ochrony w budynku Teatru i na terenie przyleg³ym do Teatru.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt 1) ust. a) W celu weryfikacji spe³niania tych wymagañ Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do ¿±dania:
a) o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika o zatrudnieniu,
b) o¶wiadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
c) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów okre¶laj±cych datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
3) Wykonawca na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane w pkt 2) dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wymienione w pkt 1) ust. a).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.