eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego, w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090393 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego, w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głogowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767282816

1.5.8.) Numer faksu: 767282816

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rz@powiat.glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat.glogow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego, w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f79d569a-a404-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007794/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Bieżące utrzymanie zeleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego, w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039486/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.272.02.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138915,04

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Bieżące utrzymanie zieleni w pasie przydrożnym dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Głogowskiego w zakresie koszenia poboczy, skarp i przeciwskarp”.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, w tym w szczególności Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, Ogólne Specyfikacje Techniczne oraz przedmiar robót. 3.Prace będą realizowane w dwóch trybach:1) tryb ściśle określony, tj.
a) I koszenie - czas przystąpienia do robót w ciągu 72 godzin od zgłoszenia pisemnego lub drogą e-mail (do umowy z Wykonawcą wpisany zostanie termin podany w ofercie – termin stanowi kryterium oceny), natomiast termin wykonania zlecenia nie jest dłuższy niż 45 dni kalendarzowych od otrzymania zlecenia. b) II koszenie - czas przystąpienia do robót w ciągu 72 godzin od zgłoszenia pisemnego lub drogą e-mail (do umowy z Wykonawcą wpisany zostanie termin podany w ofercie – termin stanowi kryterium oceny), natomiast termin wykonania zlecenia nie jest dłuższy niż 50 dni kalendarzowych od otrzymania zlecenia. (termin 50 dni stanowi termin maksymalny wykonania II koszenia; do umowy z Wykonawcą wpisany zostanie termin podany w ofercie – termin stanowi kryterium oceny), 2) tryb podstawowy dla koszenia dodatkowego – zamówienia wg potrzeb – czas przystąpienia do prac w ciągu 72 godzin od zgłoszenia pisemnego lub drogą e-mail w terminie określonym w zleceniu, przy czym termin wykonania poszczególnych zleceń nie będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. 4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
5. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SWZ. 6. Zgodnie z § 7 ust. 29 projektu umowy Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia wartości przedmiotu umowy do minimalnej wartości brutto wynoszącej 60% wynagrodzenia szacunkowego brutto wynikającego z umowy 7.Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń od Zamawiającego, w tym finansowych, w przypadku zlecenia, przez Zamawiającego w całym okresie trwania umowy, robót/prac na sumę niższą niż wskazana w ofercie. Ilości poszczególnych robót ujęte w przedmiarze, na etapie realizacji zadania, mogą ulec zmianie. Zmiana dotyczyć może zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia ilości poszczególnych robót. 8. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – na zasadach określonych w art. 456 ustawy Pzp. 9.Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77312000 – 0 – usługi usuwania chwastów.
10. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ogólne specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót, stanowiące Załączniki nr 14, 15 i 16 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96768,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96768,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAR LAS Mateusz Wierzbicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932122199

7.3.3) Ulica: Różana 10

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96768,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.