Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00515535/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
- 2023/BZP 00006685/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-03
- 2023/BZP 00013566/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00021564/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2023 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szydłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010814
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Szydłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@szydlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0378701-82af-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2023 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0378701-82af-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021893/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515535
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.II.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2023 roku” o łącznym maksymalnym prognozowanym wolumenie 694 111 kWh.
1) Przez kompleksową dostawę paliwa gazowego Zamawiający rozumie jednoczesne zapewnienie dostawy paliwa gazowego i usługi dystrybucyjnej.
2) Wskazane powyżej prognozowane zużycie gazu ziemnego ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej ilości gazu w okresie trwania umowy.
3) Zmniejszenie lub zwiększenie ilości gazu nie będzie pociągać dla Zamawiających (odbiorców gazu) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora.
4) Wykonawca wypowie obowiązujące umowy dotychczasowym Wykonawcom, aby umożliwić podpisanie nowych umów o ile będzie to konieczne.
5) Warunkiem rozpoczęcia dostaw we wskazanym terminie jest skuteczne wygaśnięcie obowiązujących umów oraz skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie unieważniono.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 5/ZP/2024 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji)do Oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. w Zagórzu
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Gminy Kamienica Polska -II postępowanie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E do budynków Gminy Mełgiew i jej jednostek organizacyjnych
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO OBIEKTÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WIECZFNI KOŚCIELNEJ
- ZAKUP W RAMACH UMOWY KOMPLEKSOWEJ PALIWA GAZOWEGO I JEGO DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY OBIEKTÓW GMINY KONOPISKA W ROKU 2025
- Dostawa gazu
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.