eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli biurowych i szkolnych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych i szkolnych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych i szkolnych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79776b22-671b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00125690/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa różnych mebli biurowych i szkolnych (w tym krzesła, krzesła z pulpitem, fotele obrotowe, biurka, stoły, kontenerki, szafy aktowe i ubraniowe) oraz tapczanów jednoosobowych i dwuosobowych

1.2.2 Dostawa różnych mebli biurowych i szkolnych - zmiana/ uzupełnienie poz. 1.2.1 Planu, w tym poprzez wycofanie foteli obrotowych i szaf ubraniowych oraz zwiększenie wolumenu pozostałych rodzajów mebli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331978/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/010/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128440,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w zakresie części nr 1 zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy mebli biurowych i szkolnych na potrzeby wyposażenia budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Potebni 7 (łącznie zwanych dalej również „meblami”) to jest: 350 szt. krzeseł konferencyjnych typu ISO, w tym 100 szt. z pulpitem;
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie mebli do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa, przy ul. Potebni 7 wraz z wniesieniem, ustawianiem, montażem i stabilizacją na podłożu, utrzymaniem porządku w miejscu dostawy (usuwanie zbędnych materiałów, opakowań oraz odpadków/śmieci), przekazania mebli na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnienia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i serwisu gwarancyjnego zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Wartość części: 51950,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w zakresie części nr 2 zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy mebli biurowych i szkolnych na potrzeby wyposażenia budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Potebni 7 (łącznie zwanych dalej również „meblami”) to jest: 200 szt. stołów szkolnych, 15 szt. szaf aktowych typu I, 4 szt. szaf aktowych typu II, 5 szt. szafek mobilnych z szufladami, 2 szt. szafek schowkowych typu I, 2 szt. szafek schowkowych typu II, 2 szt. segmentów otwartych, 9 szt. biurek z szufladami i blendą, 2 szt. kontenerów mobilnych z szufladami.
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie mebli do budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego na terenie miasta Krakowa, przy ul. Potebni 7 wraz z wniesieniem, ustawianiem, montażem i stabilizacją na podłożu, utrzymaniem porządku w miejscu dostawy (usuwanie zbędnych materiałów, opakowań oraz odpadków/śmieci), przekazania mebli na podstawie protokołu odbioru oraz zapewnienia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i serwisu gwarancyjnego zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121000-6 - Biurka i stoły

39130000-2 - Meble biurowe

39132100-7 - Szafy na akta

39141100-3 - Regały

4.5.5.) Wartość części: 76490,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38328,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38328,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mega System Zbigniew Dębski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211006363

7.3.3) Ulica: 10 Lutego 15

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38328,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty na część nr 2 zamówienia wynosząca 143 865,72 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia (94 082, 70 zł brutto), a Zamawiający nie mogąc zwiększyć tej kwoty to ceny najkorzystniejszej oferty podjął w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu postępowania w niniejszej części nr 2 zamówienia w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.