eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Modernizacja skateparku oraz placu zabaw na bulwarze nad Bobrem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja skateparku oraz placu zabaw na bulwarze nad Bobrem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 684771040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11642e2a-8de1-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja skateparku oraz placu zabaw na bulwarze nad Bobrem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11642e2a-8de1-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053060/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Modernizacja skateparki oraz placu zabaw na bulwarze nad Bobrem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519410

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296747,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację skateparku oraz placu zabaw na bulwarze nad Bobrem. Zakres inwestycji obejmuje:
1. Demontaż wszystkich elementów istniejącego skateparku (bez nawierzchni ) wraz z utylizacją elementów nie posiadających wartości użytkowych
2. Montaż następujących elementów:
a) przeszkoda typu roll-in + bank ramp o wymiarach ok 514x732x150/250
b) przeszkoda typu Jumpbox o wymiarach ok 681x244x120/135
c) przeszkoda tupu funbox z poręczą 2/2 o wymiarach ok 600x244x60
d) przeszkoda typu Quarter pipe o wymiarach ok 320x366x150
3. Demontaż istniejącego zestawu zabawowego „statek” wraz z utylizacją elementów nie posiadających wartości użytkowych
4. Montaż na istniejącej nawierzchni piaskowej nowego zestawu zabawowego składającego się z : wieży –podest h 90, podest h 90, podest h 120, stopień, schodki wejściowe, z poręczami, drabinka wejściowa, daszek, zjeżdżalnia podwójna prosta otwarta, zjeżdżalnia prosta otwarta, zjeżdżalnia prosta, ławka, barierka pełna- 3 szt, element dekoracyjny na szczytach słupów nośnych- 2 szt.
Wymiary zestawu zabawowego: wysokość – 430 cm, długość -830 cm, szerokość -460 cm.
Wszystkie prace powinny być wykonywane z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.
Szczegółowy zakres prac został uwzględniony w dokumencie pn. „Opis zakresu i sposobu prowadzenia robót budowlanych wraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia” sporządzonym przez Małgorzatę Sadowską Wydział inwestycji i Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Miasta Żagań.

4.7. Inne dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia;
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie te części zamówienia, oraz o ile są mu znane to podał nazwy tych podwykonawców;
3) Zamawiający nie udziela zamówienia w częściach i nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, gdyż po przeprowadzeniu analizy przedmiotu zamówienia pod katem technologii oraz wzajemnego odziaływania poszczególnych robót budowlanych uznał, nie ma możliwości podziału zamówienia na części – zarówno na zasadzie ilościowej jak i jakościowej. Wszystkie roboty budowlane wzajemnie oddziałują na siebie, wpływając na trwałość elementów konstrukcyjnych oraz wrażliwość na działanie czynników zewnętrznych. Realizacja prac przez jednego wykonawcę pozwoli objąć całość zadania rękojmią/gwarancją na jednakowych zasadach, przez jeden podmiot. Jest to o tyle istotne, że elementy robót będą ze sobą funkcjonalnie powiązane, co mogłoby być źródłem konfliktów dotyczących zakresu odpowiedzialności za ewentualne wady ujawnione w okresie rękojmi/gwarancji. W ocenie Zamawiającego podział zamówienia za części może spowodować naruszenie dyscypliny finansów publicznych poprzez wydatkowanie środków w sposób nie gwarantujący uzyskania lepszych efektów w stosunku do poniesionych nakładów. W przypadku tego zamówienia optymalnym rozwiązaniem, służącym osiągnięciu zamierzonego celu jest udzielenie jednego zamówienia obejmującego cały zakres roboty budowlanej.
4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej;
5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp;
6) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizę lokalną w miejscu realizacji inwestycji oraz złożył w ofercie oświadczenie, że zapoznał się z terenem robót i dokumentami udostępnionymi przez Zamawiającego i nie wnosi do nich zastrzeżeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428287,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285975,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PT" M.IGNACIUK, T.DĄBROWSKI SPÓŁKA CYWILNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366462984

7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 47

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-061

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.