eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Przebudowa placu zabaw przy ul. Piastowskiej w Kamiennej Górze



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089969 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa placu zabaw przy ul. Piastowskiej w Kamiennej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kamienna Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821316

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzi 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756455110

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kamiennagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kamiennagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa placu zabaw przy ul. Piastowskiej w Kamiennej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb60f543-b174-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007582/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa placu abaw przy ul. Piastowskiej w Kamiennej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049896/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIF.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210841,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utworzeniu terenu rekreacyjnego obejmującego plac zabaw wraz z siłownią zewnętrzną, znajdującego się przy ul. Piastowskiej Kamiennej Górze, działka nr 345/1, obręb 6 Kamienna Góra, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót:
• Rozbiórka istniejących elementów małej architektury:
 Zestaw „STRAŻNICA” ilość 1 szt.,
 Huśtawka pojedyncza ilość 1 szt.,
 Piaskownica ilość 1 szt.,
 Zestaw opon ilość 1 szt.,
 Ławki z oparciem - 3 szt.
• Demontaż elementów małej architektury wraz ze zdeponowaniem ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego:
 Karuzela tarczowa - 1 szt.
 Bujak - 1 szt.
 Huśtawka ważka -2 szt.
 Ławki bez oparcia - 6 szt.
 Kosze (wolnostojące) - 3 szt.
• Montaż elementów siłowni zewnętrznej
 Wyciąg górny – 1 szt.
 Orbitrek – 1 szt.
 Wioślarz– 1 szt.
 Steper– 1 szt.
 Rowerek– 1 szt.
 Wypych dolny– 1 szt.
• Montaż elementów zabawowych oraz elementów małej architektury
 Zestaw zabawowy z dwoma wieżami – 1 szt.
 Sześciokąt sprawnościowy– 1 szt.
 Zestaw z panelami edukacyjnymi przystosowany do użytkowników z ograniczeniami ruchowymi – 1 szt.
 Zestaw zabawowy sprawnościowo – liniowy– 1 szt.
 Zestaw zabawowo sprawnościowy ze ścianką wspinaczkową – 1 szt.
 Piaskownica sześciokątna – 1 szt.
 Huśtawka podwójna– 1 szt.
 Huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt.
 Karuzela– 1 szt.
 Huśtawka wagowa dostosowana do użytkowników z ograniczeniami ruchowymi – 1 szt.
 Panel edukacyjny – 1 szt.
 Bujak/sprężynowiec dwuosobowy – 1 szt.
 Bujak/sprężynowiec z dwoma płytami HDPE– 1 szt.
 Bujak/sprężynowiec z jedną płytą HDPE – 1 szt.
 Betonowy stół do gry w szachy / chińczyka/ warcaby z siedziskami – 1 szt.
 Stół betonowy do tenisa – 1 szt.
 Ławka z oparciem – 6 szt.
 Kosz na śmieci z zadaszeniem -7 szt.
 Tablica regulaminowa – 2 szt.
 Stojak na rowery – 1 szt.
• Wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej w strefach bezpieczeństwa urządzeń,
• Wykonanie nawierzchni trawiastej z trawników z rolki odpornych na uszkodzenia mechaniczne oraz posiadające zdolność do przyspieszonej regeneracji; utrzymanie i uzupełnienia zadarnienia pozostałych terenów,
• Nasadzenie od ulicy Piastowskiej, między ogrodzeniem placu zabaw a koroną muru oporowego, zimozielony żywopłot, nadający się do formowania; istniejącą zieleń wysoką wokół terenu opracowania należy poddać cięciom pielęgnacyjnym,
• Roboty porządkowe,
• Wykonanie pozostałych robót wynikających z dokumentacji projektowej.
Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
• Zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób trzecich,
• Wykazanie kart katalogowych proponowanych urządzeń (zdjęcia, rysunki, szczegółowe opisy),
• Wykazanie certyfikatów bezpieczeństwa dla proponowanych urządzeń zabawowych wystawione
w oparciu o aktualne normy bezpieczeństwa,
• Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej w przypadku takiej konieczności,
• inne obowiązki określone w Załączniku nr 9 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).
UWAGA:
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu oraz SWZ. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem.

Wszędzie tam, gdzie użyto określeń, symboli i rysunków wskazujących na znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych.
Użyte nazwy, typy, symbole i rysunki należy traktować jako rozwiązania przykładowe określające standardy
jakościowe, wygląd i parametry techniczne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od
konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakie muszą spełniać
rozwiązania równoważne, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec
jakościowy wykorzystany w obliczeniach projektowych. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż
podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów
technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności z
obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Podane typy i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszego
doboru zamienników.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez
niego materiały, urządzenia, dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania, określone przez
Zamawiającego, a ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu
określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi
przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne
dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić,
że są one równoważne.

Proponowane elementy powinny spełniać następujące warunki:
 konstrukcja ze stali nierdzewnej, całkowicie odporna na warunki atmosferyczne,
 dachy z polietylenu formowanego rotacyjnie,
 ślizg ze stali nierdzewnej,
 wykorzystane drewno bezrdzeniowe, klejone warstwowo klejami poliuretanowymi, impregnowane,
 słupy drewniane mocowane do gruntu za pośrednictwem stalowych kotew cynkowanych i malowanych proszkowo,
 płyty ścianek z kolorowego trójwarstwowego polietylenu HDPE, odporne na wilgoć i UV,
 liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym,
 szczeble drabinek i węzły liny wykonane z poliamidu,
 zaślepki rur, łączniki płyt i lin wykonane z tworzywa sztucznego,
 elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali nierdzewnej.
Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty.
Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi:
1. dokumentacja techniczna,
2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAR-POL Dariusz Cieślak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7581015891

7.3.3) Ulica: Pasymska 27/18

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.