eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)



Ogłoszenie z dnia 2024-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: FILHARMONIA NARODOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 5517100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filharmonia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filharmonia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://filharmonia.ezamawiajacy.pl/pn/filharmonia/demand/143546/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bdc15ad-b0a5-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00140552/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie (z podziałem na części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/01/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 359557,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie -Część 1 - Środki utrzymania czystości. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz wykaz i opis artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości określa Załącznik nr 1 do SWZ („Opis Przedmiotu Zamówienia”) oraz Załącznik nr 3 do SWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33711900-6 - Mydło

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831000-6 - Preparaty piorące

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39831240-0 - Preparaty czyszczące

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe

39224320-7 - Gąbki

39811100-1 - Odświeżacze powietrza

39831220-4 - Środki odtłuszczające

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

39525100-9 - Ściereczki do kurzu

4.5.5.) Wartość części: 197924,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie -Część 2 - Ręczniki papierowe oraz papier toaletowy. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia oraz wykaz i opis artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości określa Załącznik nr 1 do SWZ („Opis Przedmiotu Zamówienia”) oraz Załącznik nr 3 do SWZ („Formularz asortymentowo-cenowy”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33761000-2 - Papier toaletowy

4.5.5.) Wartość części: 161632,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 ustawy). Postępowanie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie z podziałem na dwie części. W rozdziale 18 ust. 2 Specyfikacji warunków zamówienia wskazane zostało, że kryterium będzie rozpatrywane na podstawie podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ) łącznej ceny brutto za realizację Przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, w formularzu oferty Zamawiający w pkt. 1 wskazał: oferuję/my wykonanie
Przedmiotu zamówienia za cenę ryczałtową oraz wprowadził tabelę zatytułowaną „cena całkowita za wykonanie przedmiotu zamówienia”. Zamawiający nie określił więc ani w kryterium oceny ofert, ani w formularzu oferty, że ocenie podlega każda z części zamówienia. Powyższe doprowadziło do różnego określenia ceny przez Wykonawców, jako ceny za wykonanie poszczególnych części lub za wykonanie poszczególnych części zamówienia i jednocześnie łącznej wartości za wykonanie przedmiotu zamówienia lub też wskazania wyłącznie ceny całkowitej za wykonanie przedmiotu zamówienia (dwóch części). W chwili obecnej, tj. po otwarciu ofert, nie ma możliwości usunięcia wady postępowania polegającej na prawidłowym określeniu kryteriów i określeniu danych, które Wykonawcy powinni wskazać w ofercie, w taki sposób, by doszło do zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231968,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267925,11 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 255 pkt 6 ustawy). Postępowanie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów chemicznych i akcesoriów przeznaczonych do utrzymania czystości na potrzeby Filharmonii Narodowej w Warszawie z podziałem na dwie części. W rozdziale 18 ust. 2 Specyfikacji warunków zamówienia wskazane zostało, że kryterium będzie rozpatrywane na podstawie podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SWZ) łącznej ceny brutto za realizację Przedmiotu zamówienia. Dodatkowo, w formularzu oferty Zamawiający w pkt. 1 wskazał: oferuję/my wykonanie
Przedmiotu zamówienia za cenę ryczałtową oraz wprowadził tabelę zatytułowaną „cena całkowita za wykonanie przedmiotu zamówienia”. Zamawiający nie określił więc ani w kryterium oceny ofert, ani w formularzu oferty, że ocenie podlega każda z części zamówienia. Powyższe doprowadziło do różnego określenia ceny przez Wykonawców, jako ceny za wykonanie poszczególnych części lub za wykonanie poszczególnych części zamówienia i jednocześnie łącznej wartości za wykonanie przedmiotu zamówienia lub też wskazania wyłącznie ceny całkowitej za wykonanie przedmiotu zamówienia (dwóch części). W chwili obecnej, tj. po otwarciu ofert, nie ma możliwości usunięcia wady postępowania polegającej na prawidłowym określeniu kryteriów i określeniu danych, które Wykonawcy powinni wskazać w ofercie, w taki sposób, by doszło do zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132193,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184256,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.