eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa pierwszego wyposażenia, obejmującego sprzęt do pralni, wraz z wniesieniem oraz montażem, do DS. Morasko na Kampusie Morasko UAM przy ul. Uniwersytetu Poznańskiego w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa pierwszego wyposażenia, obejmującego sprzęt do pralni, wraz z wniesieniem oraz montażem, do DS. Morasko na Kampusie Morasko UAM przy ul. Uniwersytetu Poznańskiego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieniawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-712

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.degler@amu.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-ProPublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa pierwszego wyposażenia, obejmującego sprzęt do pralni, wraz z wniesieniem oraz montażem, do DS. Morasko na Kampusie Morasko UAM przy ul. Uniwersytetu Poznańskiego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-976d3f01-8fbe-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059759/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/133/D/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie Formularz cenowy wskazujący pozycje i ceny jednostkowe (Załącznik nr 2 do SWZ).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować cały zakres zamówienia opisany w Załączniku A do SWZ, a co za tym idzie uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2 do SWZ. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako niezgodne z warunkami zamówienia.
Wykonawca składający ofertę na dostarczony przedmiot umowy udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ) w kolumnie: Producent/nr katalogowy wskaże nazwę producenta, pełną nazwę, symbol, model produktu jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony.
W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia parametry opisane przez zamawiającego Wykonawca dostarczy wraz z ofertą Zamawiającemu opis oferowanego sprzętu (np. kartę katalogową, kartę charakterystyki itp.).
W przypadku, gdy karta katalogowa / karta charakterystyki itp. nie będzie zawierać wszystkich informacji pozwalających na weryfikację spełnienia wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia innego dodatkowego dokumentu zawierającego informacje pozwalające na jednoznaczną ocenę, czy ofertowany sprzęt spełnia wymogi opisane w Załączniku A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada polega na błędnym zredagowaniu formularza cenowego poprzez podanie nieprawidłowych [zbyt małych] ilości zamawianych sprzętów. Usunięcie wady prowadziłoby do zmiany treści złożonej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.