eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa wymiana i naprawa lamp oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Centrum Nauki Kopernik



Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa wymiana i naprawa lamp oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Centrum Nauki Kopernik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki Kopernik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140603313

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-390

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kopernik.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopernik.logintrade.net/zapytania_email,113849,8a66ccc4ee125dccf35a0aa59a69ae6c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucje kultury wpisane w RIK

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność kulturalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa wymiana i naprawa lamp oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Centrum Nauki Kopernik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7db56c39-9023-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089597

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032295/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Wymiana oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Planetarium oraz w garażu podziemnym Centrum Nauki Kopernik.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019223

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.260.66.2022.KZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienie jest kompleksowa wymiana i naprawa lamp oświetlenia awaryjnego
i ewakuacyjnego w obiektach Centrum Nauki Kopernik.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
1) załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia - Program Funkcjonalno-Użytkowy,
2) załączniku nr 1a – dokumentacja projektowa zwana dalej „dokumentacją”, w skład której wchodzą:
a) CNK_DP_IE_Rzuty_parking_OSW_PW-E2-3,
b) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_KORYTA+0 PW-E9-10,
c) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_KORYTA+1 PW-E9-11,
d) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_KORYTA+2 PW-E9-12,
e) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_KORYTA+3 PW-E9-13,
f) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_KORYTA-1 PW-E9-9,
g) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_OSW+1 PW-E8-4,
h) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_OSW+2 PW-E8-5,
i) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_OSW+3 PW-E8-6,
j) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_OSW-0 PW-E8-3,
k) CNK_DP_IE_Rzuty_Planetarium_OSW-1 PW-E8-1,
l) oświetlenie awaryjne łącznik.
Uwaga: na podstawie art. 18 ust 4 i art. 280 ust. 3 ustawy Pzp, dokumentacja nie jest udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający wymaga od Wykonawców zachowania w tajemnicy informacji, uzyskanych w związku z dostępem do ww. dokumentacji, która zostanie udostępniania Wykonawcom podczas obowiązkowej wizji lokalnej po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu poufności stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
3) załączniku nr 2 - Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 276 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu 10 stycznia 2023 roku zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu, tj. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, którego przedmiotem jest kompleksowa wymiana i naprawa lamp oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w obiektach Centrum Nauki Kopernik.

W wyznaczonym przez zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 1 lutego 2023 roku
do godziny 10:30, oferty złożyło dwóch wykonawców.

Mając na uwadze, że cena oferty z najniższą ceną, złożona przez Wykonawcę Mad-Tech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (491 040,60 PLN) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (305 000,00 PLN), zamawiający zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491040,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491040,60 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.