eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubiecko › Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko



Ogłoszenie z dnia 2024-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DUBIECKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 10

1.5.2.) Miejscowość: Dubiecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-750

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dubiecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aa1de81-c1ce-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089270/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.dubiecko.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.dubiecko.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko część 1:
1.1. Przebudowa drogi w m-ci Dubiecko na dz. nr ewid. 770, 414/12, 835;
1.2. Przebudowa drogi w m-ci Przedmieście Dubieckie na dz. nr ewid. 365/24;
1.3. Przebudowa drogi w m-ci Kosztowa na dz. nr ewid. 2199 w km 1+000 – 1+125;
1.4. Przebudowa drogi w m-ci Kosztowa na dz. nr ewid. 2397/2 w km 0+000 – 0+692;
1.5. rzebudowa drogi w m-ci Kosztowa na dz. nr ewid. 2419 w km 0+000 – 0+435;
1.6. Przebudowa drogi w m-ci Bachórzec na dz. nr ewid. 1776 w km 0+000 – 0+440;
1.7. Przebudowa drogi w m-ci Bachórzec na dz. nr ewid. 1772 w km 0+000 – 0+200;
1.8. Przebudowa drogi w m-ci Nienadowa na dz. nr ewid. 146/77, 146/100 w km 0+000 – 0+520;
1.9. Przebudowa drogi w m-ci Śliwnica na dz. nr ewid. 1239 w km 0+000 – 0+200;
1.10. Przebudowa drogi w m-ci Śliwnica na dz. nr ewid. 961/2, 956/2, 952/4, 1214, 947/2 w km 0+000 – 0+346;
1.11. Przebudowa drogi w m-ci Wybrzeże na dz. nr ewid. 156/1, 57/2 w km 0+000 – 0+675;
1.12. Przebudowa drogi w m-ci Sielnica na dz. nr ewid. 71/2, 72/2, 71/5, 62/4, 61/4, 73/2, 74/5, 74/8, 75/2, 76/2, 78/2, 81/2, 80/2, 83/2, 83/1, 101/1 w km 0+000 – 0+690 oraz 0+000 – 0+227;
1.13. Przebudowa drogi w m-ci Drohobyczka „Jastrzębiec” na dz. nr ewid. 3445, 3449, 3448 w km 0+000 – 2+350.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko część 2:
1.1. Przebudowa drogi w m-ci Hucisko Nienadowskie „Kąty” na dz. nr ewid. 902 w km 0+ 000 – 0+260;
1.2. Przebudowa drogi w m-ci Hucisko Nienadowskie „Kopce” na dz. nr ewid. 941/2 w km 0+000 – 1+600;
1.3. Przebudowa drogi w m-ci Hucisko Nienadowskie na dz. nr ewid. 885 w km 0+000 – 0+210;
1.4. rzebudowa drogi w m-ci Przedmieście Dubieckie „Potoczniówka” na dz. nr ewid. 983, 455/14, 455/20, 455/17, 456/29, 456/19, 456/27, 456/31, 456/24, 459/5, 531/33, 531/20, 459/7, 531/23, 531/31, 456/14, 456/17, 531/30 w km 0+000 – 0+723;
1.5. Przebudowa drogi w m-ci Nienadowa – Śliwnica na dz. nr ewid. 1262/4, 1204/5, 1294/11, 1294/9 w km 0+000 – 0+840;
1.6. Przebudowa drogi w m-ci Nienadowa na dz. nr ewid. 155/2 w km 0+000 – 0+345;
1.7. Przebudowa drogi w m-ci Drohobyczka na dz. nr ewid. 1289 w km 0+000 – 0+500;
1.8. Przebudowa drogi w m-ci Słonne na dz. nr ewid. 574/1 w km 0+000 – 0+200;
1.9. Przebudowa drogi w m-ci Słonne na dz. nr ewid. 581, 539/2, 640/2 w km 0+000 – 0+395;
1.10. Przebudowa drogi w m-ci Piątkowa na dz. nr ewid. 129 w km 0+000 – 0+340;
1.11. Przebudowa drogi w m-ci Tarnawka na dz. nr ewid. 554 w km 0+000 – 0+300;
1.12. Przebudowa drogi w m-ci Załazek na dz. nr ewid. 1208 w km 0+000 – 0+490;
1.13. Przebudowa drogi w m-ci Winne Podbukowina na dz. nr ewid. 1884 w km 0+420 – 0+540;
1.14. Przebudowa drogi w m-ci Śliwnica na dz. nr ewid. 1236, 1234, 1235 w km 0+998 – 1+818;
1.15. Przebudowa drogi w m-ci Sielnica na dz. nr ewid. 399

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi/dróg, której całkowita wartość wynosiła co najmniej 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych) brutto.
Powyższy warunek należy spełnić dla obu części zamówienia.
1.1. Zamawiający zastrzega, iż przez jedną robotę rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Do wykazu robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
1.1. oświadczenie o aktualności informacji w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą – załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.1. wykaz robót budowlanych (według wzoru – załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
1.1. Część 1 – Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko część 1 – 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100);
1.2. Część 2 – Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Dubiecko część 2 – 26 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Dynowie Oddział Dubiecko
nr konta: 44 9093 1020 2002 0200 0026 0005
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: PZP.271.1.2024 – Część …”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego załączniki nr 5 do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w rozdziale VIII pkt 1.1. SWZ składa wraz z ofertą, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu każdego z Wykonawców.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w wysokości 5 % brutto wynagrodzenia brutto.
Szczegóły określono w Proponowanych postanowieniach umowy (PPU) - załącznik nr 8 do SWZ.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 Prawa zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.dubiecko.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-19 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.