Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047928/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00061913/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00065730/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089515 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia biblioteki oraz pomieszczeń magazynowych budynku szkoły z przeznaczeniem na stołówkę szkolną z zapleczem ( ... ) w miejscowości Wojnicz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6790 108
1.5.8.) Numer faksu: 14 6790 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia biblioteki oraz pomieszczeń magazynowych budynku szkoły z przeznaczeniem na stołówkę szkolną z zapleczem ( ... ) w miejscowości Wojnicz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0078974f-adb9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002960/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia biblioteki oraz pomieszczeń magazynowych budynku szkoły z przeznaczeniem na stołówkę szkolną z zapleczem, zlokalizowanego w miejscowości Wojnicz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047928/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 897690,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia biblioteki oraz pomieszczeń magazynowych budynku szkoły z przeznaczeniem na stołówkę szkolną
z zapleczem, zlokalizowanego na dz. nr 347/1, 348/1, 349/1, 350, 351/1 w miejscowości Wojnicz.
3.2. Zakres inwestycji:
3.2.1. zmiana sposobu użytkowania:
3.2.1.1. Parter: istniejące pomieszczenie biblioteki wraz z sąsiednimi pomieszczeniami gospodarczymi przeznacza się na nową funkcję – kuchni wraz z zapleczem;
3.2.1.2. Piwnice: istniejące pomieszczenia magazynowe i gospodarcze przeznacza się na nową funkcję – zaplecza higieniczno – sanitarnego i socjalnego dla pracowników kuchni oraz jako pomieszczenia magazynowe kuchni.
3.2.2. przebudowa w zakresie architektury:
3.2.2.1. Wyburzenia fragmentów ścianek działowych, wybicia otworów, demontażu stolarki drzwiowej, okiennej;
3.2.2.2. Budowa nowych ścianek działowych, zamurowania otworów drzwiowych, okiennych;
3.2.2.3. Montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej;
3.2.2.4. Montażu stolarki okiennej;
3.2.3. przebudowa w zakresie instalacji:
3.2.3.1. Rozbudowa wewnętrznej instalacji wod – kan, C.O., elektrycznej;
3.2.3.2. Montaż wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej w nowoprojektowanych pomieszczeniach;
3.2.3.3. Klimatyzacja – chłodzenie powietrza w recyrkulacji – w pomieszczeniu jadalni.
3.2.4. wyposażenie stołówki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty z najniższą ceną, będąca jednocześnie ofertą najwyżej ocenioną, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć z braku środkówSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799892,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1040580,00 PLN
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej ciągu pieszo - rowerowego na odcinku DP 1299B
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.