eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia biblioteki oraz pomieszczeń magazynowych budynku szkoły z przeznaczeniem na stołówkę szkolną z zapleczem ( ... ) w miejscowości Wojnicz



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089515 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia biblioteki oraz pomieszczeń magazynowych budynku szkoły z przeznaczeniem na stołówkę szkolną z zapleczem ( ... ) w miejscowości Wojnicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6790 108

1.5.8.) Numer faksu: 14 6790 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia biblioteki oraz pomieszczeń magazynowych budynku szkoły z przeznaczeniem na stołówkę szkolną z zapleczem ( ... ) w miejscowości Wojnicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0078974f-adb9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002960/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia biblioteki oraz pomieszczeń magazynowych budynku szkoły z przeznaczeniem na stołówkę szkolną z zapleczem, zlokalizowanego w miejscowości Wojnicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047928/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 897690,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia stanowi: Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia biblioteki oraz pomieszczeń magazynowych budynku szkoły z przeznaczeniem na stołówkę szkolną
z zapleczem, zlokalizowanego na dz. nr 347/1, 348/1, 349/1, 350, 351/1 w miejscowości Wojnicz.
3.2. Zakres inwestycji:
3.2.1. zmiana sposobu użytkowania:
3.2.1.1. Parter: istniejące pomieszczenie biblioteki wraz z sąsiednimi pomieszczeniami gospodarczymi przeznacza się na nową funkcję – kuchni wraz z zapleczem;
3.2.1.2. Piwnice: istniejące pomieszczenia magazynowe i gospodarcze przeznacza się na nową funkcję – zaplecza higieniczno – sanitarnego i socjalnego dla pracowników kuchni oraz jako pomieszczenia magazynowe kuchni.
3.2.2. przebudowa w zakresie architektury:
3.2.2.1. Wyburzenia fragmentów ścianek działowych, wybicia otworów, demontażu stolarki drzwiowej, okiennej;
3.2.2.2. Budowa nowych ścianek działowych, zamurowania otworów drzwiowych, okiennych;
3.2.2.3. Montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej;
3.2.2.4. Montażu stolarki okiennej;
3.2.3. przebudowa w zakresie instalacji:
3.2.3.1. Rozbudowa wewnętrznej instalacji wod – kan, C.O., elektrycznej;
3.2.3.2. Montaż wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej w nowoprojektowanych pomieszczeniach;
3.2.3.3. Klimatyzacja – chłodzenie powietrza w recyrkulacji – w pomieszczeniu jadalni.
3.2.4. wyposażenie stołówki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną, będąca jednocześnie ofertą najwyżej ocenioną, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający kwoty tej nie może zwiększyć z braku środków

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799892,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1040580,00 PLN

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.