eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KALISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaszubska 9

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@krwiodawstwo.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://krwiodawstwo.kalisz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9562700a-a880-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059346/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie zamówienia z wolnej ręki, na postawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp.
Zgodnie z zapisami art. 305 ustawy Pzp, Zamawiający ma możliwość skorzystania z trybu udzielenia zamówienia publicznego z wolnej ręki i może być stosowany jedynie w przypadkach szczególnych, wyraźnie i enumeratywnie wyliczonych przez ustawodawcę. Jednym z takich przypadków jest sytuacja, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.226 ust.1 pkt 2 lub 5,a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W przypadku poprzedniego postepowanie dot. tego samego przedmiotu zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym nr RCKiK/18-I/10/2022 - nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: RCKiK/18-I/10/2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RCKiK/18-I/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 377000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby RCKiK w Kaliszu.
2. Kody CPV opisujące zamówienia:
09310000-5 – Elektryczność
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Dostawa energii elektrycznej dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu tj. budynków położonych przy ul. Kaszubskiej 9.
Instalacja odbiorcza jest zakwalifikowana do grupy taryfowej C22a.
Napięcie zasilania 3-fazowe 400V
Współczynnik mocy tg  = 0,4
Moc umowna – 80 (w miesiącach X-IV) 90 (w miesiącach V-IX)
Punkty poboru energii (PPE) – 480037410011484608, 480037410007831854
2) Realizacja zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami: ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716 z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, przepisami Kodeksu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1740), zasadami określonymi w koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną Wykonawcy przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, oraz postanowieniami umowy.
3) Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy wynosi 430.000 kWh.
4) Moc umowna: 80 kWh (w miesiącach X-IV) oraz 90 kWh (w miesiącach V-IX)
5) Wskazana w pkt. 3) ilość energii jest ilością szacunkową do celów obliczenia wartości zamówienia– ustalona została ona w oparciu o dotychczasowe zużycie. W okresie realizacji umowy tj. w okresie 12 miesięcy rzeczywista ilość zakupionej energii może być inna niż przewidywana – Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego poza uzyskaniem zapłaty za faktycznie zużytą energię elektryczną na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układzie pomiarowo-rozliczeniowym, wg ceny jednostkowej określonej w umowie. Ilość zakupionej energii nie może przekroczyć wartości umowy.
6) Zamawiający określa, że energia elektryczna zużywana będzie na jego własne potrzeby.
7) Zamawiający dysponuje tytułem prawnym do obiektu, do którego ma być dostarczana energia elektryczna.
8) Prowadzone postępowanie nie obejmuje usług dystrybucyjnych które świadczone są na podstawie odrębnej umowy na świadczenie usługi dystrybucyjnej, zawartej pomiędzy Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kaliszu, a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Zamawiający posiada zawartą na czas nieokreślony umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z dnia 30.10.2017r. z OSD (Energa-Operator S.A.).
9) Moc umowna, warunki jej zmiany dla PPE Zamawiającego, określona jest w umowie o świadczenie usług dystrybucji.
10) Zamawiający nie przewiduje zainstalowania innego (lub dodatkowego) układu pomiarowego.
11) Wykonawca zapewni właściwe parametry dostarczanej energii elektrycznej oraz odpowiednio wysokie standardy obsługi związane z dostawą energii elektrycznej do Zamawiającego, zgodne z obowiązującymi normami.
12) Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych energii elektrycznej pobranej przez Zamawiającego.
13) Wykonawca wyznaczy osoby do kontaktu w sprawach z zakresu objętego zamówieniem.
4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716 z późn. zm.)
5. Zamawiający wymaga, aby świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446723,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446723,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446723,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA-OBRÓT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370

7.3.3) Ulica: Al.Grunwaldzka 472

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446723,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-15 do 2024-02-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.