eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › Wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby Gminy Sicienko w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby Gminy Sicienko w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mrotecka

1.5.2.) Miejscowość: Sicienko

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 31 17 431/432

1.5.8.) Numer faksu: 52 31 17 400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.sicienko.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby Gminy Sicienko w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9a406cf-8829-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525730

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.118.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160205,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres świadczonych usług obejmuje:

1) Pomiary sytuacyjno-wysokościowe – sporządzanie map do celów projektowych
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 10 km trasy, 10 działek do 1 ha oraz pomiary powierzchniowe w ilości 5 ha. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.

2) Podziały nieruchomości – wydzielenie wymagane dla ZRID (zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej), w tym również rozgraniczenie w przypadku, kiedy będzie ono wymagane - przygotowanie projektów podziału, utrwalenie – zestabilizowanie – znaków granicznych na gruncie.
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 50 podziałów w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.

3) Podziały nieruchomości inne niż do ZRID
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 20 podziałów pierwsza działka i 40 podziałów następna działka w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.

4) Wznowienie i ustalenie granic
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 5 wznowień w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.

5) ocena prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 2 oceny w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.

6) weryfikacja danych ewidencyjnych (do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 4 weryfikacje w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.

7) inwentaryzacja obiektów budowlanych
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 1 inwentaryzację w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.

8) uzyskanie wypisu i wyrysu z rejestru gruntów z wykazem zmian gruntowych i z historią wpisów oraz badaniem księgi wieczystej
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 4 komplety dokumentów w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167649,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215975,7 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195717,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): 1. Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Projektowe GEOPREX Lucyna Górnikiewicz-Karwowska 2. Usługi geodezyjne i Wycena Nieruchomości Lucyna Górnikiewicz-Karwowska

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Projektowe GEOPREX Lucyna Górnikiewicz-Karwowska 2. Usługi geodezyjne i Wycena Nieruchomości Lucyna Górnikiewicz-Karwowska,Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Projektowe GEOPREX Waldemar Karwowski, Stanisław Górnikiewicz GEOPREX Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Projektowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540394666

7.3.3) Ulica: Kościuszki 27

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-079

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195717,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.