eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wyszukiwanie i czynną ochronę lęgów kulika wielkiego Numenius arquata w Wielkopolsce



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089204 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyszukiwanie i czynną ochronę lęgów kulika wielkiego Numenius arquata w Wielkopolsce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300975927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 79

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-529

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 6396400

1.5.8.) Numer faksu: 61 6396447

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.poznan@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rdos.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://poznan.rdos.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyszukiwanie i czynną ochronę lęgów kulika wielkiego Numenius arquata w Wielkopolsce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ef340d7-9d21-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012872/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wyszukiwanie i czynna ochrona lęgów kulika wielkiego w Wielkopolsce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033647/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOP.261.4.2021.DU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145800,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część I - ochrona kulika wielkiego w obszarze Natura 2000 Wielki Łęg Obrzański PLB300004
Celem przedmiotu zamówienia jest zwiększenie sukcesu lęgowego kulika wielkiego i zapewnienie trwałości populacji w obszarach Natura 2000.
Zamawiający informuje, że na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia posiada decyzję Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na odstępstwa od zakazów w stosunku do kulika wielkiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Etap I – Lokalizacja gniazd oraz monitoring lęgów:
 Pełną inwentaryzację kulika wielkiego w obszarze Natura 2000 poprzez określenie liczebności par lęgowych;
 Zlokalizowanie rewirów lęgowych oraz wyszukanie gniazd kulika wielkiego przed rozpoczęciem prac agrotechnicznych;
 Określenie dokładnego położenia każdego znalezionego gniazda za pomocą urządzenia GPS;
 Określenie właścicieli lub dzierżawców działek, na terenie których zlokalizowano gniazda kulika wielkiego i uzgodnienie odpowiedniej metody ich ochrony. Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę na prowadzenie zabiegów czynnej ochrony;
 Oznakowanie gniazd, tak aby były widoczne dla rolników wykonujących prace agrotechniczne;
 Stały monitoring każdego znalezionego gniazda w celu śledzenia losów poszczególnych lęgów;
 Określenie sukcesu lęgowego oraz produkcji młodych;
 Ocenę stanu ochrony kulika wielkiego;
 Sporządzenie raportu końcowego z realizacji przedmiotu zamówienia;
 Wypełnienie bazy danych (plik excel), stanowiącej załącznik nr 1 do OPZ;
 Wykonanie dokumentacji fotograficznej dla każdego znalezionego gniazda (min. 3 zdjęcia siedliska lęgowego, min. 2 zdjęcia gniazda, w tym jedno zdjęcie z widocznym rodzajem łąki, na której ptaki zbudowały gniazdo).
b) Etap II – Inkubacja jaj oraz odchowanie piskląt:
 zabranie jaj kulika wielkiego z gniazda i transport do inkubatora (liczba zabieranych jaj do ustalenia z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia);
 inkubowanie jaj i monitorowanie procesu inkubacji;
 chów piskląt;
 zaobrączkowanie piskląt przed wypuszczeniem na wolność;
 założenie loggerów GPS na wybrane osobniki kulika wielkiego przed ich wypuszczeniem. Liczba zakładanych loggerów zostanie ustalona w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z Zamawiającym;
 wykonanie dokumentacji fotograficznej przedstawiającej poszczególne etapy inkubacji oraz chowu;
 zapewnienie stałego nadzoru weterynaryjnego w trakcie przetrzymywania piskląt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.5.5.) Wartość części: 40500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II – ochrona kulika wielkiego w obszarze Natura 2000 Nadnoteckie Łęgi PLB300003;
Celem przedmiotu zamówienia jest zwiększenie sukcesu lęgowego kulika wielkiego i zapewnienie trwałości populacji w obszarach Natura 2000.
Zamawiający informuje, że na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia posiada decyzję Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na odstępstwa od zakazów w stosunku do kulika wielkiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Etap I – Lokalizacja gniazd oraz monitoring lęgów:
 Pełną inwentaryzację kulika wielkiego w obszarze Natura 2000 poprzez określenie liczebności par lęgowych;
 Zlokalizowanie rewirów lęgowych oraz wyszukanie gniazd kulika wielkiego przed rozpoczęciem prac agrotechnicznych;
 Określenie dokładnego położenia każdego znalezionego gniazda za pomocą urządzenia GPS;
 Określenie właścicieli lub dzierżawców działek, na terenie których zlokalizowano gniazda kulika wielkiego i uzgodnienie odpowiedniej metody ich ochrony. Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę na prowadzenie zabiegów czynnej ochrony;
 Oznakowanie gniazd, tak aby były widoczne dla rolników wykonujących prace agrotechniczne;
 Stały monitoring każdego znalezionego gniazda w celu śledzenia losów poszczególnych lęgów;
 Określenie sukcesu lęgowego oraz produkcji młodych;
 Ocenę stanu ochrony kulika wielkiego;
 Sporządzenie raportu końcowego z realizacji przedmiotu zamówienia;
 Wypełnienie bazy danych (plik excel), stanowiącej załącznik nr 1 do OPZ;
 Wykonanie dokumentacji fotograficznej dla każdego znalezionego gniazda (min. 3 zdjęcia siedliska lęgowego, min. 2 zdjęcia gniazda, w tym jedno zdjęcie z widocznym rodzajem łąki, na której ptaki zbudowały gniazdo).
b) Etap II – Inkubacja jaj oraz odchowanie piskląt:
 zabranie jaj kulika wielkiego z gniazda i transport do inkubatora (liczba zabieranych jaj do ustalenia z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia);
 inkubowanie jaj i monitorowanie procesu inkubacji;
 chów piskląt;
 zaobrączkowanie piskląt przed wypuszczeniem na wolność;
 założenie loggerów GPS na wybrane osobniki kulika wielkiego przed ich wypuszczeniem. Liczba zakładanych loggerów zostanie ustalona w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z Zamawiającym;
 wykonanie dokumentacji fotograficznej przedstawiającej poszczególne etapy inkubacji oraz chowu;
 zapewnienie stałego nadzoru weterynaryjnego w trakcie przetrzymywania piskląt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.5.5.) Wartość części: 57500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część III – ochrona kulika wielkiego w obszarze Natura 2000 Dolina Środkowej Warty PLB300002.
Celem przedmiotu zamówienia jest zwiększenie sukcesu lęgowego kulika wielkiego i zapewnienie trwałości populacji w obszarach Natura 2000.
Zamawiający informuje, że na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia posiada decyzję Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na odstępstwa od zakazów w stosunku do kulika wielkiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Etap I – Lokalizacja gniazd oraz monitoring lęgów:
 Pełną inwentaryzację kulika wielkiego w obszarze Natura 2000 poprzez określenie liczebności par lęgowych;
 Zlokalizowanie rewirów lęgowych oraz wyszukanie gniazd kulika wielkiego przed rozpoczęciem prac agrotechnicznych;
 Określenie dokładnego położenia każdego znalezionego gniazda za pomocą urządzenia GPS;
 Określenie właścicieli lub dzierżawców działek, na terenie których zlokalizowano gniazda kulika wielkiego i uzgodnienie odpowiedniej metody ich ochrony. Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę na prowadzenie zabiegów czynnej ochrony;
 Oznakowanie gniazd, tak aby były widoczne dla rolników wykonujących prace agrotechniczne;
 Stały monitoring każdego znalezionego gniazda w celu śledzenia losów poszczególnych lęgów;
 Określenie sukcesu lęgowego oraz produkcji młodych;
 Ocenę stanu ochrony kulika wielkiego;
 Sporządzenie raportu końcowego z realizacji przedmiotu zamówienia;
 Wypełnienie bazy danych (plik excel), stanowiącej załącznik nr 1 do OPZ;
 Wykonanie dokumentacji fotograficznej dla każdego znalezionego gniazda (min. 3 zdjęcia siedliska lęgowego, min. 2 zdjęcia gniazda, w tym jedno zdjęcie z widocznym rodzajem łąki, na której ptaki zbudowały gniazdo).
b) Etap II – Inkubacja jaj oraz odchowanie piskląt:
 zabranie jaj kulika wielkiego z gniazda i transport do inkubatora (liczba zabieranych jaj do ustalenia z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia);
 inkubowanie jaj i monitorowanie procesu inkubacji;
 chów piskląt;
 zaobrączkowanie piskląt przed wypuszczeniem na wolność;
 założenie loggerów GPS na wybrane osobniki kulika wielkiego przed ich wypuszczeniem. Liczba zakładanych loggerów zostanie ustalona w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z Zamawiającym;
 wykonanie dokumentacji fotograficznej przedstawiającej poszczególne etapy inkubacji oraz chowu;
 zapewnienie stałego nadzoru weterynaryjnego w trakcie przetrzymywania piskląt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.5.5.) Wartość części: 47800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Towarzystwo Ochrony Przyrody "Salamandra"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781009642

7.3.3) Ulica: Stolarska 7

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-788

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CREX-Usługi Przyrodnicze Marek Maluśkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822205022

7.3.3) Ulica: Ks. Piotra Skargi 22

7.3.4) Miejscowość: Trzcianka

7.3.5) Kod pocztowy: 64-980

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Glapan AVIAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642521052

7.3.3) Ulica: Tetmajera 14/1

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.