Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00046997/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Naprawa i konserwacja kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawa tonerów w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 302 32 82, 320 12 95, 320 10 32
1.5.8.) Numer faksu: (58) 345 82 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5c91a4b-7441-11ec-beb3-a2bfa38226ab1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa i konserwacja kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawa tonerów w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5c91a4b-7441-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007129/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa tonerów do kserokopiarek i drukarek oraz naprawa drukarek i kserokopiarek w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.3.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa kserokopiarek i drukarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (łącznie z dostawą tonerów i tuszy)Rodzaj i typ urządzeń drukujących Planowana dostawa tonerów/tuszy w 2022 r.
HP LJ – 1100 2 szt. 8 szt.
HP LJ – 1200 1 szt. 8 szt.
HP LJ – 1300 1 szt. 6 szt.
HP LJ – 1319 mfp 5 szt. 30 szt.
HP LJ – 1320 10 szt. 100 szt.
HP LJ – CM1415 fnw 1 szt. 6 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
HP LJ – 1522 mfp 2 szt. 24 szt.
HP LJ – 1536 dnf 4 szt. 48 szt.
HP LJ – 1606 dn 1 szt. 4 szt.
HP LJ – C2025 dn 2 szt. 10 szt. cz/b i 30 szt. kolorowych
HP LJ – 2055 dn 3 szt. 24 szt.
HP LJ – 2100 1 szt. 4 szt.
HP LJ – CM2320 fxi 2 szt. 24 szt. cz/b i 24 szt. kolorowych
HP LJ – C3000 1 szt. 12 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
HP LJ – 3015 dn 3 szt. 18 szt.
HP LJ – 3050 3 szt. 18 szt.
HP LJ – 3200 1 szt. 4 szt.
Lexmark – 544x 1 szt. 12 szt. Cz/b i 12 szt. kolorowych
Samsung ML 3051 dn 5 szt. 30 szt.
Samsung SCX 4833 fr 2 szt. 30 szt.
OKI MC 362 dnw 2 szt. 24 szt. cz/b i 24 szt. kolorowych
OKI MC 562 1 szt. 12 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
OKI MB 441 1 szt, 12 szt.
Sharp MX 2300 2 szt. 12 szt. cz/b i 24 szt. kolorowych
Sharp MX 2301 1 szt. 12 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
Sharp MX 2310 1 szt. 12 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
Epson WF-R5690 3 szt. 3 szt. cz/b i 9 szt. Kolorowych -TUSZE
4.5.3.) Główny kod CPV: 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121300-6 - Urządzenia do powielania
30125100-2 - Wkłady barwiące
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
4.5.5.) Wartość części: 350000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa kserokopiarek i drukarek oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (łącznie z dostawą tonerów)a) Rodzaj i typ urządzeń drukujących Planowana dostawa tonerów w 2022 r.
Kyocera FS 1035 mfp 2 szt. 12 szt.
Kyocera FS 1135 mfp 2 szt. 24 szt.
Kyocera FS 1325 mfp 7 szt. 84 szt.
Kyocera FS 1370 dn 36 szt. 420 szt.
Kyocera P 2135 dn 9 szt. 80 szt.
Kyocera M 2535dn 66 szt. 660 szt.
Kyocera M 2540dn 56 szt. 180 szt.
Kyocera TA 250 ci 1 szt. 3 szt. cz/b i 18 sz. kolorowych
Kyocera TA 2551 ci 3 szt. 9 szt. cz/b i 27 szt. kolorowych
Kyocera TA 2552 ci 3 szt. 9 szt. cz/b i 27 szt. Kolorowych
Kyocera TA 2553 ci 4 szt. 16 szt. cz/b i 48 szt. kolorowych
Kyocera M 6026 cdn 1 szt. 6 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
Kyocera M 6030 cdn 1 szt. 6 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
Kyocera M 6230 cdn 3 szt. 16 szt. cz/b i 30 szt. kolorowych
Kyocera FSC 8020 mfp 1 szt. 12 szt. cz/b i 12 szt. kolorowych
Kyocera TA 180 5 szt. 20 szt.
Kyocera TA 181 6 szt. 60 szt.
Kyocera TA 3050ci 2 szt. 24 szt. cz/b i 24 szt. kolorowe
Kyocera TA 3051ci 2 szt. 24 szt. cz/b i 24 szt. kolorowe
Kyocera TA 4053ci 7 szt. 84 szt. cz/b i 84 szt. kolorowe
TA Triumph-Adler 4007ci 3 szt. 30 szt. cz/b i 30 szt. kolorowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30121300-6 - Urządzenia do powielania
30125100-2 - Wkłady barwiące
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLEX BIURO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190448664
7.3.3) Ulica: HEWELISZA 23/25
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-890
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"COMPLEXBIURO" G.TUROWSKI, G.KOWALSKI, K.SOSNOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMIT-MITA Jerzy Bielonko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190529730
7.3.3) Ulica: Kartuska 368A
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-125
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JERZY BIELONKO
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JERZY BIELONKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ZAKUP BEZGOTÓWKOWY BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ E10 I OLEJU NAPĘDOWEGO DLA ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY POLICJI W GDAŃSKU NA STACJACH TYPU MARINA W TRÓJMIEŚCIE
- Dostawa insulin dla UCK
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Dostawa ekranu pneumatycznego z projektorem i akcesoriami
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku oraz Urzędzie Skarbowym w Chojnicach - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW.
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.