eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 70

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 70

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468345101

1.5.8.) Numer faksu: 468345151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 70

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76991562-9256-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017151/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Wykonanie koncepcji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 70

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026167

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 826912,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie koncepcji projektowych dla zadania inwestycyjnego pn:
Przebudowa ulicy Łowickiej w ciągu drogi krajowej nr 70 na odc. od granicy miasta do ul. Armii Krajowej wraz z rozbudową skrzyżowania ul. Łowicka-Armii Krajowej.
Wyżej wymieniona nazwa zadania inwestycyjnego jest nazwą pod jaką zadanie jest wpisane do budżetu Miasta Skierniewice i nie przesądza o jego charakterze i zakresie.
Właściwy zakres inwestycji obejmuje wykonanie rozbudowy ulicy Łowickiej i ulicy ks. Kardynała Prymasa Stefana Wyszyńskiego na odcinku od granicy miasta do ulicy Widok wraz z rozbudową skrzyżowań położonych w ciągu tych ulic oraz rozbudową lub przebudowa odcinków ulic dochodzących do w/w dróg. Szczegółowy zakres inwestycji został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.

2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca:

a) wykonana koncepcje projektowe rozbudowy ulicy Łowickiej i ulicy ks. Kardynała Prymasa Stefana Wyszyńskiego na odcinku od granicy miasta do ulicy Widok wraz z rozbudową skrzyżowań położonych w ciągu tych ulic oraz rozbudową lub przebudową odcinków ulic dochodzących do w/w dróg, zgodnie z warunkami zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SWZ,
b) udzieli pełnych wyjaśnień dotyczących wykonanych koncepcji projektowych na etapie postępowania o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie projektów budowlanych, w terminie 3 dni od wezwania przez Zamawiającego, z przekazaniem wyjaśnień pocztą elektroniczną.
c) opracuje dokumentację zaopatrzoną w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z Umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i budowlanymi,
d) usunie wady koncepcji projektowych, w tym usunie ich braki, dokona ich uzupełnienia bądź wprowadzi w nich inne zmiany - w przypadku zgłoszenia zastrzeżeń do tych koncepcji przez Zamawiającego - bez dodatkowego wynagrodzenia.
3. Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące
czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie usług przez projektantów (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą
wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące
działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia).
Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia
zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 13 Projektu Umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowe STUDIO 63 Mikołaj Dryzner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368460989

7.3.3) Ulica: Meander 19/23

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-791

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

TRANSEKO Sp. j., ul. Śniadeckich 20/13 - analiza i prognoza ruchu.
Vegmar Sp. z o.o. - sprawdzenie dokumentacji i wsparcie merytoryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.