eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych oraz wykładzin i paneli na potrzeby Centrum Inwestycyjnego



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088377 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych oraz wykładzin i paneli na potrzeby Centrum Inwestycyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 452 70 61-64

1.5.8.) Numer faksu: 77 452 7065

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/451651

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych oraz wykładzin i paneli na potrzeby Centrum Inwestycyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90eb645c-a814-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Materiały do remontów: hydrauliczne, elektryczne, budowlane, stolarskie i inne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043499/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/10/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakup materiałów ogólnobudowlanych. 2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1A do SWZ (odpowiednio do części), zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy. 3. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest sukcesywne dostarczenie przez Wykonawcę bieżących zamówień, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SWZ. 4. Zamówienie – to bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, określające ilość tego asortymentu, miejsce dostawy, jednostkę zainteresowaną zamówieniem; w okresie o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ. 5. Ilości produktów (przedmiotu zamówienia) wskazane odpowiednio w załączniku nr 1A do SWZ
(w kolumnie Planowana ilość) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych odpowiednio w załączniku nr 1A do SWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przyszłej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44190000-8 - Różne materiały budowlane

4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakup materiałów elektrycznych. 2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1B do SWZ (odpowiednio do części), zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy. 3. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest sukcesywne dostarczenie przez Wykonawcę bieżących zamówień, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SWZ. 4. Zamówienie – to bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, określające ilość tego asortymentu, miejsce dostawy, jednostkę zainteresowaną zamówieniem; w okresie o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ. 5. Ilości produktów (przedmiotu zamówienia) wskazane odpowiednio w załączniku nr 1B do SWZ
(w kolumnie Planowana ilość) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych odpowiednio w załączniku nr 1B do SWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przyszłej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 70731,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakup materiałów elektrycznych. 2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1C do SWZ (odpowiednio do części), zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy. 3. Wykonaniem przedmiotu zamówienia jest sukcesywne dostarczenie przez Wykonawcę bieżących zamówień, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SWZ. 4. Zamówienie – to bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, określające ilość tego asortymentu, miejsce dostawy, jednostkę zainteresowaną zamówieniem; w okresie o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ. 5. Ilości produktów (przedmiotu zamówienia) wskazane odpowiednio w załączniku nr 1C do SWZ
(w kolumnie Planowana ilość) są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych odpowiednio w załączniku nr 1C do SWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przyszłej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112200-0 - Wykładziny podłogowe

44175000-7 - Panele

4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części nr 1 przedmiotowego postępowania dokonano ODRZUCENIA:
OFERTY NR 2, złożonej przez Wykonawcę: PHU Śmieszka Jacek Nakonieczny, ul. Luboszycka 33, 46-022 Kępa, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, tj.: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
UZASADNIENIE
W związku z pojawieniem się u Zamawiającego uzasadnionych wątpliwości w odniesieniu do Specyfikacji cenowej stanowiącej załącznik do oferty Wykonawcy (sporządzonej na podstawie Opisu Przedmiotu zamówienia/umowy - załącznika nr 1A do Specyfikacji Warunków Zamówienia). Zamawiający na podstawie art. 107 ust. 4 ustawy pismem dnia 20.05.2021 (L.dz. BZP: 592/2021) wezwał Wykonawcę o wyjaśnienia:
− Jakie normy spełniają produkty oferowane przez Wykonawcę w pozycjach: 33-34, 66, 120? Wykonawca w kolumnie „c” (odpowiednio do wymienionych pozycji) wskazał normę wraz z towarzyszącym temu określeniem „lub równoważną/równoważnej”. Tym samym Zamawiający
jednoznacznie nie może stwierdzić czy Wykonawca oferuje produkt zgodny ze wskazaną z normą czy może produkt spełniający normę równoważną do normy wymaganej przez Zamawiającego dla danego produktu. Jeżeli Wykonawca oferuje produkt zgodny ze wskazaną przez Wykonawcę normą w specyfikacji cenowej w kolumnie „c” winna zostać wymieniona jedynie: nazwa/typ/model produktu wraz ze wskazaną normą oraz z parametrami tego produktu. Jeżeli Wykonawca oferuje normę równoważną do wymaganej przez Zamawiającego w kolumnie „b” dla danego produktu w kolumnie „c” winna zostać wymieniona: nazwa/typ/model produktu wraz ze wskazaniem normy równoważnej dla danego produktu w stosunku do wymagań Zamawiającego określonych w kolumnie „b” oraz z parametrami tego produktu.
- Uszczegółowienie informacji zawartych w kolumnie „c”, w pozycjach 1-134, gdyż nie potwierdzają one wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego. Kolumna „c” powinna zawierać informacje: nazwa/typ/model i parametry produktu oferowanego przez Wykonawcę, a Wykonawca ograniczył się jedynie do określenia parametrów oferowanego produktu.
Dnia 25.05.2021 r. Wykonawca w odpowiedzi na powyższe wezwanie Zamawiającego przesłał poprawiony załącznik nr 1A do SWZ.
Wykonawca nie odniósł się do pierwszego tiretu Zamawiającego zawartego w wezwaniu z dnia 20.05.2021 (L.dz. BZP: 592/2021) i ponownie, w poprawionym już Załączniku nr 1A do SWZ wskazał normę wraz z towarzyszącym temu określeniem „lub równoważną/równoważnej”. Tym samym
Zamawiający jednoznacznie nie może stwierdzić czy Wykonawca oferuje produkt zgodny ze wskazaną przez Zamawiającego normą czy może produkt spełniający normę równoważną do normy wymaganej przez Zamawiającego dla danego produktu. Wykonawca w pozycji nr 108 w/w załącznika, zaoferował: folię malarską cienką 4x5m, czyli produkt niezgodny z wymaganiami Zamawiającego, który zgodnie z kolumną „b” wymagał: taśmy lakierniczej
5cm / Opakowanie [rolka] 50m.
W związku z powyższym należy stwierdzić o odrzuceniu oferty Wykonawcy: PHU Śmieszka Jacek
Nakonieczny ul. Luboszycka 33, 46-022 Kępa w części nr 1 przedmiotowego postępowania jako w pełni uzasadnione i stanowiące ustawowy obowiązek Zamawiającego.
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy, Zamawiający UNIEWAŻNIŁ
POSTĘPOWANIE o udzielenie zamówienia publicznego w części nr 1, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy, tj.: wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33213,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33213,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80572,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111762,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80572,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 278031278

7.3.3) Ulica: Św. Anny 5

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-117

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80572,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.