eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług hotelarsko - gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych na potrzeby organizacji działań w projekcie "W stronę rodziny- wsparcie usług adopcyjnych".



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088340 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych na potrzeby organizacji działań w projekcie „W stronę rodziny- wsparcie usług adopcyjnych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 29

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 501 -363-322

1.5.8.) Numer faksu: 798-913-733

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań związanych z postępowaniem adopcyjnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych na potrzeby organizacji działań w projekcie „W stronę rodziny- wsparcie usług adopcyjnych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2cf7ef4-bed6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010336/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas zajęć organizowanych przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W stronę rodziny-wsparcie usług adopcyjnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066897/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.3.2021.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 141153,86 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121733,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych na potrzeby organizacji działań w projekcie „W stronę rodziny- wsparcie usług adopcyjnych”.
2. Świadczenie usług polega na zapewnieniu noclegów, wyżywienia oraz udostępnieniu zaplecza szkoleniowego i sprzętu w obiekcie hotelarskim o standardzie minimum 3 gwiazdek. Obiekt powinien być o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych dla kategorii *** (trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie z dnia 26 października 2017 r. ( Dz.U z 2017r., poz. 2166).
3. Wykonawca zapewni realizację usługi na terenie wybranych powiatów województwa śląskiego, tj żywieckiego, cieszyńskiego, bielskiego.
4. Wykonawca zapewni aby baza noclegowa oraz sale warsztatowe znajdowały się w tym samym budynku.
5. Wykonawca zapewni dla uczestników pomieszczenie do przechowania bagażu , po wymeldowaniu do czasu zakończenia zajęć.
5. Wykonawca zapewni możliwość oznakowania plakatem informacyjnym holu, wejść oraz wewnętrznych sal , w których odbywać się będą poszczególne zajęcia.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności dotyczącymi wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział w realizacji usługi oraz dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny w związku z wirusem SARS-CoV-2, a także innymi wytycznymi wydanymi przez uprawnione Organy w trakcie epidemii SARS-CoV-2.
Na potrzeby realizacji zamówienia przyjmuje się, iż Organizatorem w rozumieniu powyższych przepisów/wytycznych jest Wykonawca.
7. Zamówienie zostało podzielone na osiem następujących części:
1) Część I – Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych wraz ze sprzętem na potrzeby organizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z traumą rozwojową oraz ich rodzin adopcyjnych, organizowanego w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 41153,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych wraz ze sprzętem na potrzeby organizacji kursu terapeutycznego dla dzieci z nadpobudliwością psychoruchową i deficytem uwagi oraz ich rodzin adopcyjnych (grupa I), organizowanego w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 21161,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych wraz ze sprzętem na potrzeby organizacji kursu terapeutycznego dla dzieci z nadpobudliwością psychoruchową i deficytem uwagi oraz ich rodzin adopcyjnych (grupa II), organizowanego w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 21466,49 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych wraz ze sprzętem na potrzeby organizacji warsztatów dla rodzin adopcyjnych pn. „Siła więzi – jak budować relacje w rodzinie” (grupa I), organizowanego w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 6966,55 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych wraz ze sprzętem na potrzeby organizacji warsztatów dla rodzin adopcyjnych pn. „Siła więzi – jak budować relacje w rodzinie” (grupa II), organizowanego w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 8517,03 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych wraz ze sprzętem na potrzeby organizacji seminarium interdyscyplinarnego, organizowanego w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 15580,55 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych wraz ze sprzętem na potrzeby organizacji szkolenia pn. „Kompendium efektywnego pracownika” (I część), organizowanego w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 12102,03 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych wraz ze sprzętem na potrzeby organizacji szkolenia pn. „Kompendium efektywnego pracownika” (II część), organizowanego w ramach projektu pod nazwą „W stronę rodziny – wsparcie usług adopcyjnych”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 13797,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51418,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51418,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51418,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dłubak FPHU ENIGMA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5740000755

7.3.3) Ulica: Zdrojowa 8

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51418,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-12 do 2021-07-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22119,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22119,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22119,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dłubak FPHU ENIGMA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5740000755

7.3.3) Ulica: Zdrojowa 8

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22119,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-15 do 2021-07-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22119,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22119,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22119,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dłubak FPHU ENIGMA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5740000755

7.3.3) Ulica: Zdrojowa 8

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22119,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-07 do 2021-10-10

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8823,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8823,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8823,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dłubak FPHU ENIGMA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5740000755

7.3.3) Ulica: Zdrojowa 8

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8823,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-25 do 2021-09-26

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8823,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8823,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8823,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dłubak FPHU ENIGMA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5740000755

7.3.3) Ulica: Zdrojowa 8

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8823,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-16 do 2021-10-17

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dłubak FPHU ENIGMA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5740000755

7.3.3) Ulica: Zdrojowa 8

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-16 do 2021-09-17

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12975,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12975,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dłubak FPHU ENIGMA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5740000755

7.3.3) Ulica: Zdrojowa 8

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-25 do 2021-06-26

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dłubak FPHU ENIGMA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5740000755

7.3.3) Ulica: Zdrojowa 8

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-01 do 2021-10-02
2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.