eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją oraz naprawami awaryjnymi urządzeń i instalacji drzwi automatycznych, bram wjazdowych, bram garażowych oraz szlabanów - Nr 14/21/P



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087935 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją oraz naprawami awaryjnymi urządzeń i instalacji drzwi automatycznych, bram wjazdowych, bram garażowych oraz szlabanów - Nr 14/21/P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.4.2.) Miejscowość: Dęblin

1.4.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.4.7.) Numer telefonu: 261 517 714

1.4.8.) Numer faksu: 261 519 536

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087935

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00082409/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji

Przed zmianą:
W ramach realizowanej usługi Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania gotowości do usuwania nagłych awarii w pracy urządzeń drzwi automatycznych, bram wjazdowych, bram garażowych oraz szlabanów zainstalowanych w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania gotowości usuwania nagłych awarii na każde zgłoszenie e-mailowe Zamawiającego - przez okres obowiązywania umowy, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.
Usługi napraw awaryjnych (prawo opcji) będą realizowane od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2021 roku. W przypadku potrzeby uruchomienia zamówienia w ramach prawa opcji (konieczność wykonania usługi naprawy awaryjnej i zakupu części i urządzeń niezbędnych do usunięcia awarii), w terminie 24 godzin-od momentu stawienia się u Zamawiającego pracowników Wykonawcy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół awarii określający rodzaj usterki lub awarii wstępną wycenę materiałów i robocizny w celu jej akceptacji, w formie pisma zawierającego całkowity koszt brutto tej dostawy i usługi. Zatwierdzenie przez Zamawiającego wstępnej wyceny będzie równoznaczne ze zleceniem wykonania naprawy.
W przypadku wystąpienia awarii, czas oczekiwania na przybycie konserwatora, nie może przekroczyć 12 godzin - od momentu zawiadomienia o awarii: fax, e-mail, tel. Stawienie się pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w celu zdiagnozowania przyczyny niesprawności i podjęcia naprawy awaryjnej powinno nastąpić nie później niż w ciągu 12 godzin od pisemnego i telefonicznego zawiadomienia: fax, e-mail, tel. W terminie 3 godzin od stawienia się w siedzibie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do znalezienia i zdiagnozowania przyczyny awarii.W terminie 24 godz. od momentu zlecenia naprawy awaryjnej przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do jej usunięcia. W przypadku braku technicznych możliwości usunięcia awarii,
w terminie 24 godz., jako wymagającej użycia lub zastosowania części zamiennych (urządzeń bądź ich elementów), które nie są już produkowane, są produkowane na specjalne zamówienie lub nie są dostępne z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - przed upływem tegoż terminu:
a) Wykonawca zainstaluje nieodpłatnie urządzenie spełniające warunki techniczne niezbędne do funkcjonowania urządzeń i instalacji drzwi automatycznych, bram wjazdowych, bram garażowych oraz szlabanów do czasu zainstalowania naprawionego urządzenia (podzespołu), a ponadto
b) Strony ustalą w formie pisemnej („Protokół konieczności”) inny termin usunięcia awarii.
Wykonawca nie może odmówić realizacji prawa opcji, z zastrzeżeniem, iż zostało ono uruchomione w terminach przewidzianych w ogólnych warunkach umowy – załączniku nr 6 do SWZ. Odmowa realizacji zamówienia z prawa opcji uruchomionego w terminie skutkuje częściowym odstąpieniem od umowy
i naliczeniem kar umownych.
Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na zasadach określonych w ogólnych warunkach umowy, stosując odpowiednio postanowienia jak dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego).
Wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji obejmuje:
- Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie do 30 000 zł brutto - dotyczy materiałów – z tytułu zakupu części i urządzeń niezbędnych do usunięcia awarii;
- Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie do 5 000 zł brutto - dotyczy kosztów wykonania usługi naprawy awaryjnej (robocizna).

Po zmianie:
W ramach realizowanej usługi Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania gotowości do usuwania nagłych awarii w pracy urządzeń drzwi automatycznych, bram wjazdowych, bram garażowych oraz szlabanów zainstalowanych w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania gotowości usuwania nagłych awarii na każde zgłoszenie e-mailowe Zamawiającego - przez okres obowiązywania umowy, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.
Usługi napraw awaryjnych (prawo opcji) będą realizowane od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2021 roku. W przypadku potrzeby uruchomienia zamówienia w ramach prawa opcji (konieczność wykonania usługi naprawy awaryjnej i zakupu części i urządzeń niezbędnych do usunięcia awarii), w terminie 24 godzin-od momentu stawienia się u Zamawiającego pracowników Wykonawcy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół awarii określający rodzaj usterki lub awarii wstępną wycenę materiałów i robocizny w celu jej akceptacji, w formie pisma zawierającego całkowity koszt brutto tej dostawy i usługi. Zatwierdzenie przez Zamawiającego wstępnej wyceny będzie równoznaczne ze zleceniem wykonania naprawy.
W przypadku wystąpienia awarii, czas oczekiwania na przybycie konserwatora, nie może przekroczyć 12 godzin - od momentu zawiadomienia o awarii: fax, e-mail, tel. Stawienie się pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w celu zdiagnozowania przyczyny niesprawności i podjęcia naprawy awaryjnej powinno nastąpić nie później niż w ciągu 12 godzin od pisemnego i telefonicznego zawiadomienia: fax, e-mail, tel. W terminie 3 godzin od stawienia się w siedzibie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do znalezienia i zdiagnozowania przyczyny awarii.W terminie 24 godz. od momentu zlecenia naprawy awaryjnej przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do jej usunięcia. W przypadku braku technicznych możliwości usunięcia awarii,
w terminie 24 godz., jako wymagającej użycia lub zastosowania części zamiennych (urządzeń bądź ich elementów), które nie są już produkowane, są produkowane na specjalne zamówienie lub nie są dostępne z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - przed upływem tegoż terminu
strony ustalą w formie pisemnej („Protokół konieczności”) inny termin usunięcia awarii.
Wykonawca nie może odmówić realizacji prawa opcji, z zastrzeżeniem, iż zostało ono uruchomione w terminach przewidzianych w ogólnych warunkach umowy – załączniku nr 6 do SWZ. Odmowa realizacji zamówienia z prawa opcji uruchomionego w terminie skutkuje częściowym odstąpieniem od umowy
i naliczeniem kar umownych.
Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane na zasadach określonych w ogólnych warunkach umowy, stosując odpowiednio postanowienia jak dla zamówienia podstawowego (gwarantowanego).
Wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji obejmuje:
- Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie do 30 000 zł brutto - dotyczy materiałów – z tytułu zakupu części i urządzeń niezbędnych do usunięcia awarii;
- Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie do 5 000 zł brutto - dotyczy kosztów wykonania usługi naprawy awaryjnej (robocizna).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-06-24 10:00

Po zmianie:
2021-06-25 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
Ofertę wraz z dokumentami określonymi w SWZ w rozdziale XI należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings (na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania) -w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 24.06.2021r. do godz. 10:00. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty (załączniki).

Po zmianie:
Ofertę wraz z dokumentami określonymi w SWZ w rozdziale XI należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings (na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania) -w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 25.06.2021r. do godz. 09:00. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty (załączniki).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-06-24 10:30

Po zmianie:
2021-06-25 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-07-23

Po zmianie:
2021-07-24

2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.