eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilamowice › Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Wilamowice.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Wilamowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilamowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182321

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 1

1.5.2.) Miejscowość: Wilamowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: (033) 8129430

1.5.8.) Numer faksu: (033) 8129431

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.wilamowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wilamowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62655669-b383-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Wilamowice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62655669-b383-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032359/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi oświetleniowej na terenie Gminy Wilamowice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039154

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na terenie Gminy Wilamowice istnieje 1317 punktów świetlnych, z czego 860 szt. stanowi własność TAURON Nowe Technologie S.A., a pozostałych 457 szt. jest własnością Gminy Wilamowice.

Gmina wystąpiła z zapytaniem do Spółki, czy wyrazi zgodę na dokonanie wyboru firmy świadczącej usługę oświetleniową - zgodnie z ustawą Pzp.

W odpowiedzi Spółka nie wyraziła zgody na eksploatację i konserwację sieci oświetlenia ulicznego, będącej jej własnością, przez inne podmioty.
Punkty świetlne stanowiące własność Gminy są powiązane pod względem technicznym i funkcjonalnym z punktami świetlnymi stanowiącymi własność Spółki.

W związku z powyższym konieczne jest, aby usługę oświetleniową dotyczącą punktów świetlnych stanowiących własność Gminy świadczył ten sam Wykonawca.

Przedstawiony stan faktyczny i prawny wskazuje na spełnienie przesłanek określ. w art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. a i b) ustawy Pzp dla udzielenia zamówienia publicznego, w celu zapewnienia realizacji zadania własnego gminy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IS.271.3.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 259726,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa objęta przedmiotem zamówienia będzie obejmowała następujące czynności:

1) oględziny i przeglądy urządzeń energetycznych (w zakresie dotyczącym 1 317 punktów świetlnych),
2) wymianę źródeł światła, elementów zabezpieczeń i bieżące usuwanie stwierdzonych usterek,
3) ustalanie z Zamawiającym czasu pracy oświetlenia,
4) wykonanie nastawień i programowania urządzeń sterujących oświetleniem wg ustaleń
z Zamawiającym,
5) malowanie konstrukcji wsporczych wraz z wnękami i wspornikami,
6) okrzesanie drzew i gałęzi niespełniających wymagań przepisów eksploatacji oświetlenia i normy pn-75/e-05100 na trasach linii napowietrznych oświetlenia,
7) okresowe kontrole stanu oświetlenia wykonywane raz na miesiąc,
8) na pisemny wniosek Zamawiającego, Wykonawca wykonywał będzie nocne kontrole stanu oświetlenia przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.

Szczegółowe wytyczne dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311436,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311436,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311436,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie lub przy pomocy podmiotu z Grupy TAURON.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311436,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.