eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie - numer postępowania: 17/ZP/21

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087813 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie – numer postępowania: 17/ZP/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224435686; 224435685

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie – numer postępowania: 17/ZP/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea20d53a-ad6e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047227/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17/ZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 406503 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 232396,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest wykonanie nw. robót budowlanych w budynku
Szkoły Podstawowej nr 387 przy ul. Kasprzaka 1/3 w Warszawie, w szczególności:
a) Remont sali gimnastycznej:
- rozebranie istniejącej posadzki z deszczułek dębowych,
- wykonanie izolacji z papy asfaltowej wraz z naprawą podłoża,
- wykonanie posadzki z deszczułek dębowych gr 22 mm, 450x70 mm z wycyklinowaniem i wypolerowaniem,
- montaż cokołów dębowych z wycięciem wentylacyjnym od strony ściany,
- wymiana kratek wentylacyjnych w podłodze sali,
- wytrasowanie i malowanie linii boiskowych farbą poliuretanową,
- trzykrotne lakierowanie posadzek lakierem nawierzchniowym antypoślizgowym utwardzonym chemicznie przeznaczonym do podłóg sportowych z dodatkowym zagruntowaniem podkładem w systemie lakierowania,
- tapetowanie części ścian tapetą z włókna szklanego,
- malowanie ścian do wys. 3,10 emalią akrylową,
- malowanie sufitów i ścian powyżej 3,10 farbą lateksową,
- malowanie elementów stalowych, rurek, grzejników, parapetów, osłon lamp.
- wymiana drzwi do sali gimnastycznej na aluminiowe całoszklone z szybą klejoną P-4 – 2 szt.,
- wymiana drzwi do schowka w sali gimnastycznej na stalowe pełne dwuskrzydłowe – 1szt.,
- wymiana i uzupełnienie osłon grzejnikowych,
- montaż rolet zaciemniających do wszystkich okien w sali gimnastycznej z możliwością obsługi z poziomu podłogi,
- montaż mechanizmów korbowych uchyłu okien z poziomu podłogi sali gimnastycznej,
- wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych na panele LED,
- demontaż i ponowny montaż osłon kratowych na oprawy,
- dodatkowa instalacja do opraw awaryjnych,
- wymiana gniazd szczelnych.
b) Remont magazynku przy sali gimnastycznej:
- zerwanie istniejącej posadzki z tworzyw sztucznych,
- wyrównanie podłoża,
- wykonanie nowej posadzki z tworzyw sztucznych,
- malowanie ścian i sufitów z wykonaniem gładzi gipsowych,
- wykonanie lamperii lakierem transparentnym,
- wymiana opraw oświetleniowych
c) Remont pokoju Wf:
- malowanie ścian i sufitów z wykonaniem gładzi gipsowych,
- wykonanie lamperii lakierem transparentnym,
- wymiana drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych do pomieszczenia wf,
- montaż rolet zaciemniających w pokoju wf.

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
2.1) dokumentacja, w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) dokumentacja rysunkowa do przedmiaru robót;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót,
ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 11 do SWZ,
2.2) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

3) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.

4) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 285.847,90 zł.

5). Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

6) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221962,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399632,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225824,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAL-BUD VB Violetta Borusińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261402094

7.3.3) Ulica: Krucza 47A lok. 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-509

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

90 % - roboty ogólnobudowlane - posadzkarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225824,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.