eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B oraz terenu przynależnego do budynku



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B oraz terenu przynależnego do budynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Sąd Rejonowy w Iławie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 4B

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@ilawa.sr.gov.pl;

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ilawa.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8f1854d-90c6-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B oraz terenu przynależnego do budynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8f1854d-90c6-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087560

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071393/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. M. Kopernika 4b oraz terenu przynależnego do budynku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020042

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Adm. 261 – 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B oraz terenu przynależnego do budynku, zgodnie z formularzem kalkulacji stawki roboczogodziny (zał. nr 1A do SWZ), formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 1B do SWZ); projektem umowy (zał. nr 3 do SWZ); zakresem obowiązków pracowników ochrony - zał. nr 1 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do SWZ, zakresem obowiązków pracowników ochrony wykonujących zadania konwojowe - zał. nr 2 do projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do SWZ oraz zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021.1995 j.t.).
2. Postanowienia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
Usługa ochrony osób i mienia odbywać się będzie w budynku Sądu Rejonowego w Iławie zlokalizowanym w Iławie przy ul. Mikołaja Kopernika 4B, jn.:
1) Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia:
a) w dniach od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w godzinach od 7:00 do 15:30 (w poniedziałki od 7:00 do 18:00 ) - przez 3 osoby, w tym:
- do obsługi bramki magnetycznej (wejście główne) oraz prześwietlania bagażu – 1 osoba,
- do obsługi i nadzoru monitoringu – 1 osoba,
- do zabezpieczenia porządku i bezpieczeństwa na terenie budynku i terenu posesji – 1 osoba,
b) w godzinach od 15:30 do 7:00 dnia następnego (od wtorku do piątku) i od 18:00 do 7:00 dnia następnego (w poniedziałki) – 2 osoby,
c) w soboty, niedziele i święta – całą dobę – 2 osoby;

Nie dopuszcza się pełnienia dyżurów przez pracowników ochrony w jednoosobowym składzie na zmianie.

2) Transport i konwojowanie wartości pieniężnych:

L.p. SKĄD – DOKĄD Ilość przewozów 1 od : Sąd Rejonowy w Iławie, ul. Mikołaja Kopernika 4B do : bank właściwy do obsługi sądu (teren m. Iława) codziennie (na żądanie w ciągu 2 godzin od zgłoszenia)

Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia w terminie do
7 dni od dnia podpisania umowy planu transportu i konwojowania wartości pieniężnych, który musi uzyskać zatwierdzenie Zamawiającego.

3) Grupa interwencyjna - monitorowanie lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w chronionym budynku, w tym alarmu p.poż, wraz z niezbędnymi interwencjami podejmowanymi przez grupę interwencyjną na każdy wyemitowany przez dany system sygnał.

3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) ochronę obiektu przed włamaniem;
2) ochronę przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektu oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego;
3) ochronę terenu przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie,
4) kontrolę wszystkich osób wchodzących i wychodzących do i z obiektu w czasie godzin pracy instytucji;
5) zabezpieczenie porządku i bezpieczeństwa na terenie obiektu Zamawiającego, w tym patrolowanie terenu przynależnego do obiektu objętego przedmiotem zamówienia;
6) kontrolę wszystkich pracowników Zamawiającego oraz innych osób (przy wcześniejszym pisemnym powiadomieniu przez Zamawiającego) wchodzących i wychodzących do i z obiektów poza godzinami pracy instytucji;
7) wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających, tj. obsługę bramek magnetycznych, mobilnego skanera rentgenowskiego marki AutoClear AC 6040 do prześwietlania bagażu i przesyłek oraz sytemu monitoringu;
8) monitorowanie sygnałów systemu alarmowego i p.poż w systemie całodobowym i podejmowanie interwencji przez grupę interwencyjną w przypadku otrzymania sygnału alarmowego;
9) transport i konwojowanie wartości pieniężnych do jednej jednostki obliczeniowej;
10) zapewnienie każdorazowego przyjazdu grupy interwencyjnej w czasie do 10 minut, licząc od chwili wezwania przez pracownika Zamawiającego lub pracownika ochrony, bądź od momentu otrzymania sygnału wyemitowanego przez monitorowane lokalne systemy alarmowe i p.poż chronionego obiektu.
11) udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722066,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2309085,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722066,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solid Security Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Solid Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010852623

7.3.3) Ulica: Postępu 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1722066,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-10 do 2025-02-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.