Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00559177/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku szkoły w Przedmieściu Bliższym na funkcję żłobka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Solec nad Wisłą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Solec nad Wisłą
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 0 783-627-100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@solec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30f21536-9aba-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku szkoły w Przedmieściu Bliższym na funkcję żłobka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30f21536-9aba-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070648/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku szkoły w Przedmieściu Dalszym na funkcję żłobka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku szkoły w Przedmieściu Bliższym na funkcję żłobkaw ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiI.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku szkoły w Przedmieściu Bliższym na funkcję żłobka . Zaplanowano przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części budynku na parterze skrzydła frontowego Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Przedmieściu Bliższym 141, działka nr 461. Zakres obejmie kompleksowe wykonie robót budowlanych związanych przystosowaniem pomieszczeń do funkcjonowania żłobka gminnego.
1. Zakres obejmie wykonanie prac budowlanych wewnętrznych:
- demontaż: drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, okien przeznaczonych do wymiany oraz okien likwidowanych, parapetów, uzbrojenia,
- rozbiórka podłóg na gruncie, parapetów wewnętrznych,
- wykonanie podciągów w miejscach projektowanych otworów okiennych i drzwiowych,
- wyburzenia : okno podawcze, otwory drzwiowe, drzwi zewnętrzne, zmiana wysokości otworów,
- wykonanie nowych podłóg na gruncie,
- wykonanie ścian działowych murowanych.
- prace tynkarskie, naprawy tynków, zabudowy g-k przewodów instalacji kanalizacyjnej, c.o. i wentylacji mechanicznej,
- prace instalacyjne (instalacje elektryczne , sanitarne)
- wykonanie wentylacji mechanicznej,
- montaż stolarki drzwiowej i okiennej, parapetów,
- wykonanie powłok malarskich, tapetowanie, okładziny ścian i posadzek
- montaż elementów dekoracyjnych ścian.
- montaż osłon grzejnikowych,
- montaż sanitariatów, armatury,
- dostawa i montaż wyposażenia.
2. Prace zewnętrzne:
- rozbiórka opaski, chodnika i schodów terenowych z balustradą,
- odsłonięcie ściany południowo-wschodniej wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ściany fundamentowej, opaska z kostki brukowej,
-rozbiórka chodnika przed wejściem i ponowne ułożenie po wykonaniu prac izolacyjnych fundamentu, wykonanie wycieraczki wpuszczanej,
- wykonanie tynku mozaikowego na części cokołowej,
-wykonanie opaski budynku i chodnika z kostki betonowej,
Wykonanie ściany oporowej prostopadłej do budynku w miejscu różnicy terenu,
- wykonanie schodów terenowych i tarasu zewnętrznego z kostki,
- wykonanie balustrad przy schodach terenowych, ścianie oporowej,
- remont studzienki doświetlającej,
- montaż placu zabaw na podłożu trawiastym.
3. Instalacje elektryczne:
- wykonanie zasilania z rozdzielni głównej za pomocą linii zasilającej i projektowanej tablicy rozdzielczej z możliwością opomiarowania podlicznikiem energii elektrycznej 3-fazowej,
-w pomieszczeniach żłobka zaplanowano wykonanie oświetlenia oprawami LED,
- przewody zasilające zgodnie z dokumentacją układane pod tynkiem lub w niepalnych rurach lub kanałach instalacyjnych,
- osprzęt zgodny z projektem zabezpieczony wyłącznikami różnicowoprądowymi i instalacyjnymi oraz rozłącznikami bezpiecznikowymi umieszczonymi w tablicy rozdzielczej,
- montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu oraz wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego,
- montaż głównej szyny wyrównawczej z bednarki ze stali ocynkowanej oraz szyn uziemiających, wyrównawczych, połączonych z uziomem otokowym budynku,
- wykonanie szafy elektrycznej. W pomieszczeniach zaprojektowano system SWIN, instalację RTV i system wideofonowy.
4. Instalacje sanitarne, zakres obejmie:
- przebudowę instalacji centralnego ogrzewania,
- demontaż starych rur uciągów, zaworów, grzejników członowych,
- wykonie nowych rurociągów, zaworów, montaż nowych grzejników
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
- instalację wodociągową,
- instalację kanalizacyjną.
5. Wyposażenie pomieszczeń żłobka:
a) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Sali nr 1 i nr 2 tj.:
- szafa na pościel i łóżeczka,
- zestaw mebli,
- fotel,
- mały stolik,
- dywany,
- krzesełka do karmienia,
- stół prostokątny,
b) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia łazienek, tj.:
- pojemniki na papier, dozowniki do płynu, dozowniki na mydła w płynie, lustra, podajniki ręczników papierowych,
- szafki wiszące, nocniki, przewijaki, materace,
- półki na pieluchy i akcesoria,
- podesty do WC;
c) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia szatni, tj.:
- szafki z drzwiczkami,
- siedziska piankowe,
- ścianki manipulacyjno – sensoryczne,
- tablice korkowe,
- wózki, gąsienice spacerowe.
d) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia rozdzielni, tj.:
- stół ze zlewem,
- zmywarka,
- stół przyścienny,
- chłodziarka,
- kuchenka indukcyjna,
- pojemnik na odpadki.
e) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia szatni, magazynu, tj.:
- szafki kuchenne, szafka socjalna, stolik, krzesło, regał magazynowy.
f) Elementy placu zabaw:
- domek z magicznym dzwonkiem,
- mały stoki piknikowy,
- małpi gaj z podwójną zjeżdżalnią,
- piaskownica żółw.
Szczegółowy wykaz wyposażenia określono w projekcie technicznym – Architektura oraz przedmiarze robót.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac towarzyszących, oraz robót tymczasowych nie objętych dokumentacją projektową i przedmiarami robót a koniecznych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie likwidacja placu budowy, wywóz odpadów, uporządkowanie terenu po budowie, obsługa geodezyjna, prowadzenia dziennika budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
Szczegółowy sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt zagospodarowania terenu i projekty techniczne: architektura, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne.
2) przedmiary robót: budowlany, elektryczny, sanitarny, wyposażenia.
3) STWIORB,
4) wzór umowy.
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45442100-8 - Roboty malarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1890000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 830250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOJALUX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7963016168
7.3.3) Ulica: Błazińska 93
7.3.4) Miejscowość: Iłża
7.3.5) Kod pocztowy: 27-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 830250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SOLEC NAD WISŁĄ
więcej: przetargi SOLEC NAD WISŁĄ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Budowa Gminnego Przedszkola w Michałowie - etap I .(2)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.