Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00086137/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
- 2021/BZP 00086137/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00115112/01 - Wynik z dnia 2021-07-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087519 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy mleka, jego przetworów i tłuszczów roślinnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.wilk@babinski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087519
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00086137/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy mleka, jego przetworów i tłuszczów roślinnych.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy. W tym, w ramach dostaw Zamawiający wymaga między innymi:
3.1. Dostarczany asortyment będzie I klasy, świeży i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa według wagi netto.
3.2. Wykonawca realizować będzie dostawy w sposób ciągły, 5-6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty (wg. potrzeb) do magazynu żywnościowego Zamawiającego, do godziny 5:00, z dostarczeniem i wniesieniem do magazynu oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy i Zamawiającego.
3.3. Zamawiający wymaga by 2/3 terminu wyznaczonego w zakresie przydatności do spożycia produktu zarezerwowana była dla Zamawiającego.
3.4. W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia.
3.5. Dostawy następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
4. Zamawiający wymaga by w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SWZ), w kol. 9, w każdej pozycji Wykonawca wskazał nazwę producenta proponowanego asortymentu.
Po zmianie:
1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy mleka, jego przetworów i tłuszczów roślinnych.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy. W tym, w ramach dostaw Zamawiający wymaga między innymi:
3.1. Dostarczany asortyment będzie I klasy, świeży i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa według wagi netto.
3.2. Wykonawca realizować będzie dostawy w sposób ciągły, 5-6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty (wg. potrzeb) do magazynu żywnościowego Zamawiającego, do godziny 5:00, z dostarczeniem i wniesieniem do magazynu oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy i Zamawiającego.
3.3. Zamawiający wymaga by 2/3 terminu wyznaczonego w zakresie przydatności do spożycia produktu zarezerwowana była dla Zamawiającego.
3.4. W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia.
3.5. Dostawy następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
- Dostawa komputerów, monitorów, niszczarek oraz sprzętu sieciowego
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.