Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052391/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087176 z dnia 2021-06-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej 360598K ul. Sinkiewicza w km od 0+098,60 do km 0+397,50 w miejscowości Maniowy, Gmina Czorsztyn”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czorsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gorczańska 3
1.5.2.) Miejscowość: Maniowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-436
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 275 00 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czorsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czorsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/ug_czorsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej 360598K ul. Sinkiewicza w km od 0+098,60 do km 0+397,50 w miejscowości Maniowy, Gmina Czorsztyn”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9560209-b304-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001731/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej 360598K ul. Sienkiewicza w km od 0+098,60 do km 0+397,50 w miejscowości Maniowy, Gmina Czorsztyn .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052391/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 666341,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa
Rodzaj robót - przebudowa drogi gminnej, klasy technicznej „D” w granicach istniejącego pasa drogowego Roboty budowlane obejmują: nawierzchnię bitumiczną jezdni i zatok postojowych, nawierzchnię z kostki betonowej brukowej chodników, utwardzonych poboczy i opasek, nawierzchnię gruntową poboczy, przebudowę kanalizacji deszczowej oraz budowę kanału technologicznego,
Roboty budowlane będą polegały na:
(a) rozebraniu istniejącej zniszczonej nawierzchni bitumicznej jezdni o zmiennej szerokości ok.3,5-4,0 m oraz frezowaniu profilującym pozostałej części jezdni i zatok postojowych,
(b) rozebraniu istniejącej zniszczonej nawierzchni chodników, poboczy i opasek (nawierzchnia bitumiczna i z prefabrykatów betonowych) o zmiennej szerokości
(c) przebudowie kanalizacji deszczowej, z wymianą i uzupełnieniem wpustów ulicznych i przykanalików,
(d) wykonaniu kanału technologicznego w pasie drogowym (pod chodnikiem),
(e) wymianie zniszczonych krawężników i obrzeży,
(f) wyrównaniu istniejącej podbudowy drogowej i uzupełnieniu podbudowy
w miejscach gdzie jej brakuje,
(g) odtworzeniu nawierzchni jezdni z masy mineralno-bitumicznej - (szerokość podstawowa 4,5m) odtworzeniu zatok postojowych w dostosowaniu do krawędzi przebudowanej jezdni,
wymianie i ujednoliceniu nawierzchni poboczy i chodników z kostki betonowej brukowej, zmiennej szerokości dopasowanej do istniejących ogrodzeń na granicy pasa drogowego (szerokość podstawowa 2,15 m z uwzględnieniem szerokości krawężnika).
Sposób wykonywania robót:
-ręczny i zmechanizowany sposób wykonywania robót poprzez firmy,
-zakłada się, że roboty będą prowadzone w porze dziennej w systemie pracy jednozmianowej, zgodnie z aktualnymi przepisami BHP i PPOŻ,
-w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, ich wykonawca zobowiązany będzie do zmniejszenia do minimum uciążliwości dla terenów sąsiednich
i zapewnienia dostępności do drogi publicznej dla posesji do niej przylegających,
-odpady powstałe w trakcie robót budowlanych będą w pierwszej kolejności podlegały odzyskowi w miejscu powstania, a odpady nie wykorzystane będą zagospodarowane zgodnie z ustawą o odpadach i nie spowodują trwałych uciążliwości dla terenów sąsiednich.
Równolegle będzie prowadzona wymiana sieci wodociągowej wzdłuż ulicy Sienkiewicza z zasypką i zagęszczeniem zasypek. W wycenie robót należy uwzględnić udostępnienie części placu budowy dla Zamawiającego w celu wykonania linii wodociągowej, docelowe zagęszczenie i utwardzenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne po robotach sieciowych.
Wszystkie prace rozpatrywać z przedmiarem robót i załącznikiem graficznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581813,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709718,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581813,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
w ramach kryterium kosztu - rachunek kosztów cyklu życia zgodnie z art. 245 ustawy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podhalańskie Drogi Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352497173
7.3.3) Ulica: Składowa 12c
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty bitumiczna, częściowo brukarskie oraz odwodnienie drogi.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581813,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-268.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej" Przetarg 2
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1282K Piotrowice - Sokołowice w m. Siedliska i w m. Przemyków oraz drogi powiatowej nr 1273K w m. Pławowice
- Rozbudowa drogi gminnej relacji Strzegowo - Budy Strzegowskie - Augustowo - Konotopa
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
- "Przebudowa drogi gminnej nr 117054E w m. Krzyworzeka-Majorat, gm. Mokrsko"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.