eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bledzew › Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku użyteczności publicznej dawnego budynku szkoły podstawowej w Nowej Wsi



Ogłoszenie z dnia 2021-06-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087127 z dnia 2021-06-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku użyteczności publicznej dawnego budynku szkoły podstawowej w Nowej Wsi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLEDZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Bledzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-350

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957436610

1.5.8.) Numer faksu: 957417853

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@bledzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bledzew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bledzew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja budynku użyteczności publicznej dawnego budynku szkoły podstawowej w Nowej Wsi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a938d36c-c36c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004342/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły w Nowej Wsi z przeznaczeniem na Przedszkole Gminne i Żłobek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071605/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.GR.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2744194,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku, zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń na żłobek i przedszkole oraz dobudowa zewnętrznej klatki schodowej, wiatrołapu i pochylni w m. Nowa Wieś. Dodatkowo roboty budowlane obejmują rozbiórkę istniejącej pochylni przy części mieszkalnej budynku oraz ganku, a także zagospodarowanie terenu. Roboty realizowane będą w ramach zadań pn.:
1) „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej dawnego budynku szkoły podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole w miejscowości Nowa Wieś”
2) „Przebudowa i rozbudowa o klatkę schodową budynku użyteczności publicznej dawnego budynku szkoły podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek w miejscowości Nowa Wieś”
W ramach których należy wykonać w szczególności:
1) rozbiórkę istniejącego ganku i pochylni,
2) adaptację pomieszczeń na potrzeby żłobka i przedszkola, w tym roboty rozbiórkowe ścian działowych oraz roboty murarskie celem zmiany układu pomieszczeń, roboty posadzkarskie, roboty wykończeniowe (glazurnicze, malarskie i pozostałe roboty wykończeniowe, w tym „biały montaż”),
3) wykonanie balustrad schodowych wraz z dostawą i montażem platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych Stratos. Szczegółowy opis zawiera projekt wykonawczy,
4) remont pomieszczenia kotłowni, w tym dostarczenie i montaż pompy ciepła typu powietrze/woda 20kW, zakup i montaż zbiornika buforowego o pojemności 500 l, oraz wykonanie pozostałych instalacji,
5) termomodernizację budynku, w tym między innymi wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian, demontaż istniejącego pokrycia dachu i izolacji oraz wykonanie nowej izolacji termicznej dachu, orynnowanie budynku, ślusarka aluminiowa, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, przemurowanie kominów i wykonanie klap dymowych,
6) wykonanie instalacji wewnętrznych (między innymi instalacja wody zimnej i ciepłej, cwu, cyrkulacji, instalacji p.poż., instalacji kanalizacyjnej, wentylacji, instalacji CO, instalacji elektrycznej, instalacji oddymiania, instalacji LAN i CCTV, instalacji oświetlenia, instalacji systemu alarmowego) oraz budowę przyłącza sieci wodociągowej i kanalizacyjnej sanitarnej do istniejącego zbiornika bezodpływowego, wykonanie nowego złącza kablowo-pomiarowego do sieci elektroenergetycznej,
7) dobudowę zewnętrznej klatki schodowej, wiatrołapu oraz pochylni,
8) rozbiórkę istniejących utwardzeń terenu oraz zagospodarowaniem terenu, w tym wykonanie utwardzeń terenu i parkingu z kostki brukowej, przebudowa istniejącego zjazdu i wykonanie nowego zjazdu z drogi publicznej powiatowej, wykonanie dwóch placów zabaw (na potrzeby żłobka oraz przedszkola, w tym jego wyposażenie w urządzenia zabawowe), a także wykonanie oświetlenia terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych ofert przekraczają wartość jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690000,00 PLN

2021-06-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.