eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Podnoszenie umiejętności oraz uzyskiwanie kwalifikacji zawodowych przez uczestniczenie uczniów i uczennic w kursach - "Piekarska Akademia Zawodowa"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podnoszenie umiejętności oraz uzyskiwanie kwalifikacji zawodowych przez uczestniczenie uczniów i uczennic w kursach - "Piekarska Akademia Zawodowa"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 84

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/35969/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podnoszenie umiejętności oraz uzyskiwanie kwalifikacji zawodowych przez uczestniczenie uczniów i uczennic w kursach - "Piekarska Akademia Zawodowa"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16d4d17d-7b8b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Piekarska Akademia Zawodowa w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów Poddziałanie 11.2.3 Wsparcie szkolnictwa zawodowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494728

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.52.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 27467,52 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27330,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Program kursu musi obejmować minimum 12 godzin zajęć teoretycznych i minimum 4 godziny zajęć praktycznych.
4. Minimalny zakres merytoryczny kursu obejmuje następujące bloki szkoleniowe:
a) Przepisy lotnicze
b) Meteorologia
c) Ograniczenia możliwości człowieka
d) Ogólna wiedza na temat systemów bezzałogowych statków powietrznych
e) Osiągi systemu bezzałogowego statku powietrznego w locie
f) Procedury operacyjne
g) Techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko w powietrzu i na ziemi
h) Przygotowanie drona do lotu
i) Czynności przed lotem
j) Procedury w trakcie lotu (start, lądowanie, zmiana parametrów lotu)
k) Procedury w sytuacjach niebezpiecznych i awaryjnych
l) Czynności po zakończeniu lotu.
Pełny opis przedmiotu zawiera SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4334,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Program kursu musi obejmować 60 godzin zgodnie z niżej wskazanym zakresem tematycznym:
Drukarka 3D co to jest ? 1
Historia druku 3D 1
Rodzaje druku 3D 1
Technologia druku multijet printing 1
Technologia druku color jet printing 1
Technologia druku direct metal laser sinternig 1
Technologia druku selective laser sinternig 1
Technologia druku fused deposition modelling 1
Technologia druku fused filament fabrication 1
Wybór drukarki 3D 1
Omówienie budowy i zasady działania drukarki w technologii FDM 1
Rodzaje filamentów w technologii druku FDM 1
Charakterystyki poszczególnych rodzajów filamentów 1
Zastosowanie poszczególnych rodzajów filamentów 1
Obsługa drukarki w technologii druku FDM 1
Założenie i wymiana filamentu 1
Poziomowanie stołu i wybór warstwy adhezyjnej 1
Rodzaje warstw adhezyjnych 1
Obróbka gotowego wydruku 1
Przygotowanie drukarki do następnych wydruków 1
Konserwacja drukarki 1
Czyszczenie ekstrudera 1
Czyszczenie głowicy 1
Wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów drukarki 1
Kalibracja i ustawienie drukarki 1
Aktualizacja oprogramowania drukarki 1
Omówienie problemów z wydrukiem 1
Odklejony wydruk 1
Zaplątany zerwany filament 1
Źle dobrana temperatura głowicy i stołu 1
Spajanie warstw, podwijanie krawędzi wydruku 1
Modyfikacje drukarki 3D 2
Wybór oprogramowania tzw. Slicer do generowania gcodów 1
Zapoznanie się z pojęciami: retrakcja, temperatura wydruku, podpory, wysokość warstwy 1
Zapoznanie z programem CURA 1
Ćwiczenia w obsłudze programu CURA 1
Zapoznanie z programem Slic3r 1
Ćwiczenia w obsłudze programu Slic3r 1
Omówienie innych programów do przygotowywania Gcodów 1
Ćwiczenia w drukowaniu na drukarce typu FDM 6
Tworzenie modeli do wydruku 1
Rodzaje programów do modelowania 3D 1
Wybór programu do tworzenia modeli 3D 1
Zapoznanie się z programem Fusion 360 2
Zapoznanie się z programem Blender 2
Zapoznanie się z programem AutoCAD 2
Ćwiczenia w tworzeniu modeli 3D do wydruku 5
RAZEM LICZBA GODZIN 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 23133,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4650 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4650 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4650 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Droneland.pl Szymon Łukasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272580196

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 39/2

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4650 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30744 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22680 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Witmax Technologies Sebastian Witkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331314612

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 82/84

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-318

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.