Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070680/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi edukacyjne i szkoleniowe na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO ŁOSIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004515965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Łosiów
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-330
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4437100
1.5.8.) Numer faksu: 77 4125368
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://oodr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi edukacyjne i szkoleniowe na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Łosiowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a35392d-98b9-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Części nr 4, 5 współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070680/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 196000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30533,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1. Przygotowanie prezentacji multimedialnych oraz przeprowadzenie wykładów na konferencji pszczelarskiej w temacie Profilaktyka i zwalczanie warrozy i zgnilca amerykańskiego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do umowy (tj.: w zał. nr 3 do SWZ) – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2. Przygotowanie prezentacji multimedialnych oraz przeprowadzenie wykładów na konferencji pszczelarskiej w temacie Wychów matek pszczelich na własne potrzeby.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do umowy (tj.: w zał. nr 3 do SWZ) – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 300 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3. Przygotowanie prezentacji multimedialnych oraz przeprowadzenie wykładów na konferencji pszczelarskiej w temacie Tworzenie i opieka nad odkładami i pakietami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do umowy (tj.: w zał. nr 3 do SWZ) – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 600 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4. Przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz przeprowadzenie wykładu pt. „Jak poprawić efektywność stosowania środków ochrony roślin oraz zmniejszyć ich zużycie w aspekcie Integrowanej Ochrony Roślin oraz Europejskiego Zielonego Ładu?” na szkoleniu połączonym z warsztatami polowymi w ramach realizacji operacji pn. ,,Innowacyjne rozwiązania w produkcji roślinnej” w ramach dwuletniego planu operacyjnego 2022-2023 w zakresie Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do umowy (tj.: w zał. nr 3 do SWZ) – odpowiednio do części
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1533,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5. Przeprowadzenie cyklicznych warsztatów "Jak założyć i prowadzić innowacyjną pasiekę" w ramach realizacji operacji pn. „Nowatorskie podejście do pszczelarstwa” w ramach dwuletniego planu operacyjnego KSOW na lata 2022-2023 w zakresie Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do umowy (tj.: w zał. nr 3 do SWZ) – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6. Przeprowadzenie wykładów teoretycznych i praktycznych na szkoleniu pn. „Kurs mechanizacyjny kombajnistów”, przygotowanie prezentacji multimedialnej oraz materiałów dydaktycznych dla uczestników szkolenia, a także nadzór nad częścią praktyczną podczas jazdy próbnej kombajnem zbożowym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do umowy (tj.: w zał. nr 3 do SWZ) – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7. Przygotowanie prezentacji multimedialnych oraz przeprowadzenie wykładów na szkoleniu podstawowym w zakresie doradztwa dotyczącego środków ochrony roślin na terenie województwa opolskiego w miejscowości Łosiów w siedzibie głównej Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Łosiowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do umowy (tj.: w zał. nr 3 do SWZ) – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11250 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8. Przygotowanie prezentacji multimedialnych oraz przeprowadzenie wykładów na szkoleniu uzupełniającym w zakresie doradztwa dotyczącego środków ochrony roślin na terenie województwa opolskiego w miejscowości Łosiów w siedzibie głównej Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Łosiowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do umowy (tj.: w zał. nr 3 do SWZ) – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3750 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 1 na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie: w części nr 1 nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 2 na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie: w części nr 2 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 3 na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie: w części nr 3 nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 4 na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp.
Uzasadnienie: w części nr 4 nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICHAŁ KRUSZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91070113312
7.3.3) Ulica: DOMASZKOWICE 67
7.3.4) Miejscowość: NYSA
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2022-09-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części nr 6 na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
Uzasadnienie: w części nr 6 została złożona jedna oferta, która została odrzucona na podstawie
art. 266 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAREK STANKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471738341
7.3.3) Ulica: GAŁĄZCZYCE 96/2
7.3.4) Miejscowość: GRODKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 49-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAREK STANKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471738341
7.3.3) Ulica: GAŁĄZCZYCE 96/2
7.3.4) Miejscowość: GRODKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 49-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30INNE PRZETARGI ŁOSIÓW
więcej: przetargi ŁOSIÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja zajęć wspierających proces edukacyjny w placówkach wsparcia dziennego w ramach projektu "Rodzina w centrum Etap I" w latach 2024-2026
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Usługa organizacji wycieczek/atrakcji integracyjnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć dla dzieci z Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Raków
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.