eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › Przebudowa drogi powiatowej Nr 2713W w miejscowości Stara Wieś, Dąbrówka i Celestynów



Ogłoszenie z dnia 2023-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 2713W w miejscowości Stara Wieś, Dąbrówka i Celestynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 2713W w miejscowości Stara Wieś, Dąbrówka i Celestynów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1213594b-7e89-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035337/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 2713W w miejscowości Stara Wieś, Dąbrówka i Celestynów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037376/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-01/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4500000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części I – przebudowa drogi powiatowej Nr 2713W na odcinku od km 2+570 do km 3+353
1) Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej pn. „Projekt przebudowy drogi powiatowej nr 2713W w miejscowości Stara Wieś, Dąbrówka i Celestynów” opracowanej przez firmę VIAINFRA Sp. z o.o.,

2) Zakres prac:
a) Prace należy wykonać na odcinku od km 2+570 do 3+353 – na podstawie kilometraża przedstawionego w dokumentacji firmy VIAINFRA Sp. z o. o.
b) Przewiduje się wykonanie następujących robót:
 Wykonanie nowej nawierzchni jezdni na całym odcinku,
 Wymiana nawierzchni chodników, wysp, zjazdów,
 Wykonanie odwodnienia drogi,
 Wykonanie prac związanych z zielenią,
 Wykonanie kanału technologicznego
 wprowadzenie zaktualizowanej organizacji ruchu KT.7121.2.108.2020.MB, przy czym oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej (w przypadku nie wprowadzenia stałej organizacji ruchu w okresie jej ważności Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia jej ważności i nie może żądać z tego tytułu dodatkowych roszczeń)

c) Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej
d) UWAGA: w ramach zamówienia na przedmiotowym odcinku należy wykonać kanał technologiczny od studni 15 (bez studni) do studni 19 włącznie, przy czym wpięcie do studni nr 15 należy wykonać po wykonaniu studni przez Wykonawcę wykonywującego roboty budowlane w ramach część II
e) UWAGA: Zamawiający wymaga aby warstwę ścieralną nawierzchni jezdni wykonać całą szerokością jezdni,
f) UWAGA: roboty należy prowadzić w koordynacji z wykonawcą kanalizacji sanitarnej, której inwestorem jest gmina Celestynów – odcinkowo prowadzić prace po zakończeniu prac związanych z budową kanalizacji
3) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;
4) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej przed realizacją inwestycji oraz po jej realizacji według wzoru określonego przez Zamawiającego,
5) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu Czasowej organizacji ruchu, w związku z czym Wykonawca może wykorzystać przedmiotową organizację lub opracować nową. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi stałą organizację ruchu
6) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki
7) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić będą między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i zawiadomienie o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Inspektora, dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej jest zobowiązany do dostarczenia oryginału do Zamawiającego ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 2400000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części II – przebudowa drogi powiatowej Nr 2713W na odcinku od km 1+430 do km 2+512
8) Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej pn. „Projekt przebudowy drogi powiatowej nr 2713W w miejscowości Stara Wieś, Dąbrówka i Celestynów” opracowanej przez firmę VIAINFRA Sp. z o.o.,

9) Zakres prac:
g) Prace należy wykonać na odcinku od km 1+430 do km 2+512 – na podstawie kilometraża przedstawionego w dokumentacji firmy VIAINFRA Sp. z o. o.
h) Przewiduje się wykonanie następujących robót:
 Wykonanie nowej nawierzchni jezdni na całym odcinku,
 Wymiana nawierzchni chodników, wysp, zjazdów,
 Wykonanie odwodnienia drogi,
 Wykonanie prac związanych z zielenią, w tym wycinka drzew,
 Wykonanie kanału technologicznego
 wprowadzenie zaktualizowanej organizacji ruchu KT.7121.2.108.2020.MB, przy czym oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej (w przypadku nie wprowadzenia stałej organizacji ruchu w okresie jej ważności Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia jej ważności i nie może żądać z tego tytułu dodatkowych roszczeń)
 wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych zgodnie z dokumentacją projektową:
- przejście dla pieszych zlokalizowane na ulicy Mazowieckiej przy skrzyżowaniu ulicy Mazowieckiej z ulicą Karczewską,
- przejście dla pieszych zlokalizowane na ulicy Mazowieckiej przy skrzyżowaniu ulicy Mazowieckiej z ulicą Skośną,
- przejście dla pieszych zlokalizowane na ulicy Mazowieckiej przy skrzyżowaniu ulicy Mazowieckiej z ulicą Poprzeczną

i) Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej
j) UWAGA: w ramach zamówienia na przedmiotowym odcinku należy wykonać kanał technologiczny od studni 15 (włącznie z wykonaniem studni) do studni nr 7 (włącznie z wykonaniem studni)
k) UWAGA: Zamawiający wymaga aby warstwę ścieralną nawierzchni jezdni wykonać całą szerokością jezdni,
l) UWAGA: roboty należy prowadzić w koordynacji z wykonawcą kanalizacji sanitarnej, której inwestorem jest gmina Celestynów – odcinkowo prowadzić prace po zakończeniu prac związanych z budową kanalizacji
m) W ramach zamówienia należy wykonać doświetlenie przejść dla pieszych na przejściach wskazanych w projekcie opracowanym przez firmę VIAINFRA Sp. z o. o.:
n) Należy wykonać cały zakres prac wyszczególnionych w projekcie na wskazanym odcinku powiększony o konieczność wykonania wszystkich doświetleń przejść dla pieszych wskazanych w projekcie opracowanym przez VIAINFRA Sp. z o. o.
10) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;
11) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej przed realizacją inwestycji oraz po jej realizacji według wzoru określonego przez Zamawiającego,
12) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu Czasowej organizacji ruchu, w związku z czym Wykonawca może wykorzystać przedmiotową organizację lub opracować nową. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi stałą organizację ruchu
13) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki
14) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić będą między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i zawiadomienie o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Inspektora, dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej jest zobowiązany do dostarczenia oryginału do Zamawiającego ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 1500000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części III – przebudowa ulicy Fabrycznej w Starej Wsi
1) Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej pn. „Projekt przebudowy drogi powiatowej nr 2713W w miejscowości Stara Wieś, Dąbrówka i Celestynów” opracowanej przez firmę VIAINFRA Sp. z o.o.,

2) Zakres prac:
a) Prace należy wykonać na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Dąbrowieckiej – km 0+000 do km 0+288– na podstawie kilometraża przedstawionego w dokumentacji firmy VIAINFRA Sp. z o. o.
b) Przewiduje się wykonanie następujących robót:
 Wykonanie nowej nawierzchni jezdni na całym odcinku,
 Wymiana nawierzchni chodników, wysp, zjazdów,
 Wykonanie odwodnienia drogi,
 Wykonanie prac związanych z zielenią, w tym wycinka drzew,
 wprowadzenie zaktualizowanej organizacji ruchu KT.7121.2.108.2020.MB, przy czym oznakowanie poziome należy wykonać w technologii grubowarstwowej (w przypadku nie wprowadzenia stałej organizacji ruchu w okresie jej ważności Wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia jej ważności i nie może żądać z tego tytułu dodatkowych roszczeń)
 w ramach zamówienia należ wymienić wszystkie znaki pionowe wraz z słupami na nowe w granicach opracowania oprócz tablicy E-1 – oznakowanie wskazano jako istniejące – rodzaj i wielkość znaków zgodna z projektem SOR i SST
c) Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej
d) UWAGA: Zamawiający wymaga aby warstwę ścieralną nawierzchni jezdni wykonać całą szerokością jezdni,
e) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;
3) Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia tablicy informacyjnej przed realizacją inwestycji oraz po jej realizacji według wzoru określonego przez Zamawiającego,
4) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu Czasowej organizacji ruchu, w związku z czym Wykonawca może wykorzystać przedmiotową organizację lub opracować nową. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia Czasowej Organizacji Ruchu na czas budowy. Po zakończonych robotach Wykonawca wprowadzi stałą organizację ruchu
5) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki
6) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić będą między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i zawiadomienie o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Inspektora, dokument potwierdzający fakt złożenia inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawca po otrzymaniu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej jest zobowiązany do dostarczenia oryginału do Zamawiającego ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 600000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na zrealizowanie niniejszego zadania

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2632949,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2632949,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4158661,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4158661,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4158661,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4158661,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 989263,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1099685,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 989263,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 989263,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.